abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zondag 2 december 2007 @ 14:56:50 #151
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54990487
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeker, al heb ik toch een beetje een gevoel bij dit filmpje. Het klinkt allemaal goed, alleen komt het ongelofelijk aan op teamwork. Ben bang dat de gemiddelde user hier niet in mee gaat tenzij je met een groep vrienden speelt. Ik zie de 13 jarige schreeuwamerikaantjes op live nog niet braaf een EMP afschieten zodat jij daarna je magie kan laten werken. 100% zeker dat ze gewoon als kip zonder kop op de vijand afrennen en als het een keer lukt dat ze meteen gaan schreeuwen hoe geweldig hij is en hoe noob de rest is omdat ze het niet alleen aankunnen.

Maargoed, misschien denk ik te ver door.
Krijg je 2 teams die het doen slaat het spel nergens meer op en verliest het zijn magie, tada!
.....Kennedy
pi_54990567
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeker, al heb ik toch een beetje een gevoel bij dit filmpje. Het klinkt allemaal goed, alleen komt het ongelofelijk aan op teamwork. Ben bang dat de gemiddelde user hier niet in mee gaat tenzij je met een groep vrienden speelt. Ik zie de 13 jarige schreeuwamerikaantjes op live nog niet braaf een EMP afschieten zodat jij daarna je magie kan laten werken. 100% zeker dat ze gewoon als kip zonder kop op de vijand afrennen en als het een keer lukt dat ze meteen gaan schreeuwen hoe geweldig hij is en hoe noob de rest is omdat ze het niet alleen aankunnen.

Maargoed, misschien denk ik te ver door.
nja opzich kan het wel een leuke online game worden.
maar wat jij ook zegt, sommige kindertjes zullen het niet 1.2.3 door hebben, al zullen dat niet altijd amerikanen zijn
maar gelukkig heb ik geen mensen onder 18 in me lijst (hmm 1 tje van 15 uit USA, maar die is wel een chille gast)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 2 december 2007 @ 15:51:03 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_54991758
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:44 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Zou wel een vooruitgang in spel-kwaliteit betekenen.
GoW was alleen in coop leuk. Voor de rest kutgame slotje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 2 december 2007 @ 15:54:24 #154
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54991862
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

GoW was alleen in coop leuk. Voor de rest kutgame slotje
GoW was in je eentje leuk, co-op was die extreem gaaf
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 december 2007 @ 16:04:49 #155
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54992199
Mijn 360 is dood.

Wel vette chiptunes muziek bij de helpdesk.

[edit: na 20 minuten gaat het liedje wel vervelen.

[ Bericht 30% gewijzigd door BMH op 02-12-2007 16:16:36 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 2 december 2007 @ 16:15:25 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54992547
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef BMH het volgende:
Mijn 360 is dood.

Wel vette chiptunes muziek bij de helpdesk.
1e keer ?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 december 2007 @ 16:17:09 #157
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54992614
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

1e keer ?
yep. ding is 21 maanden oud
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 2 december 2007 @ 16:20:07 #158
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54992713
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:17 schreef BMH het volgende:

[..]

yep. ding is 21 maanden oud
je hebt mijn record verbroken

Wel vervelende maand om nu een kapotte 360 te hebben...
The line is a dot to you!
  zondag 2 december 2007 @ 16:22:05 #159
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54992771
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef kepler het volgende:

[..]

je hebt mijn record verbroken

Wel vervelende maand om nu een kapotte 360 te hebben...
Kep alle november games al gespeeld. ME, COD4 etc al uitgespeeld. Nu kan ik leuk verder met Metroid Prime 3 & Mario galaxy

[edit: Mijn 360 is 23 maanden oud
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 2 december 2007 @ 16:25:48 #160
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54992870
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Kep alle november games al gespeeld. ME, COD4 etc al uitgespeeld. Nu kan ik leuk verder met Metroid Prime 3 & Mario galaxy

[edit: Mijn 360 is 23 maanden oud
dat is wel handig dan
Ik ben nog druk bezig met ME, Ace Combat 6 en stiekem ook nog Bioshock
The line is a dot to you!
  zondag 2 december 2007 @ 16:27:59 #161
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54992933
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef kepler het volgende:

[..]

dat is wel handig dan
Ik ben nog druk bezig met ME, Ace Combat 6 en stiekem ook nog Bioshock
Bioshock crashte toen het spel aan het saven was. Save file corrupt = spel is de verkoop.

[edit: Ik wacht al 30 minuten aan de lijn.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 2 december 2007 @ 16:30:47 #162
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54993006
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef BMH het volgende:

[..]

Bioshock crashte toen het spel aan het saven was. Save file corrupt = spel is de verkoop.

[edit: Ik wacht al 30 minuten aan de lijn.
Dat is wel kut
Toch blijft het een tof spel
The line is a dot to you!
pi_54993179
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

nja opzich kan het wel een leuke online game worden.
maar wat jij ook zegt, sommige kindertjes zullen het niet 1.2.3 door hebben, al zullen dat niet altijd amerikanen zijn
maar gelukkig heb ik geen mensen onder 18 in me lijst (hmm 1 tje van 15 uit USA, maar die is wel een chille gast)

Ik ben 17.
En soulreaver is nog een jaartje jonger zelfs.
  zondag 2 december 2007 @ 16:46:10 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54993336
Belachelijk. Ik wacht nu al 45 minuten. Tis dat ik er om kan lachen, anders zou ik lichtelijk geïrriteerd zijn geraakt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_54993569
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:46 schreef BMH het volgende:
Belachelijk. Ik wacht nu al 45 minuten. Tis dat ik er om kan lachen, anders zou ik lichtelijk geïrriteerd zijn geraakt.
Het is zondag en het is een helpdesk... Wat had je verwacht
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 2 december 2007 @ 16:58:00 #166
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54993627
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef IedeK. het volgende:

[..]


Ik ben 17.
En soulreaver is nog een jaartje jonger zelfs.
Ik heb zon amerikaantje van 10 in me lijst echt tof Ik vraag steeds of zijn moeder wil mee spelen omdat we een man tekort komen en dan flipt die helemaal en dan met zon piepstemmentje schelden

Maar hij is wel goed in Aegis Wing dus ik vergeef het hem
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 december 2007 @ 17:01:09 #167
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54993694
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:55 schreef existenz het volgende:

[..]

Het is zondag en het is een helpdesk... Wat had je verwacht
Hij moest mij vragen in welke provincie Enschede ligt....

Ik had duidelijk teveel van de technische dienst verwacht.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 2 december 2007 @ 17:05:08 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54993792
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:01 schreef BMH het volgende:

[..]

Hij moest mij vragen in welke provincie Enschede ligt....

Ik had duidelijk teveel van de technische dienst verwacht.
Achja heb jij je zondags verzetje ook weer gehad!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 december 2007 @ 17:09:47 #169
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54993924
UPS komt deze week langs met een zwart busje en onopvallende zwarte bril. Ik moet dan het pakje voor de deur leggen en 4 stappen met het gezicht richting het pakje naar achteren zetten. Wanneer ik van dit protocol afwijk zal het UPS busje niet stoppen en nimmer terug komen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 2 december 2007 @ 17:33:05 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54994392
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BMH het volgende:
UPS komt deze week langs met een zwart busje en onopvallende zwarte bril. Ik moet dan het pakje voor de deur leggen en 4 stappen met het gezicht richting het pakje naar achteren zetten. Wanneer ik van dit protocol afwijk zal het UPS busje niet stoppen en nimmer terug komen.
Je had ijsmeis aan de lijn zeker?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_54994440
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je had ijsmeis aan de lijn zeker?
Hell no . Ik vraag nooit om provincies .
pi_54994502
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hell no . Ik vraag nooit om provincies .
Nee, jij vult gewoon standaard Limburg in
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 2 december 2007 @ 17:39:08 #173
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54994534
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hell no . Ik vraag nooit om provincies .
"Ligt dat in Noord- of Zuid-Holland?"
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_54994584
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee, jij vult gewoon standaard Limburg in
Het systeem vult de provincie zelf in als je alles opslaat. .

Alleen weet blijkbaar niet iedereen dat.
pi_54994597
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:39 schreef BMH het volgende:

[..]

"Ligt dat in Noord- of Zuid-Holland?"
Oei, serieus? Zei hij of zij dat?
pi_54994631
Ik heb ook een kapotte xbox 360
Ik had net Call of duty 4 gekocht .

Woensdag gebeld. Donderdag opgehaald. Vrijdag in Duitsland aangekomen.
Hoop dat ik hem volgende week weer terug heb .
Vorige keren dat mijn xbox (1) en 360 dood gingen waren ze binnen een week terug
pi_54994681
Ik stuur de mijne denk ik begin februari wel op . In de hoop dat de reparatietijd dan weer wat lager ligt.
pi_54994695
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik stuur de mijne denk ik begin februari wel op . In de hoop dat de reparatietijd dan weer wat lager ligt.
Is het nu dan zo erg ineens ?
pi_54994780
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:46 schreef christvs het volgende:

[..]

Is het nu dan zo erg ineens ?
Nee, maximaal 20 werkdagen. Maar een paar weken terug was het nog 15 werkdagen maximaal .
Dus ik wacht tot het weer op de 15 werkdagen ligt .
pi_54994821
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:50 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nee, maximaal 20 werkdagen. Maar een paar weken terug was het nog 15 werkdagen maximaal .
Dus ik wacht tot het weer op de 15 werkdagen ligt .
Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.
  zondag 2 december 2007 @ 17:52:29 #181
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54994839
Die van mij doet het nog steeds

Wel af en toe een RRoD maar daarna doet die het weer, en ik moet hem altijd 2 keer aanzetten!

Maar goed als het dan niet erger gaat worden vind ik het beste
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_54994868
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef christvs het volgende:

[..]

Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.
Er zijn er een hele hoop die hem veel sneller terugkrijgen ja .
Ze houden gewoon die maximum aan zodat de mensen niet zo snel pissed worden en het uiteindelijk juist meevalt voor ze.
  zondag 2 december 2007 @ 17:56:17 #183
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54994922
GVD die kerel schiet echt niet op met CoD4 heb hem nog niet binnen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 december 2007 @ 18:07:18 #184
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_54995143
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:30 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dan klopt het. Hij telt altijd vanaf het moment dat je nieuwe abonnement begint en dus eindigt.
Waar je precies kunt zien hoe lang je al lid bent weet ik eigenlijk niet .
Oke Thnx
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_54995497
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
GVD die kerel schiet echt niet op met CoD4 heb hem nog niet binnen!
pi_54995580
Assassins Creed:
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
Xbox Live: koenpijl
pi_54995610
Mijn xbox is bijna 2 jaar oud nog nooit weg gemoeten voor reparatie, alleen heel af en toe een vastlopertje bij RBSV, als er geflasht wordt
  zondag 2 december 2007 @ 18:38:37 #188
34586 kepler
No bounce, no play
pi_54995788
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef christvs het volgende:

[..]

Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.
ik kreeg hem precies op de 15e werkdag terug, afgeleverd bij mn buurman die daarna een week weg was
The line is a dot to you!
  zondag 2 december 2007 @ 20:16:28 #189
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54998205
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen Marktplaats
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 december 2007 @ 20:19:32 #190
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54998293
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef koen_pijl het volgende:
Assassins Creed:
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
Je moet mensen afluisteren, zakkenrollen, in een donker steegje aframmelen en opdrachten doen voor je broeders en dan krijg je info!

Meestal is 2 dingen doen al voldoende en als je ze alle 6 doet heb je alle info!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 december 2007 @ 20:40:06 #191
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_54998734
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
------------------
pi_54999452
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je moet mensen afluisteren, zakkenrollen, in een donker steegje aframmelen en opdrachten doen voor je broeders en dan krijg je info!

Meestal is 2 dingen doen al voldoende en als je ze alle 6 doet heb je alle info!
Ja dat weet ik, maar ik zag nergens iets om te doen, maar er bleek een nieuw deel van de stad te zijn opengegaan.
Xbox Live: koenpijl
pi_54999543
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef IedeK. het volgende:

[..]


Ik ben 17.
En soulreaver is nog een jaartje jonger zelfs.
rofl !!!
nja jongste nederlanders dan..

ow nee, we hebben ook nog Cyb, die is 13
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 2 december 2007 @ 21:24:15 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55000168
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

rofl !!!
nja jongste nederlanders dan..

ow nee, we hebben ook nog Cyb, die is 13
Cybje
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 december 2007 @ 21:50:16 #195
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_55000931
Heb ik al gezegd dat Mass Effect echt 1 van de beste spellen aller tijden is?

Ongelooflijk wat een sfeer, heerlijk gewoon.
Echt heel erg lang geleden dat ik zo genoten heb van een spel!

Bioware
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 2 december 2007 @ 22:20:33 #196
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_55001889
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en als mod een beetje illegale copies gaan promoten
Illegale copies?
Waar heb je het over?
60 euro per jaar slaat op xbox live als je dat bedoelde.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_55001953
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb zon amerikaantje van 10 in me lijst echt tof Ik vraag steeds of zijn moeder wil mee spelen omdat we een man tekort komen en dan flipt die helemaal en dan met zon piepstemmentje schelden

Maar hij is wel goed in Aegis Wing dus ik vergeef het hem
Die heeft ook Barbie's Adventures?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55002084
Ik wil trouwens aan ME beginnen, maar ik heb AC nog niet uit
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55002157
Beetje jammer alleen dat je na 2 bazen wel het idee hebt hoe de boel gaat eindigen als je je geschiedenis een beetje kent.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 2 december 2007 @ 22:28:08 #200
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55002181
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef existenz het volgende:

[..]

Die heeft ook Barbie's Adventures?
Hij heeft alleen Rainbow six en voor de rest speelt die demo's en Aegis Wing


Oja Yaris ook


Meeste irritant user: Exi!! 3 keer onder elkaar!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')