Huub lult over de FEBO, en nu laten zij Ricardo over Huub kletsen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Katewalker het volgende:
Er heerst een raar sfeertje in die kooi...en ik vraag me af wat Ricardo aan het doen is..het lijkt wel of hij iedereen aan het afwerken is met pogingen om Huub zwart te maken..gisteren bij Selena..daarnet bij Lieke en nu weer bij Brian..wat zou daar het doel nu weer van zijn?..of een opdracht van zijn werkgever?
Ik vind Wicawdo een bemoeizuchtige eikelquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Katewalker het volgende:
Er heerst een raar sfeertje in die kooi...en ik vraag me af wat Ricardo aan het doen is..het lijkt wel of hij iedereen aan het afwerken is met pogingen om Huub zwart te maken..gisteren bij Selena..daarnet bij Lieke en nu weer bij Brian..wat zou daar het doel nu weer van zijn?..of een opdracht van zijn werkgever?
ja dat heb je goed gezien! alles is ZO duidelijk maar te veel streamers Dromen nog, en dat mag, maar dat kan niet met deze redactie........!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
heb een paar keer deze weekgehoord dat Hub niet mag drinken, ik snap Huub trouwens wel ik blijf het verdacht vinden dat Nadia al 3e wasin rij, bovendien vertrouw ik Jaap niet hij zei tegen de streamers tijdens het voorlezen van de ontslagrondebrief"als jullie willen weten op wie ik heb gestemd kijk dan naar RNN, daar ben ik vanmiddag geweest in een live uitzending, en dat wordt om de 2 uur herhaald) vervolgens wordt hij als laatste neergezet in rij, de rest is historie.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef T-lex het volgende:
Ik zweer het...Amanda moest net naar achter, heeft nu instructies om te zorgen dat Nadia er in blijft.
Zullen we het houden op een BS verhaal Die 24 uur is een wassen neus. Ze probeert dealtjes te sluiten met de FEBO over TMF en wacht natuurlijk op een definitief aanbod.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft iemand hier een idee over?
[COS#2940] Amanda is weer terug.
Bummer..............quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef T-lex het volgende:
Ik zweer het...Amanda moest net naar achter, heeft nu instructies om te zorgen dat Nadia er in blijft.
Ik vind dat er helemaal geen nieuwe moet komen voor Dennis. Nadia blijft nog, zolang ze wil/kan. Dennis is eruit gespeeld, klaar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[COS#2940] Amanda is weer terug.
eensch....quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat er helemaal geen nieuwe moet komen. Nadia blijft nog, zolang ze wil/kan. Dennis is eruit gespeeld, klaar.
Lijkt Nathanael (pff hoe schrijf je die naam ook alweer) wel zo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:14 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Je hebt m stiekem aan zitten passen he![]()
Anyway, mijn punt![]()
[ afbeelding ]
ze wil juist wel volgens de regels eruit. Dus gewoon 24 uur aanvragen en dan weg gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom Naad niet volgens de regels weggaat?
Wie weet is t hem ook wel, je weet t nooit in die zooi daarquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lijkt Nathanael (pff hoe schrijf je die naam ook alweer) wel zo...
Als Nadia vrijwillig vertrekt, wordt ze NIET vervangen. Dat is de bestaande regel na 1 jaar DGK.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze gaat niet volgens de regels weg, daar komt geen nieuwe voor, wel voor Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |