Grunn won zelf toch ookquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef toma het volgende:
laat Krohn-Dehli en Colin maar warmlopen [afbeelding]
jezus christus
Ja, rot nou maar op. je zit waarschijnlijk niet eens te kijken..quote:Op zondag 2 december 2007 16:05 schreef leolinedance het volgende:
Die commentator van Tele2 is trouwens ook lekker objectief, jood dat het is
Gelukkig loop Colin ook warmquote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef toma het volgende:
laat Krohn-Dehli en Colin maar warmlopen![]()
jezus christus
Dude..quote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, rot nou maar op. je zit waarschijnlijk niet eens te kijken..
Want anders is het altijd zo genieten bij Ajaxquote:Op zondag 2 december 2007 16:03 schreef Jnk18 het volgende:
Ach ja 1e keer pas verloren, ken niet altijd feest zijn hé
En zo is t!quote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Als ADO 2x in de laatste minuut kan scoren in de Arena, kunnen wij dat ook.
Hij scoort 3xquote:
Jep gewoon waar het hoort te staanquote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dude..
PSV waarschijnlijk weer bovenaan straks
Tuurlijk, het ligt aan de scheidsquote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Lang niet zoooooooooo lopen te ergeren als vandaag. Tyfus spel, tyfus scheids, tyfus Furby..
Bah, bah, bah...
Pfffquote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Lang niet zoooooooooo lopen te ergeren als vandaag. Tyfus spel, tyfus scheids, tyfus Furby..
Bah, bah, bah...
Niemand dwingt je te kijken.quote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Bah, bah, bah...
die heeft vandaag niet bepaald zn beste dag.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan de scheids
Waar zeg ik dat? Ik noem toch meerdere factoren wijsneus.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb hem nooit gemogen, alleen om zijn gebit alquote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef toma het volgende:
Oh wat kan ik me ergeren aan het gedrag van KlaasJan. Onprofessioneel en zwak.
Zit Blom in je line dance klasje?quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat niet maar de Scheids is wel erg aan het fluiten met zn kut kleine overtredingen en geen geel geven voor harde overtredingen, maarja we spelen kut en verdienen te verliezen vanavond.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zit Blom in je line dance klasje?
Leg even uit..?quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zit Blom in je line dance klasje?
kom op joh, wees eens objectief en zie dat Blom slecht fluit.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we in de winterstop niet een complete achterhoede kopen?
quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Blawh het volgende:
Ik vind ze zoooooooooooooooooooooo slecht.
Hij loopt zich te ergeren aan wat er op het veld gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Donder op joh, dat maakt het spel van Ajax niet beter hoor, het is gewoon zwaar kut
Kon het niet laten.quote:
Ja echt goed fluit hij niet. Maar om nu te zeggen dat het daar aan ligt..quote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kom op joh, wees eens objectief en zie dat Blom slecht fluit.
Ja omdat het gewoon superslecht loopt, en dan zeg jij dat hij maar niet moet kijken, wat is dat voor een kinderachtige opmerkingquote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef Joe. het volgende:
[..]
Hij loopt zich te ergeren aan wat er op het veld gebeurd.
En donder zelf op, ramptoerist
Ik kijk en ik zeur niet de hele tijdquote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja omdat het gewoon superslecht loopt, en dan zeg jij dat hij maar niet moet kijken, wat is dat voor een kinderachtige opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |