beidenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:23 schreef maril het volgende:
Ik heb het niet de hele tijd gevolgd maaar is Huub ziek of sjaggie?
Huub is de eerste die toegeeft dat hij dingen niet goed doet. Huub is werkelijk de enige die het boetekleed aantrekt als hij iets heeft gedaan wat niet goed is geweest. Maar ook zijn hart op de tong.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef maril het volgende:
[..]
huub hoeft voor mij absoluut niet perfect te zijn, hij moet alleen niet doen alsof hij perfect is want zoals je al zelf zegt nobody is perfekt.
Hij is aan het ruiken waar ze met haar vingers heeft gezeten ?quote:
Daarom heb ik hem altijd het leukst gevonden.Maar hoe chagerijnig hij de laatste weken doet,vind ik echt niet normaal.Hele dag loopt hij ruzie uit te lokken met Lieke en Lieke andersom ook hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:31 schreef marky het volgende:
[..]
Huub is de eerste die toegeeft dat hij dingen niet goed doet. Huub is werkelijk de enige die het boetekleed aantrekt als hij iets heeft gedaan wat niet goed is geweest. Maar ook zijn hart op de tong.
Helemaal niemand in dat huis kan dat of doet dat.
Was dat laatste niet tegen Nadia?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:32 schreef Dark het volgende:
Amanda - Er zijn altijd mensen die dingen roepen........
Huub - Heb je nog dingen gehoord?
Amanda - euuu
Huub - volgens mij ligt het op je lippen om iets te zeggen.
dus wel, kijk maar op de site van janice:quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze info klopt niet. Het begon om 20.00 uur, de show duurde ongeveer een uur en daarna nog wat foto's en babbeltjes. Voor de after party is ze niet gebleven. Dit vertelde Brian of het waar is weet ik natuurlijk niet, maar hier kun je toch niet over liegen?
Dat gebeurd met mensen die zijn zoals ze zijn en daar niet 24/7 aan het acteren zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem altijd het leukst gevonden.Maar hoe chagerijnig hij de laatste weken doet,vind ik echt niet normaal.Hele dag loopt hij ruzie uit te lokken met Lieke en Lieke andersom ook hoor.
Dat heb ik ook gelezen maar er is gefilmd, cameraploeg mee, hoe willen ze dat dan verkopen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:35 schreef Guuskeee het volgende:
Einde inschrijvingstermijn: donderdag 29 november 2007
De inschrijvingstermijn is voorbij.
Ik snap het soms ook best hoor.Maar ga je dan afreageren op de andere.Vijanden zat toch.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:38 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gebeurd met mensen die zijn zoals ze zijn en daar niet 24/7 aan het acteren zijn.
nou, om eerlijk te zijn heb ik een beetje hetzelfde. Huub is nog steeds een van mijn favorieten, maar de laatste tijd is ie net effe te vaak sjaggo en zich aan het afreageren op anderen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:38 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gebeurd met mensen die zijn zoals ze zijn en daar niet 24/7 aan het acteren zijn.
Ja, die heeft Jantje Bosmans in de kooi voor haar gemaakt voor een of andere Barbie-modeshow in de Verkadefabriek in Den Bosch.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:40 schreef PumaStreamer het volgende:
Draagt amanda die jurk met een reden ofzo??
Huub is zich al aan het opladen.......quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef Nostalgist het volgende:
En we krijgen dus nog een brief.....
Hoever kun je gaan met de manipulatie van het spel, denk hij vast.......quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is zich al aan het opladen.......
Ja, je gaat medestanders zoeken die je onvrede delen en hoopt er iets aan te kunnen doen. Beetje vreemd om Huub af te blaffen, terwijl er tegelijkertijd actie tegen de FEBO van hem verwacht wordt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik snap het soms ook best hoor.Maar ga je dan afreageren op de andere.Vijanden zat toch.
We hebben inmiddels een overkill gehad aan Selene en Lieke, dank je.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Klote regie!!!
Lieke zou Selene een massage geven, draaien ze de streams weg !!!!:(:(
Mooi zo, opgerot met dat leugenachtige jankende kreng !quote:
Hij is de hele dag al zo ontzettend over de zeik en terecht, het gemaninuleer van het hokje is niet van de lucht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoever kun je gaan met de manipulatie van het spel, denk hij vast.......
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:44 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Nadia: Huub Jaap heeft Rum/Cola gedronken, dat doet hij meestal voor de show.
Hij denkt dat er nog iets staat te gebeuren
dat denk ik ook, volgens mij zit het allemaal niet zo diep bij amanda hoor, qua 'vriendinnen zijn'quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:44 schreef Nostalgist het volgende:
Vriendschap is een illusie.... Zolang Amanda maar haar aandacht krijgt, boeit Nadia's vertrek haar niets......
Toch vind ik het een raar verhaal. De Verkade fabriek is een heel ander iets. (ook in Den-Bosch)De modeshow is in The Factory. Naad vroeg aan Amanda, dus je was in één of andere fabriek? Tel erbij op dat de show om negen uur begint, en Amanda om tien uur thuis is. Raar en wat is waar?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die heeft Jantje Bosmans in de kooi voor haar gemaakt voor een of andere Barbie-modeshow in de Verkadefabriek in Den Bosch.
Voortreffelijk stukje Briantilliaans.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef Varen het volgende:
Brian: Maak altijd van je klein stukje hart geen moordkuil
Waarom mag ik geen kritiek op Huub hebben.Vind het onzin dat ik alles leuk van hem moet vinden.Heb Huub leren kennen als een eerlijke jongen.En Hoop nog steeds dat ik dat weer ga zien.Kritiek hebben betekent niet dat ik hem meteen afschrijf.Vergeet nooit meer de Huub die hij vroeger was en mis dat.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, je gaat medestanders zoeken die je onvrede delen en hoopt er iets aan te kunnen doen. Beetje vreemd om Huub af te blaffen, terwijl er tegelijkertijd actie tegen de FEBO van hem verwacht wordt.
Nog lang niet genoeg!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben inmiddels een overkill gehad aan Selene en Lieke, dank je.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef Varen het volgende:
Brian: Maak altijd van je klein stukje hart geen moordkuil
Ik zie 1 navel en en minder bobbels. Heeft Dr. Charlatan toch iets bewerkstelligdquote:
Ik ben er ook van over de zeik en heb vandaag een heleboel tv kijkers precies uitgelegd hoe het zat. En ze zaten me glazig aan te kijken, huh, hoezo, Manipulatie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is de hele dag al zo ontzettend over de zeik en terecht, het gemaninuleer van het hokje is niet van de lucht.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
Huub lijkt me wel erg gestressed...........
Is ooit een topic voor geweest.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
we moeten ze eigenlijk gaan opschrijven, die uitspraken van braai
Was dat Barbie gedoe niet een show apart, eerder dan de werkelijke show ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Toch vind ik het een raar verhaal. De Verkade fabriek is een heel ander iets. (ook in Den-Bosch)De modeshow is in The Factory. Naad vroeg aan Amanda, dus je was in één of andere fabriek? Tel erbij op dat de show om negen uur begint, en Amanda om tien uur thuis is. Raar en wat is waar?
Ik vrees het laatste.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ben er ook van over de zeik en heb vandaag een heleboel tv kijkers precies uitgelegd hoe het zat. En ze zaten me glazig aan te kijken, huh, hoezo, Manipulatie?![]()
Maar wat ik begrijp zijn er dus nauwelijks SL's geweest op de uitspraken van Huub vandaag. Is dat niet vreemd ? Of willen ze een compleet nieuwe weg inslaan. Nadia en nix eruit, en het spel daarna een stuk eerlijker ?? (of ben ik nou naief ?)
Het is ook een raar verhaal , ik snap er geen yota van. Dit kun je toch niet allemaal liegen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Toch vind ik het een raar verhaal. De Verkade fabriek is een heel ander iets. (ook in Den-Bosch)De modeshow is in The Factory. Naad vroeg aan Amanda, dus je was in één of andere fabriek? Tel erbij op dat de show om negen uur begint, en Amanda om tien uur thuis is. Raar en wat is waar?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
...
Maar wat ik begrijp zijn er dus nauwelijks SL's geweest op de uitspraken van Huub vandaag. Is dat niet vreemd ? Of willen ze een compleet nieuwe weg inslaan. Nadia en nix eruit, en het spel daarna een stuk eerlijker ?? (of ben ik nou naief ?)
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen kritiek op Huub hebben.Vind het onzin dat ik alles leuk van hem moet vinden.Heb Huub leren kennen als een eerlijke jongen.En Hoop nog steeds dat ik dat weer ga zien.Kritiek hebben betekent niet dat ik hem meteen afschrijf.Vergeet nooit meer de Huub die hij vroeger was en mis dat.
Zo'n voorprogramma dat iedereen overslaatquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef neehe het volgende:
Was dat Barbie gedoe niet een show apart, eerder dan de werkelijke show ?
Ik zag de foto's op de site van de factory en dat was toch echt bij (voormalig) Verkadequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
The Factory zit toch in het oude pand van de Verkade fabriek.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Omdat hij ook er echt voor is gegaan ook echt de show wilde maken en hoopt dat achter hem daarin zou steunen maar naar gisteren weet hij gewoon dat het niet heeft mogen baten en dat al zijn inspanningen eigenlijk voor niets zijn geweest. Er komt geen winnaar van de kooi er zijn straks alleen maar verliezers en John heeft zijn zakken gevuld door de verkoop van het programma aan het buitenland.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:51 schreef pullup het volgende:
Als ik huub zo zie moet ik toch wel denken aan het al maanden de show dragen.
Hij heeft ribben gekneusd, een vinger gebroken en een gescheurd trommelvlies over gehouden aan een jaartje kooi.
De stress is toch wel heel duidelijk aan hem af te lezen hoor. Hij s degene die er het meest aan onderdoor gaat.
Daarom hoop ik echt niet dat Huub het pikt.Maar Huub lult soms na een gesprek met achter weer heel anders en als dan bijv Lieke boos is op achter roept hij dan moet je naar huis gaan.En dat begrijp ik dan niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.Mensen die klagen over z'n chagerijnigheid en tegelijkertijd over de gang van zaken in DGK zouden maar eens een verband moeten gaan leggen, da's alles.
De touwtjes van de marionetten zijn doorgesletenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:53 schreef chufi het volgende:
H&J SL
Daar zijn wij inmiddels ook achter, pure manipulatie van het hokje en terecht dat Huub pisssed is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef BuffyJan het volgende:
Huub is dus pissig op achter, ze hebben tegen m gelogen over t nix verhaal
wat ook een achterbakse kutstreek is, over de ruggen van de miljonairsquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef BuffyJan het volgende:
Huub is dus pissig op achter, ze hebben tegen m gelogen over t nix verhaal
Nou hoop ik dat Brian ook de ballen heeft om zich te verzetten tegen een beslissing van achter om er een nieuwe in te zetten. Dikke vinger voor die kut-redactiequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zijn wij inmiddels ook achter, pure manipulatie van het hokje en terecht dat Huub pisssed is.
Heb even nagekeken, er is niets te vinden over Barbie in de Verkade fabriek. Mijn dochter heb ik daar om 17.30 opgehaald, toen was er ook niets over te zien. Vaag allemaal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Was dat Barbie gedoe niet een show apart, eerder dan de werkelijke show ?
Maar als wij zulke dingen al zagen ,waarom zag Huub dat dan niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zijn wij inmiddels ook achter, pure manipulatie van het hokje en terecht dat Huub pisssed is.
neehoor, die heeft ie niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou hoop ik dat Brian ook de ballen heeft om zich te verzetten tegen een beslissing van achter om er een nieuwe in te zetten. Dikke vinger voor die kut-redactie
Teveel vertrouwen in het hokje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar als wij zulke dingen al zagen ,waarom zag Huub dat dan niet.
Wij volgen de streams en gesprekken tussen andere bewoners, Huub kan maar op 1 plaats tegelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar als wij zulke dingen al zagen ,waarom zag Huub dat dan niet.
Net zoals hij denkt dat Amanda een hart heeftquote:
Ik moet het nog zien...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
neehoor, die heeft ie niet.
Eigenlijk denk ik dat Huub de enige is die dit niet zomaar accepteert
Dit is weer een item van de aandachtshoer, zo heeft ze weer een momentjequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef Rotterdammert het volgende:
Nadia blijft wel denk ik
Ze wil Amanda om haar heen.En dat kan alleen maar als Amanda steun nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef T-lex het volgende:
Wat begint die slang nou weer over Brian? Gaat ze Brian nou ook weer ergens de schuld van geven...
Ik snap hem volkomen...... hij wil alles doen voor de show.... maar wil 1 ding, een werkverhouding gestaafd op eerlijkheidquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo heeft hij ook pas tijdens het Jensen optreden de eerste beelden gezien van Brian die Amanda hardhandig onder de douche bewerkte. We wachten nog op de beelden van die aflevering, gezellig, met z'n allen op de bank.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij volgen de streams en gesprekken tussen andere bewoners, Huub kan maar op 1 plaats tegelijk zijn.
Hij kwam er pas achter toen hij hoorde dat Dennix vervangen zal worden.
Het stoken zit in 'r bloed he. En Mannie lult er overheen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef T-lex het volgende:
Wat begint die slang nou weer over Brian? Gaat ze Brian nou ook weer ergens de schuld van geven...
maar dat zou toch samen met amanda zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Typisch, geen woord over TMF, wat een achterbakse kuthoer.
Nadia is een wurgslangquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze wil Amanda om haar heen.En dat kan alleen maar als Amanda steun nodig heeft.
Precies en we weten allemaal dat Flens nu niet bepaald dol is op Huub. Dat weten we nog van de tijd dat Ome Sjon hem terug wilde hebben in het spel na het Nathanael gebeuren, Flens was absoluut tegen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap hem volkomen...... hij wil alles doen voor de show.... maar wil 1 ding, een werkverhouding gestaafd op eerlijkheid
Dit had hij met Stijn... daarom zei hij gister ook ... .ik mis Stijn, die heeft nooit tegen me gelogen
Mevr. Pannekoek en anderen hebben sinds gisteravond over iig 4 dingen gelogen en dat zit hem enorm dwars.
heb een paar keer deze weekgehoord dat Hub niet mag drinken, ik snap Huub trouwens wel ik blijf het verdacht vinden dat Nadia al 3e wasin rij, bovendien vertrouw ik Jaap niet hij zei tegen de streamers tijdens het voorlezen van de ontslagrondebrief"als jullie willen weten op wie ik heb gestemd kijk dan naar RNN, daar ben ik vanmiddag geweest in een live uitzending, en dat wordt om de 2 uur herhaald) vervolgens wordt hij als laatste neergezet in rij, de rest is historie.quote:
Ze heeft gisteren belooft 3 dagen later weg te gaan , dus zondag !quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef marky het volgende:
Waarom kan ze nu haar 24 uur niet aanvragen. Als je weg wil wil je ook nu weg en niet morgenmiddag of avond
Wat heeft hij met zijn haar gedaan?quote:
(Vannacht0quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Jaap overleggen over de manipulatie van de redactie....
Huub: Een baas liegt recht in mijn gezicht
SL
Ik blijf het zeggen... als Huub gaat is de angel uit het spel. Dan is er voor die andere niets om meer voor te strijden. En als een angel er eenmaal uit is dan is de dood aanstaande.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap hem volkomen...... hij wil alles doen voor de show.... maar wil 1 ding, een werkverhouding gestaafd op eerlijkheid
Dit had hij met Stijn... daarom zei hij gister ook ... .ik mis Stijn, die heeft nooit tegen me gelogen
Mevr. Pannekoek en anderen hebben sinds gisteravond over iig 4 dingen gelogen en dat zit hem enorm dwars.
Dat mogen wij natuurlijk nog niet weten, Naad verlulde zich vanmiddag.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maar dat zou toch samen met amanda zijn?
Meest waarschijnlijk wil het hokje eerst de vervanging van Dennix rond hebben en gepland hebben, voordat ze haar willen laten gaan. Daarom zullen ze haar wel 'iets' hebben aangeboden. Daarom 'kan' ze haar 24-uur nog niet aanvragen. Gewoon een deal met het hokje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef marky het volgende:
Waarom kan ze nu haar 24 uur niet aanvragen. Als je weg wil wil je ook nu weg en niet morgenmiddag of avond
Weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen... als Huub gaat is da angel uit het spel. Dan is er voor die andere niets om meer voor te strijden. En als een angel er eenmaal uit is dan is de dood aanstaande.
ow jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mogen wij natuurlijk nog niet weten, Naad verlulde zich vanmiddag.
Wat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:05 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft Brian weer ns met zn vingertjes in t stopcontact gezeten?
Hij zit nu lekker met Wicawdo te roddelen over Huub
Ik vind Wicawdo trouwens een enorme laflul, had ik dat al gezegd?
nee, maar ik ben het 100% met je eensquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:05 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft Brian weer ns met zn vingertjes in t stopcontact gezeten?
Hij zit nu lekker met Wicawdo te roddelen over Huub
Ik vind Wicawdo trouwens een enorme laflul, had ik dat al gezegd?
ik denk ook dat er weinig meer aan is zonder Huub hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen... als Huub gaat is da angel uit het spel. Dan is er voor die andere niets om meer voor te strijden. En als een angel er eenmaal uit is dan is de dood aanstaande.
Als Nada als laatste haar stem had moeten uitbrengen, dan was hij officieel weggestemd geweest. En had die kapotte camera daar nix meer aan veranderd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
heb een paar keer deze weekgehoord dat Hub niet mag drinken, ik snap Huub trouwens wel ik blijf het verdacht vinden dat Nadia al 3e wasin rij, bovendien vertrouw ik Jaap niet hij zei tegen de streamers tijdens het voorlezen van de ontslagrondebrief"als jullie willen weten op wie ik heb gestemd kijk dan naar RNN, daar ben ik vanmiddag geweest in een live uitzending, en dat wordt om de 2 uur herhaald) vervolgens wordt hij als laatste neergezet in rij, de rest is historie.
Dat is ie zeker en meer woorden hoeven er niet aan vuil gemaakt te wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat ik Wicawdo een vieze pisbutler vind
That's all I need to hear.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat ik Wicawdo een vieze pisbutler vind
Huub lult over de FEBO, en nu laten zij Ricardo over Huub kletsen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Katewalker het volgende:
Er heerst een raar sfeertje in die kooi...en ik vraag me af wat Ricardo aan het doen is..het lijkt wel of hij iedereen aan het afwerken is met pogingen om Huub zwart te maken..gisteren bij Selena..daarnet bij Lieke en nu weer bij Brian..wat zou daar het doel nu weer van zijn?..of een opdracht van zijn werkgever?
Ik vind Wicawdo een bemoeizuchtige eikelquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Katewalker het volgende:
Er heerst een raar sfeertje in die kooi...en ik vraag me af wat Ricardo aan het doen is..het lijkt wel of hij iedereen aan het afwerken is met pogingen om Huub zwart te maken..gisteren bij Selena..daarnet bij Lieke en nu weer bij Brian..wat zou daar het doel nu weer van zijn?..of een opdracht van zijn werkgever?
ja dat heb je goed gezien! alles is ZO duidelijk maar te veel streamers Dromen nog, en dat mag, maar dat kan niet met deze redactie........!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
heb een paar keer deze weekgehoord dat Hub niet mag drinken, ik snap Huub trouwens wel ik blijf het verdacht vinden dat Nadia al 3e wasin rij, bovendien vertrouw ik Jaap niet hij zei tegen de streamers tijdens het voorlezen van de ontslagrondebrief"als jullie willen weten op wie ik heb gestemd kijk dan naar RNN, daar ben ik vanmiddag geweest in een live uitzending, en dat wordt om de 2 uur herhaald) vervolgens wordt hij als laatste neergezet in rij, de rest is historie.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef T-lex het volgende:
Ik zweer het...Amanda moest net naar achter, heeft nu instructies om te zorgen dat Nadia er in blijft.
Zullen we het houden op een BS verhaal Die 24 uur is een wassen neus. Ze probeert dealtjes te sluiten met de FEBO over TMF en wacht natuurlijk op een definitief aanbod.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft iemand hier een idee over?
[COS#2940] Amanda is weer terug.
Bummer..............quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef T-lex het volgende:
Ik zweer het...Amanda moest net naar achter, heeft nu instructies om te zorgen dat Nadia er in blijft.
Ik vind dat er helemaal geen nieuwe moet komen voor Dennis. Nadia blijft nog, zolang ze wil/kan. Dennis is eruit gespeeld, klaar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[COS#2940] Amanda is weer terug.
eensch....quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat er helemaal geen nieuwe moet komen. Nadia blijft nog, zolang ze wil/kan. Dennis is eruit gespeeld, klaar.
Lijkt Nathanael (pff hoe schrijf je die naam ook alweer) wel zo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:14 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Je hebt m stiekem aan zitten passen he![]()
Anyway, mijn punt![]()
[ afbeelding ]
ze wil juist wel volgens de regels eruit. Dus gewoon 24 uur aanvragen en dan weg gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom Naad niet volgens de regels weggaat?
Wie weet is t hem ook wel, je weet t nooit in die zooi daarquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lijkt Nathanael (pff hoe schrijf je die naam ook alweer) wel zo...
Als Nadia vrijwillig vertrekt, wordt ze NIET vervangen. Dat is de bestaande regel na 1 jaar DGK.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze gaat niet volgens de regels weg, daar komt geen nieuwe voor, wel voor Dennis
De mannen in witte jassen moeten haar gewoon NU op komen halen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:10 schreef Kaleddis het volgende:
Moeten we nu het hele weekend dat gelul van Nadia aanhoren of ze wel of niet weg gaat![]()
Kan ze niet gewoon de poort uitlopen, NU !!!!
Regel puntje 6 DGKquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom Naad niet volgens de regels weggaat?
Die komt niet hoor. Let maar op. Dat zal wel uitgesteld zijn tot morgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef rooie3 het volgende:
Nou kom op met die brief.
yvonne zal vast snel weer een flinke glassexspoeling geven aan de serverquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kunnen we niet terug naar fokjoe? Ik wordt echt bedroefd van de geluidsbarière doorbrekende snelheid van Fok!
Nadia wordt gek en ik van haarquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:19 schreef T-lex het volgende:
Kan die wijven niet meer aanhoren...begin er zelfs een beetje agresief van te worden.![]()
Maar goed dat ik hier geen glazen deur heb.
Ze zegt net dat zij niet vervangen wordt omdat ze niet volgens de regels weggaat en Dennis kan wel worden vervangenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Regel puntje 6 DGK
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Dus als Naad opstapt gaat ze vrijwillig weg en kan dus ook vervangen worden, net zo als Dennis die de regels heeft overtreden.
Echter dit alles is zo gescript dat ik vind dat ze geen andere kandidaten hiervoor mogen gebruiken.. Zie de woede van Huub over Dennis zn actie met toestemming van het HOKje
Ik word er ook agressief van en ik heb wel een glazen deurquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:19 schreef T-lex het volgende:
Kan die wijven niet meer aanhoren...begin er zelfs een beetje agresief van te worden.![]()
Maar goed dat ik hier geen glazen deur heb.
Ja iedereen heeft het weer gedaan, of er stiekem iets mee te maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:19 schreef Varen het volgende:
Nadia: Huub is helemaal over de zeik
Nog maar een keer BSOL.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia vrijwillig vertrekt, wordt ze NIET vervangen. Dat is de bestaande regel na 1 jaar DGK.
Dennix is per sanctie uit DGK gezet, hij wordt WEL vervangen volgens de nu 3 weken oude brief.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
FOK fokt zn eigen gebruikers.. Waarschijnlijk ook een idee van het HOKje
Ik dacht dat dit na 23/9 over was.... dus de beginregels zijn weer van krachtquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Regel puntje 6 DGK
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Dus als Naad opstapt gaat ze vrijwillig weg en kan dus ook vervangen worden, net zo als Dennis die de regels heeft overtreden.
Echter dit alles is zo gescript dat ik vind dat ze geen andere kandidaten hiervoor mogen gebruiken.. Zie de woede van Huub over Dennis zn actie met toestemming van het HOKje
Niet volgens de regels?! Wat zou ze van plan zijn dan of is het weer een fanta-verhaal?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net dat zij niet vervangen wordt omdat ze niet volgens de regels weggaat en Dennis kan wel worden vervangen
Ze wil gewoon Manny voor zichzelf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net dat zij niet vervangen wordt omdat ze niet volgens de regels weggaat en Dennis kan wel worden vervangen
Ik ben normaliter niet in voor acties maar dit vind ik wel een goede.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik doe nog aan 1 actie mee Vliegtuigje voor Huub..........dat HIJ er uit moet lopen en dgk naar de kloten is,
dag Flens dag JDM dag DGZOOI
Precies.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik doe nog aan 1 actie mee Vliegtuigje voor Huub..........dat HIJ er uit moet lopen en dgk naar de kloten is,
dag Flens dag JDM dag DGZOOI
ik heb pennenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik word er ook agressief van en ik heb wel een glazen deur
OK Duidelijk, had ik niet gehoord..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Palma vond m toch ook irritant? Zij kan m ontslaan als Hoofd Huishoudingquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef neehe het volgende:
Ze moeten die vieze nicht eruit stemmen, wat een kwal is dat toch.
Yep, de nieuwe regels werden 3 weken geleden voorgelezen na het uitdelen van de boetes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit na 23/9 over was.... dus de beginregels zijn weer van kracht
niet = WELquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net dat zij niet vervangen wordt omdat ze niet WEL volgens de regels weggaat en Dennis kan wel worden vervangen
yessss..... idd, een prima oplossingquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ben normaliter niet in voor acties maar dit vind ik wel een goede.
Fuck reality.
Ik post wat ik hoor op een van de streams. Weet ik veel wat daar achter steekt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet volgens de regels?! Wat zou ze van plan zijn dan of is het weer een fanta-verhaal?
De regel van vervangen na sanctie was voorgelezen. Ook was al 'n keer voorgelezen dat bij vrijwillig vertrek een gastspeler kan komen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, de nieuwe regels werden 3 weken geleden voorgelezen na het uitdelen van de boetes.
En Amanda ook, ik word gek van dat wijf.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
Kan Ricardo niet gewoon zwijgen?
Morgen vraagt ze vast weer haar 24 uur aan, dan is Anita er redelijk snel (want die heeft dit al te horen gekregen dat ze er moet zijn) en dan gaat ze zondag wegquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:24 schreef chufi het volgende:
Naad geeft nu nogmaals aan dat ze zondag weg gaat..
BSOL, Huub herhaalde het gisteren zelf na het vertrek van Dennix, hij heeft er speciaal over gebeld met het hokje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regel van vervangen na sanctie was voorgelezen. Ook was al 'n keer voorgelezen dat bij vrijwillig vertrek een gastspeler kan komen.
Ik blijf volhouden dat de tekst op de website niet overeenkomt met de regels en de brief.
jaah dat is leukquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze niet gewoon Jensen gaan kijken dan
Eindelijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze niet gewoon Jensen gaan kijken dan
Huub had gebeld over Dennix - daar komt vervanging voor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, Huub herhaalde het gisteren zelf na het vertrek van Dennix, hij heeft er speciaal over gebeld met het hokje.
En dat moet doorgaan voor Barbie?...........een ouwe verlepte kop van een 35-jarige..........quote:
Ze heeft gewoon alle andere niet DGK Fokkers eruit geflikkerd dus hebben wij weer wat speelruimtequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is yvonne al lekker bezig met de glassex, loopt weer als een tierelier
alles wat ze zegt of doet moet met een 'knuffel'quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Selene bedankt Lieke voor de massage.
Zou ook een stuk minder leuk zijn als je alles al wist. Het was gewoon iets wat ik me af vroegquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik post wat ik hoor op een van de streams. Weet ik veel wat daar achter steekt.
Laat dat 'glas' er maar even af. Eeuwigheid geleden dat ze hier wasquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is yvonne al lekker bezig met de glassex, loopt weer als een tierelier
Ze heeft gewoon ruige sex!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat dat 'glas' er maar even af. Eeuwigheid geleden dat ze hier was
Ze ging toch naar Londen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat denk jij, die poetst hier dagelijks hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OK, ik laat het rusten, het staat dus verkeerd op de site, zelfs met de nieuwe datum erboven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had gebeld over Dennix - daar komt vervanging voor.
Huub heeft niet gebeld voor de vrijwillige exit van Nadia met een gewone 24-uur aanvraag - en daar gaat het op dit moment over.
ach die is straks wel weer omgepraat door de febo zoals altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Huub: 'ze hebben een probleem, als ik opstap' en camera gelijk weg![]()
Goedzo Huub![]()
hij zei niet 'opstappen' maar hij had het over 'pissig zijn'quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Goedzo Huub![]()
Yvonne zit in Londen.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat denk jij, die poetst hier dagelijks hoorZe is een kanjer
ik weet bijna zeker dat hij ook iets over opstappen zeiquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
hij zei niet 'opstappen' maar hij had het over 'pissig zijn'
Jensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
Nou hop, tijd voor de langverwachte Jensen
Voor dat andere lijken me die saaie engelsen ook niet zo geschikt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zeker niet voor het 'glas'![]()
volgens mij niet, hij heeft echt zwaar de klere in.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ach die is straks wel weer omgepraat door de febo zoals altijd
Is de sex daar beter of heeft ze daar een scharrel?quote:
Hoorde ik ook, van mij mag hij! Het programma is totaal ver-glassex-tquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker dat hij ook iets over opstappen zei
Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen,quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Jensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, ik kom nooit in Londen!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is de sex daar beter of heeft ze daar een scharrel?
Assassin's Creed...........een goede die maar naar de Zooi sturen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef BuffyJan het volgende:
Ok de brief gaat vanavond dus niet meer komen. Dan sluit ik af en ga ff lekker knallen achter mn xbox.
Toedeloee
Ik mag toch hopen, dat de familie van Huub hem eindelijk eens de oogkleppen verwijderd........quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Goedzo Huub![]()
Gofferdomme, dan zit iteejer daar ook. Het hele weekend een traag Fok!. Of zou Breuls het in zijn eentje kunnen klarenquote:
ha, zie je welquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, van mij mag hij! Het programma is totaal ver-glassex-t
Vanuit London kun je toch ook nog een hoop tweaken aan de serverquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gofferdomme, dan zit iteejer daar ook. Het hele weekend een traag Fok!. Of zou Breuls het in zijn eentje kunnen klaren
Don't know!!!! Is ie slim ???quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gofferdomme, dan zit iteejer daar ook. Het hele weekend een traag Fok!. Of zou Breuls het in zijn eentje kunnen klaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |