het zou kunnen zijn dat de 360 zelf een ban heeft op Xbox Live (dat gaat namelijk per console en niet per account). Geen idee hoe je dat kan controleren trouwens...quote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef pvang84 het volgende:
Ik ben van plan om een xbox van markplaats te kopen. Heeft dit nog consequenties voor xbox live? Kan ik gewoon nog een eigen account aanmaken?
Two Worlds niet gespeeldquote:Op maandag 3 december 2007 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Two Worlds. Cars. Need for Speed (Kies een willekeurige na Underground).
quote:
Nee, ik had gelijkquote:
Jou kennende had je 'm gewoon bij de launch moeten hebben right?quote:Op maandag 3 december 2007 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morgen krijg ik de LE van Mass Effect eindelijk binnen
Waarschijnlijk schade door verzending. Dat gebeurt zo vaak met elektrische apparatuur..quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef piet_pelle het volgende:
Zoow 360 binnen na reparatie, ff lekker knallen in CoD4 na 2 weken, begint er ineens een gek in mijn muur te boren.
Oh wacht eens even dat is geen boor, das mijn net gefixte 360!!
Uit en aan en jawel, wederom een takke herrie. xbox support gebeld, en daar gaat ie weer![]()
Ik begin steeds minder waarde aan goede games te hechten en steeds meer aan een console, hoe kut dan ook, die het uberhaupt doet.
![]()
Ik heb nog naar je gezwaaidquote:Op maandag 3 december 2007 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Center Parcs dus smartass!
Was in Heijderbos! Die wildwaterbaan ruled
Maar nu krijg ik hem kadoquote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jou kennende had je 'm gewoon bij de launch moeten hebben right?
Moet je niet kopen joh!!quote:Op maandag 3 december 2007 19:45 schreef Koentje3 het volgende:
Wat is eingelijk de beste cooler voor de 360? Ik zit te denken aan Nyko intercooler (http://www.gcshop.nl/product.php?id=7243)
Maar kan deze ook op een "nieuwere" xbox met HDMI uitgang? En geeft dit inderdaad minder kans op een RRoD?
Vind em ook wel leukquote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar nu krijg ik hem kado![]()
Carconasse is trouwens een erg tof spel zeg strax aan begonnen en al aardig wat potjes gespeeld!
Veel diepgaander dan Catan en ook veel leuker![]()
Dacht eerst wat een schijtspel krijgen we gratis van MS maar naar nu blijkt is het een toppertje
quote:Op maandag 3 december 2007 21:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Just kidding mên. Ik werk er al tijden niet meer.
Ik kom er alleen voor het bubbelbadquote:Op maandag 3 december 2007 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh ik dacht al dat ik IJsmeis in bikini gemist hadWel gaaf dat zwembad alleen zag het er 5 jaar geleden precies hetzelfde uit. Vooral dat "koraal" onder water is drama!
Het eerste spel dat wij beide leuk vindenquote:
1x ingeweest maar daar kreeg ik te warme ballen van! Net als die glijbaan die bijna recht naar beneden gaat. Weet niet of ik nog kinderen kan krijgen nuquote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom er alleen voor het bubbelbad![]()
.
En af en toe de wildwaterbaan inderdaad.
Klik!quote:Op maandag 3 december 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik ben het Centraal 360 topic kwijt?
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!quote:
Ikke! En daarna Wormsquote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!
Wie wil een keer Carconasse spelen?
Exiquote:
Ik, als het nog gratis te downloaden is?quote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon ik dacht dat in het Center Parcs belevenis topic zat! Maar het is opgelost bedankt!
Ik wel heur!quote:Op maandag 3 december 2007 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet je ff kijken ik heb geen idee eigenlijk?quote:Op maandag 3 december 2007 23:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik, als het nog gratis te downloaden is?
can i bone her one last time ?quote:
MS is amerikaans dus wacht nog maar 6 uurquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:20 schreef Scarface2004 het volgende:
0:20, nog steeds geen update, klote MS Boeeh!!!
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er weer nieuwsberichten komen:quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:58 schreef AQuila360 het volgende:AQuila360 Jarig
![]()
En ik heb voor me verjaardag een xbox live update gevraagd ben benieuwd of ik die krijg
Eindelijk een XBLA budgetbakquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ben zelf wel benieuwt naar die update, eindelijk divx/xvid
Kheb het vlgs mij al een half jaar niet meer gespeeld... zonde eigenlijk de SP heb ik erg van genoten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond eindelijk Gears of War uitgspeeld in co-op. Blijft een tof spel, al zitten er frusterende stukjes in.
Ik vond toentertijd Gears of War niet zo leuk, maar dat kwam omdat ik hem binnen 5 dagen MOEST uitspelen voor een review. Grappig hoe sommige zaken hun plezier verliezen als het een verplichting worden. Nu heb ik het met een vriend rustig, op het gemak uitgespeeld! En erg genoten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:19 schreef Bastard het volgende:
Kheb het vlgs mij al een half jaar niet meer gespeeld... zonde eigenlijk de SP heb ik erg van genoten!
Ach is toch een rustig moment nu voor me.. Mass Effect rustig uitspelen, dan weer starten, ik wil de SP van Halo3 nog een keer gaan doen, en wil dan eigenlijk ook wel weer GoW spelen.
a dat is echt klote dude, ik heb hem toevallig 10 minuten geleden teruggekregen (op me werk laten afleveren)quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef piet_pelle het volgende:
Zoow 360 binnen na reparatie, ff lekker knallen in CoD4 na 2 weken, begint er ineens een gek in mijn muur te boren.
Oh wacht eens even dat is geen boor, das mijn net gefixte 360!!
Uit en aan en jawel, wederom een takke herrie. xbox support gebeld, en daar gaat ie weer![]()
Ik begin steeds minder waarde aan goede games te hechten en steeds meer aan een console, hoe kut dan ook, die het uberhaupt doet.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |