Dat is morgen...quote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef Leonos het volgende:
Dat is vandaag
Heb Half Life 2 uitgespeeld.
Op naar episode 1
humorquote:
Yup, en vandaag is het 3 Decemberquote:
over je gratis gamen @ pc..quote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Illegale copies?
Waar heb je het over?
60 euro per jaar slaat op xbox live als je dat bedoelde.
ehm ja, de laatste keer dat ik keek was online spelen voor de meeste pc-spellen (WoW e.d uitgezonderd) nog steeds gratis. i.t.t xbox live.quote:
De laatste keer dat ik een PC game opstarte was het online spelen gewoon gratis...quote:
Sinterklaasquote:Op maandag 3 december 2007 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen is het idd 4 december! En naast dat er dan een update komt is er nog iets belangrijks?
Iemand een idee?
Fout! Dat is pas de 5dequote:
dan ben jij jarigquote:Op maandag 3 december 2007 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen is het idd 4 december! En naast dat er dan een update komt is er nog iets belangrijks?
Iemand een idee?
Echt?quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
ow nee, we hebben ook nog Cyb, die is 13
Je hebt gelijkquote:Op maandag 3 december 2007 01:17 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Yup, en vandaag is het 3 December
dan is die jarig op de trouwdag van mijn opa en omaquote:
als je het over online gamen hebt, ja oke dan heb je gelijk.quote:Op maandag 3 december 2007 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een PC game opstarte was het online spelen gewoon gratis...
Op Shadowrun, Halo 2 en alle 13 in een dozijn MMORPGS is dat het nog steeds.
Ik promoot nergens illegale copies, en als jij vind van wel dan mag je het quoten.
nee natuurlijk niet, slome griekquote:
Mijn pakketje is onderweg. Is 27 november vestuurd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef Koentje3 het volgende:
Heeft iemand trouwens al ooit iets binnen gehad van gamehubs? is die site te vertrouwen?!
Wat is Canter Parcs in godsnaam?quote:
blond ?quote:Op maandag 3 december 2007 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is Canter Parcs in godsnaam?
Canter Parcs ken ik nietquote:
Ohhh Center Parcs ja dat ken ik welquote:
Ja dat kan gewoonquote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef pvang84 het volgende:
Ik ben van plan om een xbox van markplaats te kopen. Heeft dit nog consequenties voor xbox live? Kan ik gewoon nog een eigen account aanmaken?
Geen 1 spel werkt goed op die knake xdoosquote:Op maandag 3 december 2007 14:11 schreef DJ_ het volgende:
godverde godverde vandaag de eerste dag dat ik weer mass effect kon spelen bleek dus dat die na de vorige crash niet heeft gesaved en nu wil ik dat stuk weer doen waar ik toen was ( een of andere gare planeet maar de wapens die er lagen waren fucking goed ) en nu blijf ik dood gaan daar![]()
oftewel heb het wel weer gezien voor vandaag
kut crashes van dat ding
Ik voel me niet aangesproken want ik wil geen gamerpoints! Als het kan zou ik ze uitzetten!quote:Op maandag 3 december 2007 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Jawel, maar je moet er ook alleen goede games op spelen. Als jij steeds schijfjes bagger in je gestopt krijgt, omdat je baasje zo nodig gamerpoints wil scoren dan ga je op den duur ook tegenwerken hoor
Noem er 3 morpiequote:
het zou kunnen zijn dat de 360 zelf een ban heeft op Xbox Live (dat gaat namelijk per console en niet per account). Geen idee hoe je dat kan controleren trouwens...quote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef pvang84 het volgende:
Ik ben van plan om een xbox van markplaats te kopen. Heeft dit nog consequenties voor xbox live? Kan ik gewoon nog een eigen account aanmaken?
Two Worlds niet gespeeldquote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Two Worlds. Cars. Need for Speed (Kies een willekeurige na Underground).
quote:
Nee, ik had gelijkquote:
Jou kennende had je 'm gewoon bij de launch moeten hebben right?quote:Op maandag 3 december 2007 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morgen krijg ik de LE van Mass Effect eindelijk binnen
Waarschijnlijk schade door verzending. Dat gebeurt zo vaak met elektrische apparatuur..quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef piet_pelle het volgende:
Zoow 360 binnen na reparatie, ff lekker knallen in CoD4 na 2 weken, begint er ineens een gek in mijn muur te boren.
Oh wacht eens even dat is geen boor, das mijn net gefixte 360!!
Uit en aan en jawel, wederom een takke herrie. xbox support gebeld, en daar gaat ie weer![]()
Ik begin steeds minder waarde aan goede games te hechten en steeds meer aan een console, hoe kut dan ook, die het uberhaupt doet.
![]()
Ik heb nog naar je gezwaaidquote:Op maandag 3 december 2007 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Center Parcs dus smartass!
Was in Heijderbos! Die wildwaterbaan ruled
Maar nu krijg ik hem kadoquote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jou kennende had je 'm gewoon bij de launch moeten hebben right?
Moet je niet kopen joh!!quote:Op maandag 3 december 2007 19:45 schreef Koentje3 het volgende:
Wat is eingelijk de beste cooler voor de 360? Ik zit te denken aan Nyko intercooler (http://www.gcshop.nl/product.php?id=7243)
Maar kan deze ook op een "nieuwere" xbox met HDMI uitgang? En geeft dit inderdaad minder kans op een RRoD?
Vind em ook wel leukquote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar nu krijg ik hem kado![]()
Carconasse is trouwens een erg tof spel zeg strax aan begonnen en al aardig wat potjes gespeeld!
Veel diepgaander dan Catan en ook veel leuker![]()
Dacht eerst wat een schijtspel krijgen we gratis van MS maar naar nu blijkt is het een toppertje
quote:Op maandag 3 december 2007 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Just kidding mên. Ik werk er al tijden niet meer.
Ik kom er alleen voor het bubbelbadquote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh ik dacht al dat ik IJsmeis in bikini gemist hadWel gaaf dat zwembad alleen zag het er 5 jaar geleden precies hetzelfde uit. Vooral dat "koraal" onder water is drama!
Het eerste spel dat wij beide leuk vindenquote:
1x ingeweest maar daar kreeg ik te warme ballen van! Net als die glijbaan die bijna recht naar beneden gaat. Weet niet of ik nog kinderen kan krijgen nuquote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom er alleen voor het bubbelbad![]()
.
En af en toe de wildwaterbaan inderdaad.
Klik!quote:Op maandag 3 december 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik ben het Centraal 360 topic kwijt?
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!quote:
Ikke! En daarna Wormsquote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!
Wie wil een keer Carconasse spelen?
Exiquote:
Ik, als het nog gratis te downloaden is?quote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!
Ik wel heur!quote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |