Grunn won zelf toch ookquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef toma het volgende:
laat Krohn-Dehli en Colin maar warmlopen [afbeelding]
jezus christus
Ja, rot nou maar op. je zit waarschijnlijk niet eens te kijken..quote:Op zondag 2 december 2007 16:05 schreef leolinedance het volgende:
Die commentator van Tele2 is trouwens ook lekker objectief, jood dat het is
Gelukkig loop Colin ook warmquote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef toma het volgende:
laat Krohn-Dehli en Colin maar warmlopen![]()
jezus christus
Dude..quote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, rot nou maar op. je zit waarschijnlijk niet eens te kijken..
Want anders is het altijd zo genieten bij Ajaxquote:Op zondag 2 december 2007 16:03 schreef Jnk18 het volgende:
Ach ja 1e keer pas verloren, ken niet altijd feest zijn hé
En zo is t!quote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Als ADO 2x in de laatste minuut kan scoren in de Arena, kunnen wij dat ook.
Hij scoort 3xquote:
Jep gewoon waar het hoort te staanquote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dude..
PSV waarschijnlijk weer bovenaan straks
Tuurlijk, het ligt aan de scheidsquote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Lang niet zoooooooooo lopen te ergeren als vandaag. Tyfus spel, tyfus scheids, tyfus Furby..
Bah, bah, bah...
Pfffquote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Lang niet zoooooooooo lopen te ergeren als vandaag. Tyfus spel, tyfus scheids, tyfus Furby..
Bah, bah, bah...
Niemand dwingt je te kijken.quote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Bah, bah, bah...
die heeft vandaag niet bepaald zn beste dag.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan de scheids
Waar zeg ik dat? Ik noem toch meerdere factoren wijsneus.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb hem nooit gemogen, alleen om zijn gebit alquote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef toma het volgende:
Oh wat kan ik me ergeren aan het gedrag van KlaasJan. Onprofessioneel en zwak.
Zit Blom in je line dance klasje?quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |