jaah dat is leukquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze niet gewoon Jensen gaan kijken dan
Eindelijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze niet gewoon Jensen gaan kijken dan
Huub had gebeld over Dennix - daar komt vervanging voor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, Huub herhaalde het gisteren zelf na het vertrek van Dennix, hij heeft er speciaal over gebeld met het hokje.
En dat moet doorgaan voor Barbie?...........een ouwe verlepte kop van een 35-jarige..........quote:
Ze heeft gewoon alle andere niet DGK Fokkers eruit geflikkerd dus hebben wij weer wat speelruimtequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is yvonne al lekker bezig met de glassex, loopt weer als een tierelier
alles wat ze zegt of doet moet met een 'knuffel'quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Selene bedankt Lieke voor de massage.
Zou ook een stuk minder leuk zijn als je alles al wist. Het was gewoon iets wat ik me af vroegquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik post wat ik hoor op een van de streams. Weet ik veel wat daar achter steekt.
Laat dat 'glas' er maar even af. Eeuwigheid geleden dat ze hier wasquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is yvonne al lekker bezig met de glassex, loopt weer als een tierelier
Ze heeft gewoon ruige sex!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat dat 'glas' er maar even af. Eeuwigheid geleden dat ze hier was
Ze ging toch naar Londen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat denk jij, die poetst hier dagelijks hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OK, ik laat het rusten, het staat dus verkeerd op de site, zelfs met de nieuwe datum erboven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub had gebeld over Dennix - daar komt vervanging voor.
Huub heeft niet gebeld voor de vrijwillige exit van Nadia met een gewone 24-uur aanvraag - en daar gaat het op dit moment over.
ach die is straks wel weer omgepraat door de febo zoals altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Huub: 'ze hebben een probleem, als ik opstap' en camera gelijk weg![]()
Goedzo Huub![]()
hij zei niet 'opstappen' maar hij had het over 'pissig zijn'quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Goedzo Huub![]()
Yvonne zit in Londen.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat denk jij, die poetst hier dagelijks hoorZe is een kanjer
ik weet bijna zeker dat hij ook iets over opstappen zeiquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
hij zei niet 'opstappen' maar hij had het over 'pissig zijn'
Jensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
Nou hop, tijd voor de langverwachte Jensen
Voor dat andere lijken me die saaie engelsen ook niet zo geschikt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zeker niet voor het 'glas'![]()
volgens mij niet, hij heeft echt zwaar de klere in.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ach die is straks wel weer omgepraat door de febo zoals altijd
Is de sex daar beter of heeft ze daar een scharrel?quote:
Hoorde ik ook, van mij mag hij! Het programma is totaal ver-glassex-tquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet bijna zeker dat hij ook iets over opstappen zei
Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen, Brian, Jaap, Huub, Jensen,quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Jensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensenJensen, Jensen, jensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, ik kom nooit in Londen!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is de sex daar beter of heeft ze daar een scharrel?
Assassin's Creed...........een goede die maar naar de Zooi sturen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef BuffyJan het volgende:
Ok de brief gaat vanavond dus niet meer komen. Dan sluit ik af en ga ff lekker knallen achter mn xbox.
Toedeloee
Ik mag toch hopen, dat de familie van Huub hem eindelijk eens de oogkleppen verwijderd........quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Goedzo Huub![]()
Gofferdomme, dan zit iteejer daar ook. Het hele weekend een traag Fok!. Of zou Breuls het in zijn eentje kunnen klarenquote:
ha, zie je welquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, van mij mag hij! Het programma is totaal ver-glassex-t
Vanuit London kun je toch ook nog een hoop tweaken aan de serverquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gofferdomme, dan zit iteejer daar ook. Het hele weekend een traag Fok!. Of zou Breuls het in zijn eentje kunnen klaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |