quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Trigalti het volgende:
Agis wing? WTF is dat?
Leest iemand hier uberhaupt mijn posts welquote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Trigalti het volgende:
Gratis waar te halen dan?
Had ik achteraf ook niet moeten doenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Leest iemand hier uberhaupt mijn posts wel![]()
De game heet Aegis wing en niet Agis wingquote:Op donderdag 29 november 2007 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
WTF kan geen screen van Agis wing vinden![]()
Het spel is dus gratis te downloaden van de US marketplace! En ja ik weet dat ik dat al gezegd heb in het vorige topic maar aangezien iedereen dat negeerde doe ik het maar zo
Dat verklaard waarom ik geen screens kon vindenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:15 schreef Thien het volgende:
[..]
De game heet Aegis wing en niet Agis wing (8>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
Op 1 na mooiste wagen ooitquote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Race Driver Grid:
[ afbeelding ]
Screens 2 en 3 heb ik al eerder voorbij zien komen.
Hoe kan je die missen? Je moet notabene voor het verhaal al die kamer met die raket in!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Wtf, internet heel de dag eruit dus Half 2 uitgespeeld met die tuinkabouter bij mn zijde.
Heb ik die raket gemist waar je hem in moest stoppen.
wat is de mooiste ooit dan ? en ga niet weer een aston martin opnoemenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat is de mooiste ooit dan ? en ga niet weer een aston martin opnoemen
dat is onderhand net porsche 1 model en daar doe je 50 jaar mee
bijna goedquote:
krijgen ? nee nooit , kopen ? ach misschien als mijn oudejaarsloten eens een keer wat meer opleverenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:06 schreef existenz het volgende:
En toch...
Zou ik niet zeuren als ik 1 beide zou krijgen....
Helaas krijg ik eerder Two Worlds dan 1 van beide auto's....
Is dat niet zo'n ziekenfonds game waarbij je vleugels van vogels moet breken en vervolgens de kosten moet vergoeden van het ziekenhuis?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef Trigalti het volgende:
Agis wing? WTF is dat?
Kane&Lynch .. echt zo'n spel waarvan je over 2 jaar de titel hoort en denkt "wat was dat ook alweer" .. en dan ben je hem vergeten of haal je hem door de war met een andere 13 in een dozijn shooter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Jeff Gerstmann is, onder druk van Eidos, door Gamespot ontslagen vanwege zijn review van Kane & Lynch.
[ afbeelding ]
Gaat nergens over,............. de userscores liggen rond de 4. Spellen moeten gestraft worden als het gewoon kut is. Kosten al genoeg die stinkgames!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Jeff Gerstmann is, onder druk van Eidos, door Gamespot ontslagen vanwege zijn review van Kane & Lynch.
[ afbeelding ]
Idd.. dit houdt dus gewoon in dat je als reviewer geen lage score kan geven aan een game omdat je dan ontslagen kan worden..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat nergens over,............. de userscores liggen rond de 4. Spellen moeten gestraft worden als het gewoon kut is. Kosten al genoeg die stinkgames!
Kan toch haast niet? Zou wel erg zijn danquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:48 schreef Koentje3 het volgende:
is dat serieus gebeurt dan?!
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:54 schreef Henk-B het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martina?! ... dude.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
Dat je tegen matriarch benezia moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |