jaah dat is leukquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze niet gewoon Jensen gaan kijken dan
Eindelijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze niet gewoon Jensen gaan kijken dan
Huub had gebeld over Dennix - daar komt vervanging voor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, Huub herhaalde het gisteren zelf na het vertrek van Dennix, hij heeft er speciaal over gebeld met het hokje.
En dat moet doorgaan voor Barbie?...........een ouwe verlepte kop van een 35-jarige..........quote:
Ze heeft gewoon alle andere niet DGK Fokkers eruit geflikkerd dus hebben wij weer wat speelruimtequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is yvonne al lekker bezig met de glassex, loopt weer als een tierelier
alles wat ze zegt of doet moet met een 'knuffel'quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Selene bedankt Lieke voor de massage.
Zou ook een stuk minder leuk zijn als je alles al wist. Het was gewoon iets wat ik me af vroegquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik post wat ik hoor op een van de streams. Weet ik veel wat daar achter steekt.
Laat dat 'glas' er maar even af. Eeuwigheid geleden dat ze hier wasquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is yvonne al lekker bezig met de glassex, loopt weer als een tierelier
Ze heeft gewoon ruige sex!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat dat 'glas' er maar even af. Eeuwigheid geleden dat ze hier was
Ze ging toch naar Londen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat denk jij, die poetst hier dagelijks hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |