Ik zag de foto's op de site van de factory en dat was toch echt bij (voormalig) Verkadequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Toch vind ik het een raar verhaal. De Verkade fabriek is een heel ander iets. (ook in Den-Bosch)De modeshow is in The Factory. Naad vroeg aan Amanda, dus je was in één of andere fabriek? Tel erbij op dat de show om negen uur begint, en Amanda om tien uur thuis is. Raar en wat is waar?
The Factory zit toch in het oude pand van de Verkade fabriek.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Toch vind ik het een raar verhaal. De Verkade fabriek is een heel ander iets. (ook in Den-Bosch)De modeshow is in The Factory. Naad vroeg aan Amanda, dus je was in één of andere fabriek? Tel erbij op dat de show om negen uur begint, en Amanda om tien uur thuis is. Raar en wat is waar?
Omdat hij ook er echt voor is gegaan ook echt de show wilde maken en hoopt dat achter hem daarin zou steunen maar naar gisteren weet hij gewoon dat het niet heeft mogen baten en dat al zijn inspanningen eigenlijk voor niets zijn geweest. Er komt geen winnaar van de kooi er zijn straks alleen maar verliezers en John heeft zijn zakken gevuld door de verkoop van het programma aan het buitenland.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:51 schreef pullup het volgende:
Als ik huub zo zie moet ik toch wel denken aan het al maanden de show dragen.
Hij heeft ribben gekneusd, een vinger gebroken en een gescheurd trommelvlies over gehouden aan een jaartje kooi.
De stress is toch wel heel duidelijk aan hem af te lezen hoor. Hij s degene die er het meest aan onderdoor gaat.
Daarom hoop ik echt niet dat Huub het pikt.Maar Huub lult soms na een gesprek met achter weer heel anders en als dan bijv Lieke boos is op achter roept hij dan moet je naar huis gaan.En dat begrijp ik dan niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.Mensen die klagen over z'n chagerijnigheid en tegelijkertijd over de gang van zaken in DGK zouden maar eens een verband moeten gaan leggen, da's alles.
De touwtjes van de marionetten zijn doorgesletenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:53 schreef chufi het volgende:
H&J SL
Daar zijn wij inmiddels ook achter, pure manipulatie van het hokje en terecht dat Huub pisssed is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef BuffyJan het volgende:
Huub is dus pissig op achter, ze hebben tegen m gelogen over t nix verhaal
wat ook een achterbakse kutstreek is, over de ruggen van de miljonairsquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef BuffyJan het volgende:
Huub is dus pissig op achter, ze hebben tegen m gelogen over t nix verhaal
Nou hoop ik dat Brian ook de ballen heeft om zich te verzetten tegen een beslissing van achter om er een nieuwe in te zetten. Dikke vinger voor die kut-redactiequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zijn wij inmiddels ook achter, pure manipulatie van het hokje en terecht dat Huub pisssed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |