oh dat verklaard hetquote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
rofl !!!
nja jongste nederlanders dan..
ow nee, we hebben ook nog Cyb, die is 13
quote:
quote:
20 pasquote:
en jij 45 ? aan je gamessmaak te zienquote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
20 pasBroekie
Ik hoop zo dat ik morgen CoD4 krijg
Welkom in het centrale xbox360 topic, waar over alles gepost mag worden, behalve over de xbox360.quote:Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Leefstijdsvragen, auto discussies's, wat een kut topics [ afbeelding ]
Dat laatste hebben we inderdaad een paar topics geleden ook gehadquote:Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Leefstijdsvragen, auto discussies's, wat een kut topics [ afbeelding ]
Dat is morgen...quote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef Leonos het volgende:
Dat is vandaag
Heb Half Life 2 uitgespeeld.
Op naar episode 1
humorquote:
Yup, en vandaag is het 3 Decemberquote:
over je gratis gamen @ pc..quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Illegale copies?
Waar heb je het over?
60 euro per jaar slaat op xbox live als je dat bedoelde.
ehm ja, de laatste keer dat ik keek was online spelen voor de meeste pc-spellen (WoW e.d uitgezonderd) nog steeds gratis. i.t.t xbox live.quote:
De laatste keer dat ik een PC game opstarte was het online spelen gewoon gratis...quote:
Sinterklaasquote:Op maandag 3 december 2007 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen is het idd 4 december! En naast dat er dan een update komt is er nog iets belangrijks?
Iemand een idee?
Fout! Dat is pas de 5dequote:
dan ben jij jarigquote:Op maandag 3 december 2007 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen is het idd 4 december! En naast dat er dan een update komt is er nog iets belangrijks?
Iemand een idee?
Echt?quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
ow nee, we hebben ook nog Cyb, die is 13
Je hebt gelijkquote:Op maandag 3 december 2007 01:17 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Yup, en vandaag is het 3 December
dan is die jarig op de trouwdag van mijn opa en omaquote:
als je het over online gamen hebt, ja oke dan heb je gelijk.quote:Op maandag 3 december 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een PC game opstarte was het online spelen gewoon gratis...
Op Shadowrun, Halo 2 en alle 13 in een dozijn MMORPGS is dat het nog steeds.
Ik promoot nergens illegale copies, en als jij vind van wel dan mag je het quoten.
nee natuurlijk niet, slome griekquote:
Mijn pakketje is onderweg. Is 27 november vestuurd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef Koentje3 het volgende:
Heeft iemand trouwens al ooit iets binnen gehad van gamehubs? is die site te vertrouwen?!
Wat is Canter Parcs in godsnaam?quote:
blond ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is Canter Parcs in godsnaam?
Canter Parcs ken ik nietquote:
Ohhh Center Parcs ja dat ken ik welquote:
Ja dat kan gewoonquote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef pvang84 het volgende:
Ik ben van plan om een xbox van markplaats te kopen. Heeft dit nog consequenties voor xbox live? Kan ik gewoon nog een eigen account aanmaken?
Geen 1 spel werkt goed op die knake xdoosquote:Op maandag 3 december 2007 14:11 schreef DJ_ het volgende:
godverde godverde vandaag de eerste dag dat ik weer mass effect kon spelen bleek dus dat die na de vorige crash niet heeft gesaved en nu wil ik dat stuk weer doen waar ik toen was ( een of andere gare planeet maar de wapens die er lagen waren fucking goed ) en nu blijf ik dood gaan daar![]()
oftewel heb het wel weer gezien voor vandaag
kut crashes van dat ding
Ik voel me niet aangesproken want ik wil geen gamerpoints! Als het kan zou ik ze uitzetten!quote:Op maandag 3 december 2007 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Jawel, maar je moet er ook alleen goede games op spelen. Als jij steeds schijfjes bagger in je gestopt krijgt, omdat je baasje zo nodig gamerpoints wil scoren dan ga je op den duur ook tegenwerken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |