quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Trigalti het volgende:
Agis wing? WTF is dat?
Leest iemand hier uberhaupt mijn posts welquote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Trigalti het volgende:
Gratis waar te halen dan?
Had ik achteraf ook niet moeten doenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Leest iemand hier uberhaupt mijn posts wel![]()
De game heet Aegis wing en niet Agis wingquote:Op donderdag 29 november 2007 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
WTF kan geen screen van Agis wing vinden![]()
Het spel is dus gratis te downloaden van de US marketplace! En ja ik weet dat ik dat al gezegd heb in het vorige topic maar aangezien iedereen dat negeerde doe ik het maar zo
Dat verklaard waarom ik geen screens kon vindenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Thien het volgende:
[..]
De game heet Aegis wing en niet Agis wing (8>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
Op 1 na mooiste wagen ooitquote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Race Driver Grid:
[ afbeelding ]
Screens 2 en 3 heb ik al eerder voorbij zien komen.
Hoe kan je die missen? Je moet notabene voor het verhaal al die kamer met die raket in!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Wtf, internet heel de dag eruit dus Half 2 uitgespeeld met die tuinkabouter bij mn zijde.
Heb ik die raket gemist waar je hem in moest stoppen.
wat is de mooiste ooit dan ? en ga niet weer een aston martin opnoemenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat is de mooiste ooit dan ? en ga niet weer een aston martin opnoemen
dat is onderhand net porsche 1 model en daar doe je 50 jaar mee
bijna goedquote:
krijgen ? nee nooit , kopen ? ach misschien als mijn oudejaarsloten eens een keer wat meer opleverenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:06 schreef existenz het volgende:
En toch...
Zou ik niet zeuren als ik 1 beide zou krijgen....
Helaas krijg ik eerder Two Worlds dan 1 van beide auto's....
Is dat niet zo'n ziekenfonds game waarbij je vleugels van vogels moet breken en vervolgens de kosten moet vergoeden van het ziekenhuis?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Trigalti het volgende:
Agis wing? WTF is dat?
Kane&Lynch .. echt zo'n spel waarvan je over 2 jaar de titel hoort en denkt "wat was dat ook alweer" .. en dan ben je hem vergeten of haal je hem door de war met een andere 13 in een dozijn shooter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Jeff Gerstmann is, onder druk van Eidos, door Gamespot ontslagen vanwege zijn review van Kane & Lynch.
[ afbeelding ]
Gaat nergens over,............. de userscores liggen rond de 4. Spellen moeten gestraft worden als het gewoon kut is. Kosten al genoeg die stinkgames!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Jeff Gerstmann is, onder druk van Eidos, door Gamespot ontslagen vanwege zijn review van Kane & Lynch.
[ afbeelding ]
Idd.. dit houdt dus gewoon in dat je als reviewer geen lage score kan geven aan een game omdat je dan ontslagen kan worden..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat nergens over,............. de userscores liggen rond de 4. Spellen moeten gestraft worden als het gewoon kut is. Kosten al genoeg die stinkgames!
Kan toch haast niet? Zou wel erg zijn danquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:48 schreef Koentje3 het volgende:
is dat serieus gebeurt dan?!
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:54 schreef Henk-B het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martina?! ... dude.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
Dat je tegen matriarch benezia moet
Kom op aub!quote:
Is nog een gerucht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:48 schreef Koentje3 het volgende:
is dat serieus gebeurt dan?!
Ja maar Matriach = titel, Martina = Nederlands naam voor sufkuttenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:43 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Kom op aub!![]()
Dat ik al die rassen, planeten, wapens, voertuigen, items, zonnestelsels , armor, upgrades uit mijn hoofd heb geleerd dat is nog tot daar aan toe, maar de namen kunnen me gestolen worden!
en als we toch gaan azijnzeiken, het is MatriaRchquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:26 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja maar Matriach = titel, Martina = Nederlands naam voor sufkutten
Ga er maar vanuit dat het waar is iig.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef Henk-B het volgende:
[..]
en als we toch gaan azijnzeiken, het is MatriaRch
Ben er trouwens nog steeds, al 12 keer doodgegaan geloof ik![]()
Thanx, ja zo doe ik het ook idd, maar heb net 1 medi-gel te weinig volgens mij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef Haijo het volgende:
[..]
Maar als tip, in een van de hoeken gaan staan bij al die kratten, uit de line-of-sight van de Matriarch en dan eerst de commandos afknallen en dan pas de Matriarch, na die eerst bestookt te hebben met allerlei biotics en techs.
Je kan de Matriarch zelf niet raken je moet die commando's doden. En daarna kun je haar pas aanvallen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Thanx, ja zo doe ik het ook idd, maar heb net 1 medi-gel te weinig volgens mij.
Ik hoef telkens de Matriarch nog maar 2 keer te raken en dan ga ik dood.
Straks als ik thuis ben weer proberen.
Dit spel komt echt in mijn all-time top tien qua spellen,het is lang niet meer voorgekomen dat ik een spel echt wil uitspelen.
Ik loop al mee sinds Pac-Man dus dat is al een tijdje
Ik heb hem al ff... xboxhome ftw!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:08 schreef linebear het volgende:
nog steeds geen Guitar HeroHet lijkt wel op Wii taferelen....
quote:Improved device support for new iPods (classic and 3rd gen Nano)
betere shit, hier zat ik dus echt op te wachten, aangezien ik een USA account heb door die hotmail toenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
btw, there is clan support now, you can create a clan, add friends, compare scores ...
You can also finally change the Windows Live ID associated with your account!
http://www.majornelson.co(...)-id-association.aspx
[ afbeelding ]
Ik wist het al een tijdje, puh puh puhquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Anyway de nieuwe dashboard update details moeten binnen nu en een halfuur verschijnen als het goed is..post ze straks wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Het is waarquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:18 schreef Scarface2004 het volgende:
tuurlijk joh, ik heb gta4 al, maar mag het nog niet spelen
Ik geloof jequote:
hoe dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
* Removed option to "Turn off Controller" when using Big Button Controller
ook wel handigklik best vaak verkeerd
Je kan in theorie heel makkelijk clans hebben nu, gewoon via het friends > friends principe.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:51 schreef kepler het volgende:
[..]
hoe dan?Ik gebruik het best vaak als ik met een vriend aan het gamen ben
En er zit geen clan-support in trouwens
Vind je het gek dat dat gratis is. Nieuwe content,... twee of drie plasmids erin,.... en wat save punten eruitquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:05 schreef kepler het volgende:
Binnenkort patch en gratis content voor Bioshock
@Twi hier uitleg waarom er (nog??) geen multichat is: http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/2006/02/08/528321.aspx
Cheaten in MP games?quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan in theorie heel makkelijk clans hebben nu, gewoon via het friends > friends principe.
Op neogaf hebben ze dus een silver gamertag aangemaakt, en via die tag kun je dus de vrienden van die tag bekijken. Als het ware zit je dus wel in een clan.
En waarom geen multichat? Lijkt me nogal fucking logisch > cheaten in MP games.
Zakkelinge bij gamespotquote:Kane & Lynch User Reviews Are Currently Disabled
Thank you for your efforts to contribute to the gaming community.
Ratings for Kane & Lynch are currently not being accepted for display on GameSpot.com.
Als iedereen nu het spel een 1 gaat geven o.i.d. dan schiet dat ook niet op en kunnen ze het beter uitzettenquote:
2 topics terug nog, toen het over ninja gaiden 2 ging.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg jij eigenlijk ooit wel eens iets positiefs![]()
?
Correct dat heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
2 topics terug nog, toen het over ninja gaiden 2 ging.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:37 schreef Ron.666 het volgende:
Opm. 1: Aegis Wing is binnen en ís leuk!
Nee, sorry to burst your bubble maar het is echt een zeldzaamheid wanneer je een game vind zonder lag. Ik ben al blij als er niet zoveel lag is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:58 schreef Egamer het volgende:
Woensdag (Sinterklaas) PES2008.Alleen zijn de online problemen nu eindelijk verholpen? Sommigen zeggen van wel en sommigen van niet.
Sorry to burst your bubble, maar d'r zit nu in bijv gears de mogelijkheid om tijdens de game met al je (levende) team genoten te chatten, maar een multi-personchat in Live zelf zou zoveel makkelijker zijn, alleen al qua elkaar zoeken in lobby's etc.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar in games zoals RB6Vegas kun je volgens mij niet met je levende teamgenoten praten, en in CoD4 ook niet. Als jij met je clan dan multichat gaat doen, kan je zo zeggen waar alle vijanden zijn als je dood bent.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar d'r zit nu in bijv gears de mogelijkheid om tijdens de game met al je (levende) team genoten te chatten, maar een multi-personchat in Live zelf zou zoveel makkelijker zijn, alleen al qua elkaar zoeken in lobby's etc.
Ja klopt!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
Je abonnement van nu, die loopt vast en zeker tot 12/2007?
Dan moet de game-maker maar zorgen dat je de tegenstanders niet kunt zien zodra je dood bent, zoals in Gears of War.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble, maar in games zoals RB6Vegas kun je volgens mij niet met je levende teamgenoten praten, en in CoD4 ook niet. Als jij met je clan dan multichat gaat doen, kan je zo zeggen waar alle vijanden zijn als je dood bent.
Cheaten dus.
Lijkt me toch duidelijk? Waarom zou je multichat willen, ga dan gewoon een game in met zn allen en ga in de lobby lullen.
Anyway straks ff MS bellen toch nog maar ff gebruik maken van die 2 jaar garantie. Stomme dvd drive
je moeder : is dat niet het zelfde dan ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn moeder wou voor sinterklaas van die microsoft punten geven komt ze thuis met Wii Points
Oh dus alle games moeten maar gemaakt worden zoals GoWquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet de game-maker maar zorgen dat je de tegenstanders niet kunt zien zodra je dood bent, zoals in Gears of War.
Was de schuld van die verkoopster ofzo die zei dat dit het engiste wasquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moeder : is dat niet het zelfde dan ?![]()
dat vind ik niet echt onder clans vallen. Met clans denk ik aan een eigen gedeelte, waar je scores kunt vergelijken, berichten voor iedereen achter kunt laten, met zn allen naar een game toe gaan, etc. Je zou die extra friendslist als een clan kunnen zien, maar die is wel heel karig danquote:Op zaterdag 1 december 2007 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan in theorie heel makkelijk clans hebben nu, gewoon via het friends > friends principe.
Op neogaf hebben ze dus een silver gamertag aangemaakt, en via die tag kun je dus de vrienden van die tag bekijken. Als het ware zit je dus wel in een clan.
Met ranked games wel, als je dan toch kan spectaten, waarom zou je dan niet via Skype kunnen lullen om te "Cheaten" ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh dus alle games moeten maar gemaakt worden zoals GoW
ga toch weg man
Nou als je met Gears of war dood bent dan moet je de ronde uitzitten en kan je alleen mee spectaten met je eigen team.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van multichat op een gamesconsole? Je gaat lekker je 360 aanzetten om bij te praten met je matties? Kan je net zo goed gelijk een game gaan spelen, nu je hem toch aan hebt staan. Wat er dus al gezegd is, gewoon lullen in de lobby. Anders ga je maar gewoon Skypen.
Zou wel een vooruitgang in spel-kwaliteit betekenen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh dus alle games moeten maar gemaakt worden zoals GoW
tijdens MP-games mogen ze het prima uitzetten. Maar het is wel leuk tijdens SP-games, tijdens films/videos, om te overleggen over een game of gewoon een goedkope manier om te bellen met elkaarquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van multichat op een gamesconsole? Je gaat lekker je 360 aanzetten om bij te praten met je matties? Kan je net zo goed gelijk een game gaan spelen, nu je hem toch aan hebt staan. Wat er dus al gezegd is, gewoon lullen in de lobby. Anders ga je maar gewoon Skypen.
Inderdaad.. ook wel een aantal goede optiesquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef kepler het volgende:
http://youtube.com/watch?v=VKy9OrCtpyk
ziet er veel sneller uit ook![]()
Ik ben het nu aan het spelen en het is echt supertofquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ace Combat lijkt me ook wel tof ja! Ziet er wel tering vet uit!
3fm was ook altijd langzaam met mijn cd's .quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:10 schreef Ash het volgende:
Scene It? en Ace Combat 6 zijnik heb Mass Effect nog niet aangeraakt door deze games
![]()
Ik heb wel m'n 2 kaartjes voor Games in Concert II binnen, maar nog steeds m'n Guitar Hero III niet van 3fm.
Misschien zit m'n postbode nu wel ergens op straat geld bij elkaar te spelen met m'n wireless guitar
Anders koop je Sims op onbewoond eiland dan heb je wat te spelen totdat je GH3 hebtquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
3fm was ook altijd langzaam met mijn cd's .
Duurde een keer twee maanden
Ik wilde hem ooh-hook!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het spelen en het is echt supertofZeker als je een beetje van de film topgun houdt
![]()
En het is ook nog eens supermooi
Speelde Ace Combat 1 op de PS1. Was dan ook erg blij met de Demo. Wellicht volgende week toch stiekem maar even halen, wel naadje dat ik vanaf de 14e 9 weken in het buitenland zit voor werk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het spelen en het is echt supertofZeker als je een beetje van de film topgun houdt
![]()
En het is ook nog eens supermooi
1 : als je zo nodig iets wilt vertellen, ga je met elkaar in een lobby zitten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou als je met Gears of war dood bent dan moet je de ronde uitzitten en kan je alleen mee spectaten met je eigen team.
Als jij als enige iedere keer als eerste dood gaat en de rest van je team blijft leven dan kan je niet doorlullen.
1 Of als je wat aan het vertellen bent en iemand gaat dood dan kan je gaan wachten tot je zelf ook dood bent.
2 Als ik met 4 man aan het gamen ben dan wil ik gewoon door kunnen lullen.
3 En dan kan je wel zeggen "Het is cheaten want je kan zeggen waar je dood ging enzo" , maar ik geef het toch wel door waar ze lopen als ik wat zie, al voor dat ik dood ga.. dus om dat nou als reden te gebruiken vind ik zwak.
En jij vind het misschien geen toegevoegde waarde hebben, maar voor jou 10 andere die het wel vinden.
update heeft dus niks verholpen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, sorry to burst your bubble maar het is echt een zeldzaamheid wanneer je een game vind zonder lag. Ik ben al blij als er niet zoveel lag is.
1 : Ik game niet op Live om alleen maar het gamen, vooral bij 2< spelers speel ik ook voor de gezelligheid.quote:Op zondag 2 december 2007 02:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 : als je zo nodig iets wilt vertellen, ga je met elkaar in een lobby zitten.
2 : zie dus 1. bij fok clan van cod4 heb ik dat ook keer meegemaakt, iedereen gaat ineens over games lullen tijdens een potje, waardoor je kansloos verliest. kom op, speel dan niet.
3: jij weet wanneer je dood gaat? is gewoon zo als je dood gaat, kan je toch niks zeggen, dus heeft je team weinig aan
1. Als ik om die omstandigheden zou gaan gamen dan doe ik het wel gratis op de pc, waar het ook zo ongezellig als de pest is, niemand die wat typt tijdens een online match.quote:Op zondag 2 december 2007 02:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 : als je zo nodig iets wilt vertellen, ga je met elkaar in een lobby zitten.
2 : zie dus 1. bij fok clan van cod4 heb ik dat ook keer meegemaakt, iedereen gaat ineens over games lullen tijdens een potje, waardoor je kansloos verliest. kom op, speel dan niet.
3: jij weet wanneer je dood gaat? is gewoon zo als je dood gaat, kan je toch niks zeggen, dus heeft je team weinig aan
Het ziet er goed uit dat wel maar denk niet dat veel mensen het gaan spelenquote:Op zondag 2 december 2007 12:16 schreef gijsje79 het volgende:
Frontlines: Infantry Trailer
Ziet er goed uit.
Dan klopt het. Hij telt altijd vanaf het moment dat je nieuwe abonnement begint en dus eindigt.quote:
Mute-optiequote:Op zondag 2 december 2007 13:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gears is gewoon onze party-game. Net als andere mensen Buzz of SSMB spelen, spelen wij GoW, en dan willen we kunnen ouwehoeren zonder amerikaans gejammer aan te moeten horen in de lobby.
Voordat je iemand hebt gemute ben je in de zo-traag-als-dikke-stront-guide alweer een kwartier verder. Het lukt mij echt niet om tussen de GoW rondes door iemand te muten. Tenzij ik dood ga, maar dat ga ik natuurlijk nooitquote:
nogal logisch dat niemand meer iets op de pc typt, gebruiken ze ook vaak headset voor, gaat ook sneller.quote:Op zondag 2 december 2007 09:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1. Als ik om die omstandigheden zou gaan gamen dan doe ik het wel gratis op de pc, waar het ook zo ongezellig als de pest is, niemand die wat typt tijdens een online match.
2. Zie 1, ga pc gamen als je geen gelul wilt, of ga games spelen met een botmatch erin gebouwd, zodat je helemaal geen last hebt van andere.
Bovendien heb je geen last van het gelul als het in een private chat zou gebeuren, kan jij ook rustig doorgamen.
3. Als je bij gears iemand ziet lopen dan weet je al of je dood gaat of niet.. en zo niet dan zeg je waar je op dat moment in gevecht bent zodat ALS je doodgaat je teamleden alsnog kunnen komen.
Ik Live 90% voor de gezelligheid wat je niet op de PC hebt.
Als ik geen geouwehoer wil dan game ik wel op de PC, scheelt me weer 60 euro per jaar.
En wat is het probleem eigenlijk? dat JIJ geen 4 persoons private chat wilt betekent toch niet dat ze die functie niet kunnen inbouwen?
Je hoeft het niet te gebruiken, het zou alleen mooi zijn als ik de mogelijkheid zou hebben om het te gebruiken.
Misschien is er een demo op marketplace?quote:Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef twi het volgende:
Is Overlord een leuke game?
Hooguit 1 minuutje werk, twi. Niet overdrijvenquote:Op zondag 2 december 2007 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Voordat je iemand hebt gemute ben je in de zo-traag-als-dikke-stront-guide alweer een kwartier verder. Het lukt mij echt niet om tussen de GoW rondes door iemand te muten. Tenzij ik dood ga, maar dat ga ik natuurlijk nooit
Er staat een demo op Marketplace! En ik vond hem redelijk leuk maar dat kwam omdat ik meer een rpg verwachtte in eerste instantie en dat is het niet. Maar het klote met die minions is wel tofquote:Op zondag 2 december 2007 13:36 schreef twi het volgende:
Is Overlord een leuke game?
Zeker, al heb ik toch een beetje eenquote:Op zondag 2 december 2007 12:16 schreef gijsje79 het volgende:
Frontlines: Infantry Trailer
Ziet er goed uit.
Krijg je 2 teams die het doen slaat het spel nergens meer op en verliest het zijn magie, tada!quote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker, al heb ik toch een beetje eengevoel bij dit filmpje. Het klinkt allemaal goed, alleen komt het ongelofelijk aan op teamwork. Ben bang dat de gemiddelde user hier niet in mee gaat tenzij je met een groep vrienden speelt. Ik zie de 13 jarige schreeuwamerikaantjes op live nog niet braaf een EMP afschieten zodat jij daarna je magie kan laten werken. 100% zeker dat ze gewoon als kip zonder kop op de vijand afrennen en als het een keer lukt dat ze meteen gaan schreeuwen hoe geweldig hij is en hoe noob de rest is omdat ze het niet alleen aankunnen.
Maargoed, misschien denk ik te ver door.
nja opzich kan het wel een leuke online game worden.quote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker, al heb ik toch een beetje eengevoel bij dit filmpje. Het klinkt allemaal goed, alleen komt het ongelofelijk aan op teamwork. Ben bang dat de gemiddelde user hier niet in mee gaat tenzij je met een groep vrienden speelt. Ik zie de 13 jarige schreeuwamerikaantjes op live nog niet braaf een EMP afschieten zodat jij daarna je magie kan laten werken. 100% zeker dat ze gewoon als kip zonder kop op de vijand afrennen en als het een keer lukt dat ze meteen gaan schreeuwen hoe geweldig hij is en hoe noob de rest is omdat ze het niet alleen aankunnen.
Maargoed, misschien denk ik te ver door.
GoW was alleen in coop leuk. Voor de rest kutgame slotjequote:Op zaterdag 1 december 2007 19:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zou wel een vooruitgang in spel-kwaliteit betekenen.
GoW was in je eentje leuk, co-op was die extreem gaafquote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GoW was alleen in coop leuk. Voor de rest kutgame slotje
1e keer ?quote:Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef BMH het volgende:
Mijn 360 is dood.
Wel vette chiptunes muziek bij de helpdesk.
je hebt mijn record verbrokenquote:
Kep alle november games al gespeeld. ME, COD4 etc al uitgespeeld. Nu kan ik leuk verder met Metroid Prime 3 & Mario galaxyquote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt mijn record verbroken![]()
Wel vervelende maand om nu een kapotte 360 te hebben...
dat is wel handig danquote:Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Kep alle november games al gespeeld. ME, COD4 etc al uitgespeeld. Nu kan ik leuk verder met Metroid Prime 3 & Mario galaxy
[edit: Mijn 360 is 23 maanden oud![]()
Bioshock crashte toen het spel aan het saven was. Save file corrupt = spel is de verkoop.quote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is wel handig dan
Ik ben nog druk bezig met ME, Ace Combat 6 en stiekem ook nog Bioshock
quote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Bioshock crashte toen het spel aan het saven was. Save file corrupt = spel is de verkoop.
[edit: Ik wacht al 30 minuten aan de lijn.![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja opzich kan het wel een leuke online game worden.
maar wat jij ook zegt, sommige kindertjes zullen het niet 1.2.3 door hebben, al zullen dat niet altijd amerikanen zijn
maar gelukkig heb ik geen mensen onder 18 in me lijst(hmm 1 tje van 15 uit USA, maar die is wel een chille gast)
Het is zondag en het is een helpdesk... Wat had je verwachtquote:Op zondag 2 december 2007 16:46 schreef BMH het volgende:
Belachelijk. Ik wacht nu al 45 minuten. Tis dat ik er om kan lachen, anders zou ik lichtelijk geïrriteerd zijn geraakt.
Ik heb zon amerikaantje van 10 in me lijst echt tofquote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef IedeK. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 17.
En soulreaver is nog een jaartje jonger zelfs.
Hij moest mij vragen in welke provincie Enschede ligt....quote:Op zondag 2 december 2007 16:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is zondag en het is een helpdesk... Wat had je verwacht
Achja heb jij je zondags verzetje ook weer gehad!quote:Op zondag 2 december 2007 17:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij moest mij vragen in welke provincie Enschede ligt....
Ik had duidelijk teveel van de technische dienst verwacht.
Je had ijsmeis aan de lijn zeker?quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BMH het volgende:
UPS komt deze week langs met een zwart busje en onopvallende zwarte bril. Ik moet dan het pakje voor de deur leggen en 4 stappen met het gezicht richting het pakje naar achteren zetten. Wanneer ik van dit protocol afwijk zal het UPS busje niet stoppen en nimmer terug komen.
Hell noquote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je had ijsmeis aan de lijn zeker?
Nee, jij vult gewoon standaard Limburg inquote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Ik vraag nooit om provincies
.
"Ligt dat in Noord- of Zuid-Holland?"quote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Ik vraag nooit om provincies
.
Het systeem vult de provincie zelf in als je alles opslaat.quote:Op zondag 2 december 2007 17:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, jij vult gewoon standaard Limburg in
Is het nu dan zo erg ineensquote:Op zondag 2 december 2007 17:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik stuur de mijne denk ik begin februari wel op. In de hoop dat de reparatietijd dan weer wat lager ligt.
Nee, maximaal 20 werkdagen. Maar een paar weken terug was het nog 15 werkdagen maximaalquote:
Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.quote:Op zondag 2 december 2007 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maximaal 20 werkdagen. Maar een paar weken terug was het nog 15 werkdagen maximaal.
Dus ik wacht tot het weer op de 15 werkdagen ligt.
Er zijn er een hele hoop die hem veel sneller terugkrijgen jaquote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef christvs het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.
Oke Thnxquote:Op zondag 2 december 2007 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan klopt het. Hij telt altijd vanaf het moment dat je nieuwe abonnement begint en dus eindigt.
Waar je precies kunt zien hoe lang je al lid bent weet ik eigenlijk niet.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
GVD die kerel schiet echt niet op met CoD4 heb hem nog niet binnen!
ik kreeg hem precies op de 15e werkdag terug, afgeleverd bij mn buurman die daarna een week weg wasquote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef christvs het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.
Geen Marktplaatsquote:
Je moet mensen afluisteren, zakkenrollen, in een donker steegje aframmelen en opdrachten doen voor je broeders en dan krijg je info!quote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef koen_pijl het volgende:
Assassins Creed:
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
Ja dat weet ik, maar ik zag nergens iets om te doen, maar er bleek een nieuw deel van de stad te zijn opengegaan.quote:Op zondag 2 december 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet mensen afluisteren, zakkenrollen, in een donker steegje aframmelen en opdrachten doen voor je broeders en dan krijg je info!
Meestal is 2 dingen doen al voldoende en als je ze alle 6 doet heb je alle info!
rofl !!!quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef IedeK. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 17.
En soulreaver is nog een jaartje jonger zelfs.
Cybjequote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
rofl !!!
nja jongste nederlanders dan..
ow nee, we hebben ook nog Cyb, die is 13
Illegale copies?quote:Op zondag 2 december 2007 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en als mod een beetje illegale copies gaan promoten
Die heeft ook Barbie's Adventures?quote:Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb zon amerikaantje van 10 in me lijst echt tofIk vraag steeds of zijn moeder wil mee spelen omdat we een man tekort komen en dan flipt die helemaal en dan met zon piepstemmentje schelden
![]()
Maar hij is wel goed in Aegis Wing dus ik vergeef het hem
Hij heeft alleen Rainbow six en voor de rest speelt die demo's en Aegis Wingquote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Die heeft ook Barbie's Adventures?
oh dat verklaard hetquote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
rofl !!!
nja jongste nederlanders dan..
quote:
quote:
20 pasquote:
en jij 45 ? aan je gamessmaak te zienquote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
20 pasBroekie
Ik hoop zo dat ik morgen CoD4 krijg
Welkom in het centrale xbox360 topic, waar over alles gepost mag worden, behalve over de xbox360.quote:Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Leefstijdsvragen, auto discussies's, wat een kut topics [ afbeelding ]
Dat laatste hebben we inderdaad een paar topics geleden ook gehadquote:Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Leefstijdsvragen, auto discussies's, wat een kut topics [ afbeelding ]
Dat is morgen...quote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef Leonos het volgende:
Dat is vandaag
Heb Half Life 2 uitgespeeld.
Op naar episode 1
humorquote:
Yup, en vandaag is het 3 Decemberquote:
over je gratis gamen @ pc..quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Illegale copies?
Waar heb je het over?
60 euro per jaar slaat op xbox live als je dat bedoelde.
ehm ja, de laatste keer dat ik keek was online spelen voor de meeste pc-spellen (WoW e.d uitgezonderd) nog steeds gratis. i.t.t xbox live.quote:
De laatste keer dat ik een PC game opstarte was het online spelen gewoon gratis...quote:
Sinterklaasquote:Op maandag 3 december 2007 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen is het idd 4 december! En naast dat er dan een update komt is er nog iets belangrijks?
Iemand een idee?
Fout! Dat is pas de 5dequote:
dan ben jij jarigquote:Op maandag 3 december 2007 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen is het idd 4 december! En naast dat er dan een update komt is er nog iets belangrijks?
Iemand een idee?
Echt?quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 3 december 2007 01:17 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Yup, en vandaag is het 3 December
dan is die jarig op de trouwdag van mijn opa en omaquote:
als je het over online gamen hebt, ja oke dan heb je gelijk.quote:Op maandag 3 december 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een PC game opstarte was het online spelen gewoon gratis...
Op Shadowrun, Halo 2 en alle 13 in een dozijn MMORPGS is dat het nog steeds.
Ik promoot nergens illegale copies, en als jij vind van wel dan mag je het quoten.
nee natuurlijk niet, slome griekquote:
Mijn pakketje is onderweg. Is 27 november vestuurd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef Koentje3 het volgende:
Heeft iemand trouwens al ooit iets binnen gehad van gamehubs? is die site te vertrouwen?!
Wat is Canter Parcs in godsnaam?quote:
blond ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is Canter Parcs in godsnaam?
Canter Parcs ken ik nietquote:
Ohhh Center Parcs ja dat ken ik welquote:
Ja dat kan gewoonquote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef pvang84 het volgende:
Ik ben van plan om een xbox van markplaats te kopen. Heeft dit nog consequenties voor xbox live? Kan ik gewoon nog een eigen account aanmaken?
Geen 1 spel werkt goed op die knake xdoosquote:Op maandag 3 december 2007 14:11 schreef DJ_ het volgende:
godverde godverde vandaag de eerste dag dat ik weer mass effect kon spelen bleek dus dat die na de vorige crash niet heeft gesaved en nu wil ik dat stuk weer doen waar ik toen was ( een of andere gare planeet maar de wapens die er lagen waren fucking goed ) en nu blijf ik dood gaan daar![]()
oftewel heb het wel weer gezien voor vandaag
kut crashes van dat ding
Ik voel me niet aangesproken want ik wil geen gamerpoints! Als het kan zou ik ze uitzetten!quote:Op maandag 3 december 2007 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Jawel, maar je moet er ook alleen goede games op spelen. Als jij steeds schijfjes bagger in je gestopt krijgt, omdat je baasje zo nodig gamerpoints wil scoren dan ga je op den duur ook tegenwerken hoor
Noem er 3 morpiequote:
het zou kunnen zijn dat de 360 zelf een ban heeft op Xbox Live (dat gaat namelijk per console en niet per account). Geen idee hoe je dat kan controleren trouwens...quote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef pvang84 het volgende:
Ik ben van plan om een xbox van markplaats te kopen. Heeft dit nog consequenties voor xbox live? Kan ik gewoon nog een eigen account aanmaken?
Two Worlds niet gespeeldquote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Two Worlds. Cars. Need for Speed (Kies een willekeurige na Underground).
quote:
Nee, ik had gelijkquote:
Jou kennende had je 'm gewoon bij de launch moeten hebben right?quote:Op maandag 3 december 2007 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morgen krijg ik de LE van Mass Effect eindelijk binnen
Waarschijnlijk schade door verzending. Dat gebeurt zo vaak met elektrische apparatuur..quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef piet_pelle het volgende:
Zoow 360 binnen na reparatie, ff lekker knallen in CoD4 na 2 weken, begint er ineens een gek in mijn muur te boren.
Oh wacht eens even dat is geen boor, das mijn net gefixte 360!!
Uit en aan en jawel, wederom een takke herrie. xbox support gebeld, en daar gaat ie weer![]()
Ik begin steeds minder waarde aan goede games te hechten en steeds meer aan een console, hoe kut dan ook, die het uberhaupt doet.
![]()
Ik heb nog naar je gezwaaidquote:Op maandag 3 december 2007 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Center Parcs dus smartass!
Was in Heijderbos! Die wildwaterbaan ruled
Maar nu krijg ik hem kadoquote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jou kennende had je 'm gewoon bij de launch moeten hebben right?
Moet je niet kopen joh!!quote:Op maandag 3 december 2007 19:45 schreef Koentje3 het volgende:
Wat is eingelijk de beste cooler voor de 360? Ik zit te denken aan Nyko intercooler (http://www.gcshop.nl/product.php?id=7243)
Maar kan deze ook op een "nieuwere" xbox met HDMI uitgang? En geeft dit inderdaad minder kans op een RRoD?
Vind em ook wel leukquote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar nu krijg ik hem kado![]()
Carconasse is trouwens een erg tof spel zeg strax aan begonnen en al aardig wat potjes gespeeld!
Veel diepgaander dan Catan en ook veel leuker![]()
Dacht eerst wat een schijtspel krijgen we gratis van MS maar naar nu blijkt is het een toppertje
quote:Op maandag 3 december 2007 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Just kidding mên. Ik werk er al tijden niet meer.
Ik kom er alleen voor het bubbelbadquote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh ik dacht al dat ik IJsmeis in bikini gemist hadWel gaaf dat zwembad alleen zag het er 5 jaar geleden precies hetzelfde uit. Vooral dat "koraal" onder water is drama!
Het eerste spel dat wij beide leuk vindenquote:
1x ingeweest maar daar kreeg ik te warme ballen van! Net als die glijbaan die bijna recht naar beneden gaat. Weet niet of ik nog kinderen kan krijgen nuquote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom er alleen voor het bubbelbad![]()
.
En af en toe de wildwaterbaan inderdaad.
Klik!quote:Op maandag 3 december 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik ben het Centraal 360 topic kwijt?
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!quote:
Ikke! En daarna Wormsquote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!
Wie wil een keer Carconasse spelen?
Exiquote:
Ik, als het nog gratis te downloaden is?quote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!
Ik wel heur!quote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet je ff kijken ik heb geen idee eigenlijk?quote:Op maandag 3 december 2007 23:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik, als het nog gratis te downloaden is?
can i bone her one last time ?quote:
MS is amerikaans dus wacht nog maar 6 uurquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:20 schreef Scarface2004 het volgende:
0:20, nog steeds geen update, klote MS Boeeh!!!
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er weer nieuwsberichten komen:quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:58 schreef AQuila360 het volgende:AQuila360 Jarig
![]()
En ik heb voor me verjaardag een xbox live update gevraagd ben benieuwd of ik die krijg
Eindelijk een XBLA budgetbakquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ben zelf wel benieuwt naar die update, eindelijk divx/xvid
Kheb het vlgs mij al een half jaar niet meer gespeeld... zonde eigenlijk de SP heb ik erg van genoten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond eindelijk Gears of War uitgspeeld in co-op. Blijft een tof spel, al zitten er frusterende stukjes in.
Ik vond toentertijd Gears of War niet zo leuk, maar dat kwam omdat ik hem binnen 5 dagen MOEST uitspelen voor een review. Grappig hoe sommige zaken hun plezier verliezen als het een verplichting worden. Nu heb ik het met een vriend rustig, op het gemak uitgespeeld! En erg genoten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:19 schreef Bastard het volgende:
Kheb het vlgs mij al een half jaar niet meer gespeeld... zonde eigenlijk de SP heb ik erg van genoten!
Ach is toch een rustig moment nu voor me.. Mass Effect rustig uitspelen, dan weer starten, ik wil de SP van Halo3 nog een keer gaan doen, en wil dan eigenlijk ook wel weer GoW spelen.
a dat is echt klote dude, ik heb hem toevallig 10 minuten geleden teruggekregen (op me werk laten afleveren)quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef piet_pelle het volgende:
Zoow 360 binnen na reparatie, ff lekker knallen in CoD4 na 2 weken, begint er ineens een gek in mijn muur te boren.
Oh wacht eens even dat is geen boor, das mijn net gefixte 360!!
Uit en aan en jawel, wederom een takke herrie. xbox support gebeld, en daar gaat ie weer![]()
Ik begin steeds minder waarde aan goede games te hechten en steeds meer aan een console, hoe kut dan ook, die het uberhaupt doet.
![]()
ja, of de 360 gaat gewoon toevallig net kapot na de update/starten van de gamequote:Op dinsdag 4 december 2007 08:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er weer nieuwsberichten komen:
"Nieuwe update sloopt xboxen"
Niet om die update af te zeiken, maar het is iedere keer hetzelfde verhaal, net als met games:
"Ghost recon/Mass Effect/ Assassins Creed/Halo3 sloopt xboxen"
Ben zelf wel benieuwt naar die update, eindelijk divx/xvid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |