abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55293161
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik denk dat een lijstje het wel verduidelijkt:
[..]
En Monidique is vriendelijk, dus levert een staafje:

Maar inderdaad, er zijn ook autoongelukken.
pi_55293173
Of je reageert gewoon op mijn punt in plaats van met een vraag te komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55293208
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je reageert gewoon op mijn punt in plaats van met een vraag te komen
Maak jezelf toch niet zo belachelijk.

Ten eerste:
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet dat jij liever hebt dat er een miljoen Hutus worden afgeslacht vanwege je facinatie voor Pot, Kim en Zdong maar dat hoeven anderen niet zo te vinden
Ten tweede:
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

. Typisch.
Dat is geen vraag.

Echt, stop ermee, dit is te komisch.
pi_55293255
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat de afwezigheid van oorlog iets negatiefs is?
Vraag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55293276
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vraag
O... Oké, goed, dan vertel ik die nabestaanden wel dat ze zich moeten verheugen dat ze oorlog mee hebben mogen maken.
pi_55293303
Die was er niet gekomen als Clinton had gedaan wat hij moest doen. Dus zeg maar wat GWB gedaan heeft
pi_55293323
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die was er niet gekomen als Clinton had gedaan wat hij moest doen. Dus zeg maar wat GWB gedaan heeft
Ja. Exact. George W. Bush heeft veel oorlogsellende voorkomen.
pi_55293402
Inderdaad
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:08:14 #209
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55293408
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
GWB was niet gedwongen dat te doen. Hij kan ook gewoon olie kopen en proberen terrorisme te voorkomen ipv het te creëren, wat hij nu doet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55293419
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

GWB was niet gedwongen dat te doen. Hij kan ook gewoon olie kopen en proberen terrorisme te voorkomen ipv het te creëren, wat hij nu doet.
Ja, als je een Pot-, Kim-, of Zdong-aanhanger bent, ja!
pi_55293427
En hoe is 911 ontstaan?
pi_55293450
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe is 911 ontstaan?
Het begon met een snelheid van enkele honderden kilometers per uur...
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:25:39 #213
pi_55293768
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe is 911 ontstaan?
Dat waren voornamelijk mensen uit Saoedi-Arabië die problemen hadden met de Amerikaanse overheersing in de Golf-regio.

Als Amerika gewoon normaal had gedaan ipv proberen de wereld te overheersen was het helemaal niet gebeurd.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:26:31 #214
pi_55293787
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, als je een Pot-, Kim-, of Zdong-aanhanger bent, ja!
pi_55293893
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat waren voornamelijk mensen uit Saoedi-Arabië die problemen hadden met de Amerikaanse overheersing in de Golf-regio.

Als Amerika gewoon normaal had gedaan ipv proberen de wereld te overheersen was het helemaal niet gebeurd.
En welke president probeerde de wereld te overheersen?
pi_55293931
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jimmy Carter, .
pi_55294075
en voor 2001?
pi_55294102
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en voor 2001?
Juist voor 2001! Ook na 2001 was Jimmy Carter de president die de wereld probeerde te overheersen, maar vooral vóór 2001.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:44:37 #219
pi_55294210
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

2 x Bush, 1 x Reagan.....
pi_55294231
Ok, je hebt last van Alzheimer.

Sterkte
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:47:14 #221
pi_55294271
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

en niet te vergeten de Zionistisch gecontroleerde schaduwregering.
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:51:45 #222
pi_55294385
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Eisenhower, McArthy....
pi_55294815
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik denk dat een lijstje het wel verduidelijkt:
[..]

[..]

Zomaar in Irak een verkeersongeluk krijgen, ja, het kan je gebeuren. Had net zo goed in Amerika kunnen gebeuren, of Zuid-Korea, bijvoorbeeld.
Het lijstje tot 1980 volledig maken zou nog meer verduidelijken.
pi_55294838
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:11 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Het lijstje tot 1980 volledig maken zou nog meer verduidelijken.
Niet om Bush en Clinton met elkaar te vergelijken. Want daar ging het om. En helaas heb ik die cijfers niet.
pi_55296070
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:07 schreef henkway het volgende:

[..]

Clinton werd ook gepusht om een IRAK oorlog te beginnen alleen hij had er geen zin in.
Was een conservatieve plannetje

[..]

*Kuch, Desert Fox, kuch*
pi_55311216
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:10 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

*Kuch, Desert Fox, kuch*

Het is een feit dat Amerikanen een oorlogzuchtig volk zijn, dat kan je afleiden uit hun nog korte geschiedenis. Het is ook een feit dat Clinton een stuk minder oorlogzuchtig was, dan dat Bush nu is. Wat Bush doet is toch niet te verdedigen?
pi_55311357
quote:
Op zondag 16 december 2007 13:07 schreef kriele het volgende:

[..]

Het is een feit dat Amerikanen een oorlogzuchtig volk zijn, dat kan je afleiden uit hun nog korte geschiedenis. Het is ook een feit dat Clinton een stuk minder oorlogzuchtig was, dan dat Bush nu is. Wat Bush doet is toch niet te verdedigen?
Dat ligt maar aan je persoonlijke overtuigingen, maar ik denk ook dat Bush te ver gaat.
pi_55313562
quote:
Op zondag 16 december 2007 13:14 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat ligt maar aan je persoonlijke overtuigingen,
Duh!
pi_55313600
quote:
Op zondag 16 december 2007 13:07 schreef kriele het volgende:

[..]

Prima te verdedigen hoor. Bush stelt de toekomst van het westen en met name de toekomst van Amerika veilig.
pi_55313730
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:19 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Prima te verdedigen hoor. Bush stelt de toekomst van het westen en met name de toekomst van Amerika veilig.
.
  zondag 16 december 2007 @ 15:29:14 #232
pi_55313781
quote:

[..]

Door een wereldoorlog te ontketenen en zijn bondgenoten voor te liegen?

dus daarom heb ik geen vrienden...
pi_55313825
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

.
Das een goeie , die moet ik onthouden
pi_55313848
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:31 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Das een goeie , die moet ik onthouden
Ja. Wanneer je op het slagveld van de vrijheid de islamofascisten bevecht.
pi_55313853
quote:
De oud-president stelt dat enkele jaren in het senaat niet genoeg is voor het Amerikaans presidentschap.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/184127/index.html

Aldus de gouverneur van Arkansas.
  zondag 16 december 2007 @ 15:39:50 #236
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55313939
quote:

[..]

Het erge is dat er nog steeds mensen zijn die dit geloven.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55314815
quote:

[..]

Nou, leg dit maar eens uit!
  zondag 16 december 2007 @ 19:46:18 #238
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55319165
Van mij mag Huckabee het worden, lijkt me een prima gozer die niet bang is om de belastingen te verhogen. Daarbij heeft hij ook qua buitenlands beleid goede ideeën.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_55319238
quote:
Op zondag 16 december 2007 19:46 schreef Klopkoek het volgende:
Van mij mag Huckabee het worden, lijkt me een prima gozer die niet bang is om de belastingen te verhogen. Daarbij heeft hij ook qua buitenlands beleid goede ideeën.
Die Huckabee wilde toch het Bush beleid voortzetten??
pi_55321218
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:39 schreef popolon het volgende:

[..]

Het erge is dat er nog steeds mensen zijn die dit geloven.
Of je dat geloven moet noemen, weet ik niet.

Het ambt van volksvertegenwoordiger is niet hetzelfde als het ambt van gouverneur of president. Het vraagt andere capaciteiten.

Het is mij dan ook een raadsel waarom de Democraten na het John Kerry debacle (Kerry was ook een senator) weer met alleen senatoren op de proppen komen. Ze gaan het echt knap moeilijk krijgen, terwijl een oud-gouverneur van Democratische zijde gewoon gehakt maakt van de Republikeinse kandidaat.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 16 december 2007 @ 21:19:08 #241
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55321455
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:04 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Of je dat geloven moet noemen, weet ik niet.

Het ambt van volksvertegenwoordiger is niet hetzelfde als het ambt van gouverneur of president. Het vraagt andere capaciteiten.

Het is mij dan ook een raadsel waarom de Democraten na het John Kerry debacle (Kerry was ook een senator) weer met alleen senatoren op de proppen komen. Ze gaan het echt knap moeilijk krijgen, terwijl een oud-gouverneur van Democratische zijde gewoon gehakt maakt van de Republikeinse kandidaat.
Ben het met je eens dat het veld van de kandiaten niet erg sterk is aan de dems zijde. Maar goed, ik doelde meer op dat gehamer over veiligheid en meer van dat fearmonger gedoe. Echt heel vermoeiend envervelend.

Alhoewel o.a. de economie nu wel meer aan bod lijkt te komen bij de meeste kandidaten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 16 december 2007 @ 21:25:22 #242
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55321605
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:19 schreef popolon het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het veld van de kandiaten niet erg sterk is aan de dems zijde. Maar goed, ik doelde meer op dat gehamer over veiligheid en meer van dat fearmonger gedoe. Echt heel vermoeiend envervelend.

Alhoewel o.a. de economie nu wel meer aan bod lijkt te komen bij de meeste kandidaten.
Die Obama is toch wel een slimme jongen? En Edwards toch ook? Maar je kunt je idd afvragen of we ooit van Hillary gehoord zouden hebben zonder Bill.

Ik zag Huckabee op CNN vandaag. Ook weer van die standaard Amerikaanse retoriek (When I am president...) maar ik vind em minder gladjes en gemaakt dan Romney of Gulliani. Hij zei bovendien verstandige dingen en schuwt sommige Republikeinse taboes niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 16 december 2007 @ 21:30:31 #243
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55321749
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Die Obama is toch wel een slimme jongen? En Edwards toch ook? Maar je kunt je idd afvragen of we ooit van Hillary gehoord zouden hebben zonder Bill.

Ik zag Huckabee op CNN vandaag. Ook weer van die standaard Amerikaanse retoriek (When I am president...) maar ik vind em minder gladjes en gemaakt dan Romney of Gulliani. Hij zei bovendien verstandige dingen en schuwt sommige Republikeinse taboes niet.
Obama heeft zonder twijfel het meeste charisma van alle kandidaten. Maar daar red je het niet mee. Toch denk ik dat 't een prima president zou kunnen zijn. Ook gezien de buitenlandse politiek.

Een fris gezicht, niet eentje met zoveel ervaring maar dat zegt ook bijzonder weinig.
Rumsfeld, Cheney anyone? Decennia lang ervaring en beiden toch major fuck ups.
  zondag 16 december 2007 @ 21:35:56 #244
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55321893
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef popolon het volgende:

[..]

Obama heeft zonder twijfel het meeste charisma van alle kandidaten. Maar daar red je het niet mee. Toch denk ik dat 't een prima president zou kunnen zijn. Ook gezien de buitenlandse politiek.

Een fris gezicht, niet eentje met zoveel ervaring maar dat zegt ook bijzonder weinig.
Tsja, het zijn natuurlijk allemaal raspolitici die meerdere keren in hun carriére van standpunt zijn veranderd. Zo'n Edwards neem ik bijv ook weinig serieus. Eerst miljoenen verdiend met iedereen een poot uit te draaien en nu een beetje de lieve linkse jongen spelen.
Het is vanwege dat toneelspel denk ik echt een soort loterij wat voor president je gaat krijgen, misschien valt het mee, misschien blijkt het na 4 jaar een grote vergissing.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55322357
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:19 schreef Autodidact het volgende:
Je vergeet er een.

[ afbeelding ]
Jon Stewart zou ik meteen verkiezen als president, zijn show is meesterlijk!
pi_55322900
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:30 schreef popolon het volgende:

[..]

Precies.
pi_55325767
quote:
Altijd een pluspunt natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 17 december 2007 @ 01:22:52 #248
199247 mryinx
Student SvJ
pi_55327439
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[..]
Even een insider look hier:
(en ik weet dit alles omdat ik een stel amerikaanse vrienden heb),
misschien berust niet alles in de media (en dan niet alleen de nederlandse) op waarheid.
er word al gerumoerd dat ook al tijdens Bill Clinton's campagne / presidentsschap Hilary de touwtjes stevig in handen heeft.
En ondanks alle foutjes van Bill, is hij mateloos populair in Amerika.

Over Obama:
Dat hij Oprah gebruikt (double 'O' effect), is vooral sterk om vrouwen aan zijn kant te krijgen.
mannen daarentegen hebben het niet zo op Oprah, en zijn eerder geneigt naar een andere kandidaat.

Gulliani:
Hij doet zeer goed werk, is zeer gewaardeerd, maar heeft geen grote band met HEEL amerika.
en hoewel hij een miljoen of miljoen of 10 ontvangen heeft (of was het nu 10 milj?),
zijn dit maar een klein aantal gevers.

over geld in het algemeen, en de reden om een president te kiezen:
Geld is niet enkel belangrijk, hoewel de Amerikanen niet altijd even dom zijn en ook zij een stabiele economie willen. Dat een kandidaat een groot fonds achter zich heeft, wil niet zeggen dat hij ook het best bij het volk ligt.
Wellicht moet er ook gekeken worden naar de oorlog. Niet om het een of ander, maar sommige amerikanen zijn zich er niet al te van bewust dat er nog steeds een oorlog word gevoerd, en de 'grote' oppositie die je tegen de oorlog hoort, zijn de actieve protestanten, en sommigen vinden het belang en veiligheid van het land wel voor gaan.

Dat was het
succes met flamen!

Yinx

EDIT:
dus even ontopic, ik ben pro-niemand hoewel ik clinton, obama, gulliani het sterkst vind.
  maandag 17 december 2007 @ 08:56:24 #249
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_55329330
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Altijd een pluspunt natuurlijk.
Gezien het latente racisme, de beroerde staat van infrastructuur in sommige staten en de ogenschijnlijk onuitroeibare armoede moet je een dergelijke maatregel niet als taboe bestempelen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_55337870
quote:
Grappig. De kritiek op Huckabee is juist op z'n verleden als belastingverhoger, hoewel hij dat zelf tegenspreekt, en dat hij geen ervaring heeft met foreign policy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')