Krijg je 2 teams die het doen slaat het spel nergens meer op en verliest het zijn magie, tada!quote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker, al heb ik toch een beetje eengevoel bij dit filmpje. Het klinkt allemaal goed, alleen komt het ongelofelijk aan op teamwork. Ben bang dat de gemiddelde user hier niet in mee gaat tenzij je met een groep vrienden speelt. Ik zie de 13 jarige schreeuwamerikaantjes op live nog niet braaf een EMP afschieten zodat jij daarna je magie kan laten werken. 100% zeker dat ze gewoon als kip zonder kop op de vijand afrennen en als het een keer lukt dat ze meteen gaan schreeuwen hoe geweldig hij is en hoe noob de rest is omdat ze het niet alleen aankunnen.
Maargoed, misschien denk ik te ver door.
nja opzich kan het wel een leuke online game worden.quote:Op zondag 2 december 2007 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker, al heb ik toch een beetje eengevoel bij dit filmpje. Het klinkt allemaal goed, alleen komt het ongelofelijk aan op teamwork. Ben bang dat de gemiddelde user hier niet in mee gaat tenzij je met een groep vrienden speelt. Ik zie de 13 jarige schreeuwamerikaantjes op live nog niet braaf een EMP afschieten zodat jij daarna je magie kan laten werken. 100% zeker dat ze gewoon als kip zonder kop op de vijand afrennen en als het een keer lukt dat ze meteen gaan schreeuwen hoe geweldig hij is en hoe noob de rest is omdat ze het niet alleen aankunnen.
Maargoed, misschien denk ik te ver door.
GoW was alleen in coop leuk. Voor de rest kutgame slotjequote:Op zaterdag 1 december 2007 19:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zou wel een vooruitgang in spel-kwaliteit betekenen.
GoW was in je eentje leuk, co-op was die extreem gaafquote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GoW was alleen in coop leuk. Voor de rest kutgame slotje
1e keer ?quote:Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef BMH het volgende:
Mijn 360 is dood.
Wel vette chiptunes muziek bij de helpdesk.
je hebt mijn record verbrokenquote:
Kep alle november games al gespeeld. ME, COD4 etc al uitgespeeld. Nu kan ik leuk verder met Metroid Prime 3 & Mario galaxyquote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt mijn record verbroken![]()
Wel vervelende maand om nu een kapotte 360 te hebben...
dat is wel handig danquote:Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Kep alle november games al gespeeld. ME, COD4 etc al uitgespeeld. Nu kan ik leuk verder met Metroid Prime 3 & Mario galaxy
[edit: Mijn 360 is 23 maanden oud![]()
Bioshock crashte toen het spel aan het saven was. Save file corrupt = spel is de verkoop.quote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is wel handig dan
Ik ben nog druk bezig met ME, Ace Combat 6 en stiekem ook nog Bioshock
quote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Bioshock crashte toen het spel aan het saven was. Save file corrupt = spel is de verkoop.
[edit: Ik wacht al 30 minuten aan de lijn.![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja opzich kan het wel een leuke online game worden.
maar wat jij ook zegt, sommige kindertjes zullen het niet 1.2.3 door hebben, al zullen dat niet altijd amerikanen zijn
maar gelukkig heb ik geen mensen onder 18 in me lijst(hmm 1 tje van 15 uit USA, maar die is wel een chille gast)
Het is zondag en het is een helpdesk... Wat had je verwachtquote:Op zondag 2 december 2007 16:46 schreef BMH het volgende:
Belachelijk. Ik wacht nu al 45 minuten. Tis dat ik er om kan lachen, anders zou ik lichtelijk geïrriteerd zijn geraakt.
Ik heb zon amerikaantje van 10 in me lijst echt tofquote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef IedeK. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 17.
En soulreaver is nog een jaartje jonger zelfs.
Hij moest mij vragen in welke provincie Enschede ligt....quote:Op zondag 2 december 2007 16:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is zondag en het is een helpdesk... Wat had je verwacht
Achja heb jij je zondags verzetje ook weer gehad!quote:Op zondag 2 december 2007 17:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij moest mij vragen in welke provincie Enschede ligt....
Ik had duidelijk teveel van de technische dienst verwacht.
Je had ijsmeis aan de lijn zeker?quote:Op zondag 2 december 2007 17:09 schreef BMH het volgende:
UPS komt deze week langs met een zwart busje en onopvallende zwarte bril. Ik moet dan het pakje voor de deur leggen en 4 stappen met het gezicht richting het pakje naar achteren zetten. Wanneer ik van dit protocol afwijk zal het UPS busje niet stoppen en nimmer terug komen.
Hell noquote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je had ijsmeis aan de lijn zeker?
Nee, jij vult gewoon standaard Limburg inquote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Ik vraag nooit om provincies
.
"Ligt dat in Noord- of Zuid-Holland?"quote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no. Ik vraag nooit om provincies
.
Het systeem vult de provincie zelf in als je alles opslaat.quote:Op zondag 2 december 2007 17:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, jij vult gewoon standaard Limburg in
Is het nu dan zo erg ineensquote:Op zondag 2 december 2007 17:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik stuur de mijne denk ik begin februari wel op. In de hoop dat de reparatietijd dan weer wat lager ligt.
Nee, maximaal 20 werkdagen. Maar een paar weken terug was het nog 15 werkdagen maximaalquote:
Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.quote:Op zondag 2 december 2007 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maximaal 20 werkdagen. Maar een paar weken terug was het nog 15 werkdagen maximaal.
Dus ik wacht tot het weer op de 15 werkdagen ligt.
Er zijn er een hele hoop die hem veel sneller terugkrijgen jaquote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef christvs het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.
Oke Thnxquote:Op zondag 2 december 2007 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan klopt het. Hij telt altijd vanaf het moment dat je nieuwe abonnement begint en dus eindigt.
Waar je precies kunt zien hoe lang je al lid bent weet ik eigenlijk niet.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
GVD die kerel schiet echt niet op met CoD4 heb hem nog niet binnen!
ik kreeg hem precies op de 15e werkdag terug, afgeleverd bij mn buurman die daarna een week weg wasquote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef christvs het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is het ook geluk hebben. Hoorde laatst ook van een paar mensen die hem binnen één werkweek terug hadden.
Geen Marktplaatsquote:
Je moet mensen afluisteren, zakkenrollen, in een donker steegje aframmelen en opdrachten doen voor je broeders en dan krijg je info!quote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef koen_pijl het volgende:
Assassins Creed:
Ik ben nu in mb 4. Ben in Damascus maar hoe kom ik aan info voor de moord. Ik heb alle highpoints al gehad.
Ja dat weet ik, maar ik zag nergens iets om te doen, maar er bleek een nieuw deel van de stad te zijn opengegaan.quote:Op zondag 2 december 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet mensen afluisteren, zakkenrollen, in een donker steegje aframmelen en opdrachten doen voor je broeders en dan krijg je info!
Meestal is 2 dingen doen al voldoende en als je ze alle 6 doet heb je alle info!
rofl !!!quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef IedeK. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 17.
En soulreaver is nog een jaartje jonger zelfs.
Cybjequote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
rofl !!!
nja jongste nederlanders dan..
ow nee, we hebben ook nog Cyb, die is 13
Illegale copies?quote:Op zondag 2 december 2007 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en als mod een beetje illegale copies gaan promoten
Die heeft ook Barbie's Adventures?quote:Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb zon amerikaantje van 10 in me lijst echt tofIk vraag steeds of zijn moeder wil mee spelen omdat we een man tekort komen en dan flipt die helemaal en dan met zon piepstemmentje schelden
![]()
Maar hij is wel goed in Aegis Wing dus ik vergeef het hem
Hij heeft alleen Rainbow six en voor de rest speelt die demo's en Aegis Wingquote:Op zondag 2 december 2007 22:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Die heeft ook Barbie's Adventures?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |