De mannen in witte jassen moeten haar gewoon NU op komen halen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:10 schreef Kaleddis het volgende:
Moeten we nu het hele weekend dat gelul van Nadia aanhoren of ze wel of niet weg gaat![]()
Kan ze niet gewoon de poort uitlopen, NU !!!!
Regel puntje 6 DGKquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft iemand hier een idee over?
Waarom Naad niet volgens de regels weggaat?
Die komt niet hoor. Let maar op. Dat zal wel uitgesteld zijn tot morgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef rooie3 het volgende:
Nou kom op met die brief.
yvonne zal vast snel weer een flinke glassexspoeling geven aan de serverquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kunnen we niet terug naar fokjoe? Ik wordt echt bedroefd van de geluidsbaričre doorbrekende snelheid van Fok!
Nadia wordt gek en ik van haarquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:19 schreef T-lex het volgende:
Kan die wijven niet meer aanhoren...begin er zelfs een beetje agresief van te worden.![]()
Maar goed dat ik hier geen glazen deur heb.
Ze zegt net dat zij niet vervangen wordt omdat ze niet volgens de regels weggaat en Dennis kan wel worden vervangenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Regel puntje 6 DGK
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Dus als Naad opstapt gaat ze vrijwillig weg en kan dus ook vervangen worden, net zo als Dennis die de regels heeft overtreden.
Echter dit alles is zo gescript dat ik vind dat ze geen andere kandidaten hiervoor mogen gebruiken.. Zie de woede van Huub over Dennis zn actie met toestemming van het HOKje
Ik word er ook agressief van en ik heb wel een glazen deurquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:19 schreef T-lex het volgende:
Kan die wijven niet meer aanhoren...begin er zelfs een beetje agresief van te worden.![]()
Maar goed dat ik hier geen glazen deur heb.
Ja iedereen heeft het weer gedaan, of er stiekem iets mee te maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:19 schreef Varen het volgende:
Nadia: Huub is helemaal over de zeik
Nog maar een keer BSOL.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia vrijwillig vertrekt, wordt ze NIET vervangen. Dat is de bestaande regel na 1 jaar DGK.
Dennix is per sanctie uit DGK gezet, hij wordt WEL vervangen volgens de nu 3 weken oude brief.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
FOK fokt zn eigen gebruikers.. Waarschijnlijk ook een idee van het HOKje
Ik dacht dat dit na 23/9 over was.... dus de beginregels zijn weer van krachtquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Regel puntje 6 DGK
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Dus als Naad opstapt gaat ze vrijwillig weg en kan dus ook vervangen worden, net zo als Dennis die de regels heeft overtreden.
Echter dit alles is zo gescript dat ik vind dat ze geen andere kandidaten hiervoor mogen gebruiken.. Zie de woede van Huub over Dennis zn actie met toestemming van het HOKje
Niet volgens de regels?! Wat zou ze van plan zijn dan of is het weer een fanta-verhaal?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net dat zij niet vervangen wordt omdat ze niet volgens de regels weggaat en Dennis kan wel worden vervangen
Ze wil gewoon Manny voor zichzelf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net dat zij niet vervangen wordt omdat ze niet volgens de regels weggaat en Dennis kan wel worden vervangen
Ik ben normaliter niet in voor acties maar dit vind ik wel een goede.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik doe nog aan 1 actie mee Vliegtuigje voor Huub..........dat HIJ er uit moet lopen en dgk naar de kloten is,
dag Flens dag JDM dag DGZOOI
Precies.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik doe nog aan 1 actie mee Vliegtuigje voor Huub..........dat HIJ er uit moet lopen en dgk naar de kloten is,
dag Flens dag JDM dag DGZOOI
ik heb pennenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik word er ook agressief van en ik heb wel een glazen deur
OK Duidelijk, had ik niet gehoord..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Palma vond m toch ook irritant? Zij kan m ontslaan als Hoofd Huishoudingquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef neehe het volgende:
Ze moeten die vieze nicht eruit stemmen, wat een kwal is dat toch.
Yep, de nieuwe regels werden 3 weken geleden voorgelezen na het uitdelen van de boetes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit na 23/9 over was.... dus de beginregels zijn weer van kracht
niet = WELquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net dat zij niet vervangen wordt omdat ze niet WEL volgens de regels weggaat en Dennis kan wel worden vervangen
yessss..... idd, een prima oplossingquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ben normaliter niet in voor acties maar dit vind ik wel een goede.
Fuck reality.
Ik post wat ik hoor op een van de streams. Weet ik veel wat daar achter steekt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet volgens de regels?! Wat zou ze van plan zijn dan of is het weer een fanta-verhaal?
De regel van vervangen na sanctie was voorgelezen. Ook was al 'n keer voorgelezen dat bij vrijwillig vertrek een gastspeler kan komen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, de nieuwe regels werden 3 weken geleden voorgelezen na het uitdelen van de boetes.
En Amanda ook, ik word gek van dat wijf.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
Kan Ricardo niet gewoon zwijgen?
Morgen vraagt ze vast weer haar 24 uur aan, dan is Anita er redelijk snel (want die heeft dit al te horen gekregen dat ze er moet zijn) en dan gaat ze zondag wegquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:24 schreef chufi het volgende:
Naad geeft nu nogmaals aan dat ze zondag weg gaat..
BSOL, Huub herhaalde het gisteren zelf na het vertrek van Dennix, hij heeft er speciaal over gebeld met het hokje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regel van vervangen na sanctie was voorgelezen. Ook was al 'n keer voorgelezen dat bij vrijwillig vertrek een gastspeler kan komen.
Ik blijf volhouden dat de tekst op de website niet overeenkomt met de regels en de brief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |