Ze wil Amanda om haar heen.En dat kan alleen maar als Amanda steun nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef T-lex het volgende:
Wat begint die slang nou weer over Brian? Gaat ze Brian nou ook weer ergens de schuld van geven...
Ik snap hem volkomen...... hij wil alles doen voor de show.... maar wil 1 ding, een werkverhouding gestaafd op eerlijkheidquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zijn wij inmiddels ook achter, pure manipulatie van het hokje en terecht dat Huub pisssed is.
Zo heeft hij ook pas tijdens het Jensen optreden de eerste beelden gezien van Brian die Amanda hardhandig onder de douche bewerkte. We wachten nog op de beelden van die aflevering, gezellig, met z'n allen op de bank.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij volgen de streams en gesprekken tussen andere bewoners, Huub kan maar op 1 plaats tegelijk zijn.
Hij kwam er pas achter toen hij hoorde dat Dennix vervangen zal worden.
Het stoken zit in 'r bloed he. En Mannie lult er overheen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef T-lex het volgende:
Wat begint die slang nou weer over Brian? Gaat ze Brian nou ook weer ergens de schuld van geven...
maar dat zou toch samen met amanda zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Typisch, geen woord over TMF, wat een achterbakse kuthoer.
Nadia is een wurgslangquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze wil Amanda om haar heen.En dat kan alleen maar als Amanda steun nodig heeft.
Precies en we weten allemaal dat Flens nu niet bepaald dol is op Huub. Dat weten we nog van de tijd dat Ome Sjon hem terug wilde hebben in het spel na het Nathanael gebeuren, Flens was absoluut tegen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap hem volkomen...... hij wil alles doen voor de show.... maar wil 1 ding, een werkverhouding gestaafd op eerlijkheid
Dit had hij met Stijn... daarom zei hij gister ook ... .ik mis Stijn, die heeft nooit tegen me gelogen
Mevr. Pannekoek en anderen hebben sinds gisteravond over iig 4 dingen gelogen en dat zit hem enorm dwars.
heb een paar keer deze weekgehoord dat Hub niet mag drinken, ik snap Huub trouwens wel ik blijf het verdacht vinden dat Nadia al 3e wasin rij, bovendien vertrouw ik Jaap niet hij zei tegen de streamers tijdens het voorlezen van de ontslagrondebrief"als jullie willen weten op wie ik heb gestemd kijk dan naar RNN, daar ben ik vanmiddag geweest in een live uitzending, en dat wordt om de 2 uur herhaald) vervolgens wordt hij als laatste neergezet in rij, de rest is historie.quote:
Ze heeft gisteren belooft 3 dagen later weg te gaan , dus zondag !quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef marky het volgende:
Waarom kan ze nu haar 24 uur niet aanvragen. Als je weg wil wil je ook nu weg en niet morgenmiddag of avond
Wat heeft hij met zijn haar gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |