Oeh, klinkt Jammie!!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef Greys het volgende:
Ze hadden wel iets heel lekkers bij de LidlEen stapel slagroomsoesjes waar dan weer een laag witte-chocolade-saus overheen zit en chocoladevlokken!
Uiteraard meegenomen
Haha Bartje!!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is back!
Enne...ik bid dus niet veur bruune boon'n
M.a.w. 'klep alsjeblieft eens niet zo veel en snel?'quote:Op donderdag 29 november 2007 17:29 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb van het vorige topic volgens mij nog geen 30 posts gelezen.
Jij bent er vanaaf ook weer? Kijken of we deeltje 74 gaan halenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
M.a.w. 'klep alsjeblieft eens niet zo veel en snel?'
Werkse en trusten alvastquote:Op donderdag 29 november 2007 18:14 schreef Morretje het volgende:
Morretje gaat werken!Tot morgen dames!
Wat heerlijk! Dus dan heb je met de "echte kerst" lekker een dag voor jezelf?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Greys het volgende:
En ik zit dat weekend bij mijn ouders Qwea, om alvast Kerst te vieren
(Mijn zus heeft dienst met Kerst en kan dan dus niet, dan maar het weekend er voor).
jeezzz, en je bent al zo'n reus.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:54 schreef Greys het volgende:
Ben je niet zo van de hakjes?![]()
Mijn hakken zijn allemaal minstens een centimeter of 8 geloof ik
Nee, als in: ik ben zo weinig thuis geweest dat ik twee keer een kwartiertje aan Fok heb kunnen zitten.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
M.a.w. 'klep alsjeblieft eens niet zo veel en snel?'
Doet je moeder niet aan koken ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Qwea het volgende:
ik heb honger. En ik heb al 3 bitterkoekjes en 5 knakworsten op
Ik ben zeker niet verhinderd, heb zelfs vrij gevraagd (en gekregenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:56 schreef Qwea het volgende:
ja
Kom jij nog wel mn kikkertjes brengen? of ben jij ook verhindert?
Doe es gewoon thuis blijven danquote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, als in: ik ben zo weinig thuis geweest dat ik twee keer een kwartiertje aan Fok heb kunnen zitten.
Ow, en een hak noem ik pas een hak vanaf 7cm.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet verhinderd, heb zelfs vrij gevraagd (en gekregen), maar als er hier (Swift en Z'naar) niks ingezameld wordt, voelt mn moedertje er weinig voor denk ik om "zomaar even" naar N-A te rijden (tenzij er natuurlijk niemand met je meewil/kan dan komen we gewoon ofcourse met of zonder spullen
Want dan is het niet zomaar meer, maar moeten we Fok! vertegenwoordigen
). Maar dan stuur ik ze natuurlijk op he !!! Je zult kikkertjes eten tot je erbij neervalt !
Ik ga morgen weer lekkere verse bestellen voor je
[ afbeelding ]
Waar moet je morgen heen dan als je vrij bent? Of mis ik hier iets?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben morgen vrij. Ik heb last van mn oren en heb geen puf meer om heen te gaan.
Ik = stuk
Ik had morgen naar school gemoeten. Maar dat ga ik dus niet. Mn oren doen kei pijnquote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar moet je morgen heen dan als je vrij bent? Of mis ik hier iets?
Bofferd ik mag gewoon werken de hele dag, met allemaal zeurende mensen of ze alsjeblieft dat luchtje mogen ruiken (alle luchtjes 50% kassakorting, en we hebben ze al voor de helft altijd van de normale winkelprijs) Lekker Boeiend als je voor 3 euro een flesje Puma of Bruno Banani of Davidoff koopt, als je het niks vind flikker je het toch wegquote:Op donderdag 29 november 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben morgen vrij. Ik heb last van mn oren en heb geen puf meer om heen te gaan.
Ik = stuk
nee 1x bellenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bofferd ik mag gewoon werken de hele dag, met allemaal zeurende mensen of ze alsjeblieft dat luchtje mogen ruiken (alle luchtjes 50% kassakorting, en we hebben ze al voor de helft altijd van de normale winkelprijs) Lekker Boeiend als je voor 3 euro een flesje Puma of Bruno Banani of Davidoff koopt, als je het niks vind flikker je het toch weg![]()
Dus jij gaat morgen de hele dag de bank bellen om te luisteren hoeveel ze al gestort hebben ?
De roze banani is al op, ik had de laatste (en dies al over de helft leeg), vandaag de laatste blauwe meegenomen. Maar als je die erg graag wil wil ik die wel naar je opsturen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm....de roze bruno banani?![]()
Kost dat dan morgen?
Kan niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es gewoon thuis blijven dan
Kut is dat ja.quote:
Ik ook, maar het is m'n eigen schuld. Zo'n 8 avonden in de maand ben ik sowieso 's avonds weg, meestal tot niet al te vroeg.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kut is dat ja.![]()
Ik heb een bloedhekel aan de doordeweeks 's avonds verplichtingen.
De samenleving en mijn persoonlijke ontwikkeling.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zijn 2 per week![]()
Dat moet wel een heeeeeeeeeel goed doel zijn dan.
Zoals je erbij huilt klinkt het haast als een taakstrafquote:Op donderdag 29 november 2007 22:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De samenleving en mijn persoonlijke ontwikkeling.
Ben bekaf en heb dinnetjebaas beloofd om o tijd te gaan slapen met neut. Maar lig er nog niet op. was te moe toen ik te laat thuis kwam. Vandaag geloof ik wel 5 uur aan de foon gezeten.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Nok! Leef jij ook nog?
Tis hier rustig vanaaf....ik had om half 10 al de neiging om op bed te gaan.
Toch maar niet gedaan, maar nu begin ik dus weer wakker te worden.
Nee, ik krijg een vergoeding van nét 4 cijfers per jaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn persoonlijke ontwikkeling kan ook wel van uit huis.
Ontwikkel me op het werk al genoeg![]()
En dat doe je allemaal vrijwillig?
Het is ook heel prettig, alhoewel ik de publieke factor ervan (iets betekenen voor mensen) nog fijner vind.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoals je erbij huilt klinkt het haast als een taakstraf
Zelfontwikkeling kan toch ook best prettig zijn. Ook als het heel hard werken for almost no pay is.
Da's veelquote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef Elseetje het volgende:
Voor de volledigheid: ik heb twee banen, een huishouden (met 3 katten en een redelijke tuin), ik ben politiek actief en ik doe vrijwilligerswerk. En ik kan geen van die dingen opgeven.
Hier 1 baan van 4 dagen en een studie, ook een vrij groot huis en aardige tuin. Tuin wordt gedaan door meneer Ingetje gelukkig, aangezien ik er een vreselijke hekel aan heb.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef Elseetje het volgende:
Voor de volledigheid: ik heb twee banen, een huishouden (met 3 katten en een redelijke tuin), ik ben politiek actief en ik doe vrijwilligerswerk. En ik kan geen van die dingen opgeven.
Ik vind het op zich niet erg, maar als er 4 verschillende 'werkgevers' door je hoofd spoken wil het wel 'ns een beetje veel worden.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Dat zegt iedereen altijd: dat het zo erg is om werk mee naar huis te nemen.
Wat heb ik het dan goed. Ik neem het mee omdat ik het wil, omdat het gewoon zo'n deel van me is.
Het is gewoon echte liefde.
Denken uitschakelen is idd wel een kunst
Het sociale leven en de veeleisende familie heb ik maar even achterwege gelaten.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier 1 baan van 4 dagen en een studie, ook een vrij groot huis en aardige tuin. Tuin wordt gedaan door meneer Ingetje gelukkig, aangezien ik er een vreselijke hekel aan heb.
Daarnaast ook nog een sociaal leven
Ik zat te geinen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik overtroef niets heur.
Geef alleen maar aan dat het mij ook wel es te veel word en de dag erna kun je de hele wereld weer aan...gevoelsmatig dan he?![]()
Denk dat in dit soort gevallen "perfectionisme" de grootste boosdoener is.
Als ik iets doe, dan wil ik het goed doen...
Vrouw-eigen geloof ik![]()
Maar goed, ik ga op bed, moet morgen wat vroeger beginnen dan normaal. Doc's poessies moet ik eerst uit bed halen en eten geven![]()
Trusten allemaal![]()
En ik probeer je echt niet te overtroeven
Wat een welkome afwisseling nok, slapen met je ogen dicht!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon doen wat je KUNT doen is genoeg. Net iets erboven mag ook, voor de uitdaging.
En nu ga ik eindelijk ook boven met mijn ogen dicht slapen.
Ik ben wat snotterig en hebt koud. Strax 3 u en 45min treinenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Hoe is het iedereen?
Hier is iedereen verkouden en hebben we allemaal een zere keel, ik hoop maar dat het daar bij blijft.
Er zijn een heleboel mensen grieperig op het moment volgens mij.
De halve klas van Samara was niet aanwezig vanmorgen en haar juf was ook ziek.
Ga je weer naar Den Helder?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wat snotterig en hebt koud. Strax 3 u en 45min treinen
Zere keel helpt trachitol tegen
Same here. Al deze hele week.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Hoe is het iedereen?
Hier is iedereen verkouden en hebben we allemaal een zere keel, ik hoop maar dat het daar bij blijft.
Er zijn een heleboel mensen grieperig op het moment volgens mij.
De halve klas van Samara was niet aanwezig vanmorgen en haar juf was ook ziek.
Hm nee.. Komt er helaas niet van. Heb ik eerder wel eens gedaan, maar dan kwam ik om 7 uur 's ochtends al thuis..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiii allemaal!
Ga je nu thuis verder slapen Morretje?
tell me, ik dacht dat dat niks met elkaar te maken had; griep als virale infectie en een flinke verkoudheid als bacteriele infectie. Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier in de omgeving snottert en snift ook iedereen. Ik heb nog nergens last van, lang leve de griepprik!![]()
*klopt af*
Ja, eigenlijk zegt het niet zoveel mbt verkoudheid idd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:49 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook de griepprik gehad en Samara ook maar daar trekt deze verkoudheid zich niets van aan
Een bloedbad?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef Elseetje het volgende:
Kom je de slaapkamer uit, tref je een bloedbad aan op de overloop.
Ik snotter al 2 maanden, maar echt verkouden (afgezien van een flink verstopte neus een paar weken geleden) ben ik verder gelukkig nog niet geweest.
* klopt ook af
Oh, en griepprikken geloof ik niet in.
Ja. De vloer, de muren, het speeltoestel, de trapleuning: overal zaten vegen bloed op.quote:
Oh, ik denk dat ze NU wel werken (vooral voor ouderen en andere zwakkeren), maar ik denk dat het massaal gebruiken van een griepprik op den duur leidt tot een zwaarder virus, en dus zwaardere middelen om die weer te lijf te gaan.quote:Ik weet niet of de griepprikken echt helpen, ik heb ze maar gewoon gehaald toen we opgeroepen werden.
jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach goss...dus dat arme kind ligt nu ziek te wezen op de bank, terwijl tante Qwea heerlijk onder de douche poedelt met haar kleimasker?![]()
ik heb een fucking spuugbakje gepaktquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...is ook zo.
Vooral geen poot uitsteken he?
Joey is ook thuis met hevige hoofdpijn en hij is misselijk en Samara hoest de hele dag de longen uit haar lijfjequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:11 schreef Qwea het volgende:
het kindje van mn zus is hier, die doet niks anders dan overgeven, ze is kei warm en ligt enkel op de bank
Okeeej! Dacht al dat ik gestalkt werdquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:39 schreef Morretje het volgende:
Ingetje: ik wilde het maar niet in het radioheadtopic gooien maarre: ik ben geen fan.. Ravage = meneer Morretje daarentegen is een heule grote fan!
bijna 2. God wat si die ziek zegquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey is ook thuis met hevige hoofdpijn en hij is misselijk en Samara hoest de hele dag de longen uit haar lijfje![]()
Hoe oud is het kindje van je zus?
Zieke kindjes zijn altijd zo zielig..
Harrie en Flipjequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Hoi meiden!
Ik ga om 19.00 uur bellen voor twee tamme valkparkieten. We wilden eigenlijk jonkies, maar voor deze twee wordt dringend een goed huis gezocht en dan heb ik het idee dat we er toch iets heel goeds mee doen. Ook een soort asieldieren dusHet mannetje van die twee praat! Oh hemel, dat wordt een leuke kwetter-combi, die vogel en ik
Maar eerst maar eens bellen met de dame die ze tijdelijk opvangt, want we willen wel dat het van beide kanten klikt. Zij is de woordvoerder van de vogels danEn ze heten Harrie en Flipje
Dan hoop ik voor je dat het manneke de juiste taal geleerd heeftquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Hoi meiden!
Ik ga om 19.00 uur bellen voor twee tamme valkparkieten. We wilden eigenlijk jonkies, maar voor deze twee wordt dringend een goed huis gezocht en dan heb ik het idee dat we er toch iets heel goeds mee doen. Ook een soort asieldieren dusHet mannetje van die twee praat! Oh hemel, dat wordt een leuke kwetter-combi, die vogel en ik
Maar eerst maar eens bellen met de dame die ze tijdelijk opvangt, want we willen wel dat het van beide kanten klikt. Zij is de woordvoerder van de vogels danEn ze heten Harrie en Flipje
En een beetje gezellige woordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het manneke de juiste taal geleerd heeft
zijquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:23 schreef senesta het volgende:
Wat zielig.., ik hoop maar dat hij voor sinterklaas weer beter is.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Nonneke het volgende:
OwOwOw wat zal Ingetje lekker ruiken volgende week
*schrijft adres op doosje*
Wat lief van je, Nonnekequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef Nonneke het volgende:
OwOwOw wat zal Ingetje lekker ruiken volgende week
*schrijft adres op doosje*
Nee schat, ik ben meer van de olieparfums van echte bloemetjes enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Had je ook nog een luchtje willen hebben, Sam ?
Ik werk in een drogisterij outlet, wat onderdeel is van kruidvat en trekpleister (en ici paris), alles wat bij hun uit het assortiment gaat (of teveel hebben) krijgen wij, en verkopen we voor de helft, o.a de luchtjes nu dus voor de helft van de helftquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Morretje het volgende:![]()
![]()
Ik was gisteravond niet online, maar ik vroeg me wel af waar je werkt Non?
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Tis hier echt ook net Sex and the City
Parfums en hakkenEn dan ben ik zeker Sam
Ditoquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben zeker weer ouderwets. Op mijn nachtkastje staat alleen een wekker en een lampie
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:04 schreef Greys het volgende:
Sam heeft een goodie-closet, ipv een goodie-drawer, meen ik me te herinneren!
Ze hebben nu een oude-inruil-actie op Fok he, Nok?![]()
OP mijn nachtkastje ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben zeker weer ouderwets. Op mijn nachtkastje staat alleen een wekker en een lampie
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb alleen een plankie, kan dus niets in.
En eronder ligt alleen katte-haar en stof
Heb je de Tarzan met roterende kop van 42 cm?quote:
Godskolere AUW, nee, natuurlijk niet. Meid, wat denk je. Ik ben zelf net 1.60 mquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je de Tarzan met roterende kop van 42 cm?
Een kop van 42 cm???? Waar laat je dat???quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je de Tarzan met roterende kop van 42 cm?
quote:
He jakkiebah......darmstelsel is hier alleen een uitgang en zeker geen ingangquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou...... de sites die ik weleens voorgeschoteld heb gekegen doen je verbazen over wat men allemaal kan doen met een darmstelsel, geloof me. Ik hield het zelf ook niet voor mogelijk en het zijn dat soort zaken die maken dat ik het af en toe verfoei dat ik een beelddenker ben.
Ja hallo...42 cm en roterende kop, dat heb ik niet he?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Maar hey Ing... je doet nou wel braaf en zo, maar je stak wel je tongetje verlekkerd uit by the mention of the Tarzan+ maten
aan jequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hallo...42 cm en roterende kop, dat heb ik niet he?
Jij doetquote:
Ik ben dan geen 1.60 maar 1.82 maar ik zou toch echt niet weten waar ik het laten moest heurquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aan jete zien leek het je wel wat
Gewoon doordouwenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan geen 1.60 maar 1.82 maar ik zou toch echt niet weten waar ik het laten moest heur
you too... you SUCKquote:
zie je wel... jouw duistere kantje. Stiekem ben je gewoon zo sadistisch en kinky als de pest.quote:
ah, daar prop je die roterende 42quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Je moet meneer Ingetje soms es horen jubelen
als ie vervelend doetquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, daar prop je die roterende 42
Trusten Qquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef Qwea het volgende:
ik ga mn bed maar eens opzoeken denk ik
Weltrusten![]()
Gebeurt hier wel es jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dan met elkaar msnen terwijl je naast elkaar op de bank zit?
Hier ook!! En bij elkaar gluren bij actieve topics enzo..quote:
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dan met elkaar msnen terwijl je naast elkaar op de bank zit?
Kom op zeg! Een pc is allaaaaang geen status-symbool meer!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zoiets![]()
Ken je het?
Maar ik vind het zo decadent!
Oh en mocht het niets worden met Harrie en Flipje... wat vinden jullie dan van deze?
[ afbeelding ]
6 weken oud!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zoiets![]()
Ken je het?
Maar ik vind het zo decadent!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
Wat zijn ze lelijk als ze klein zijn zeg!![]()
Ahhhhhh krijgen we een fotootje van je freggels?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vooral goed om onderwerpen als het avondeten maken of drinken pakken aan te snijden.
Maar alweer een tijdje single en nu heb ik alleen twee kleine freggels (kittens) die over mijn toetsenbord lopen en naar het scherm slaan.
Let op:quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef Morretje het volgende:
Hmm, dat was toch nog iets te Nerdig Ing, want ik, computerleek, krijg het niet voor elkaar...
Ik ga voor Elizequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh krijgen we een fotootje van je freggels?
Ik ben dol op de Freggels! Zo erg zelfs dat als ik ooit een dochter krijg, ze Jet gaat heten!
Ing, ik heb nu een half limonadeglas vol met Sheridans!![]()
Morretje... typ de volgende zin eens:quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef Morretje het volgende:
Hmm, dat was toch nog iets te Nerdig Ing, want ik, computerleek, krijg het niet voor elkaar...
Nee joh, dat zijn zijn neusgatenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft ie een dikke puist op z'n snavel?
Oh jeetje...ik denk dat ik ff moet bijschenken, dan zie ik alles wat scherperquote:
* Ingetje79 buigt voor Morretjequote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Morretje het volgende:
* Morretje heeft het gesnapt, en dankt de dames Greys en Ingetje...![]()
*jaloers is*quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh krijgen we een fotootje van je freggels?
Ik ben dol op de Freggels! Zo erg zelfs dat als ik ooit een dochter krijg, ze Jet gaat heten!
Ing, ik heb nu een half limonadeglas vol met Sheridans!![]()
Misschien is ze er toen over gestruikeld?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Nok trouwens? Proberen of die 42 cm gaat passen?
Ik WEET dat dat niet past, schat. Ik heb ervaringquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Nok trouwens? Proberen of die 42 cm gaat passen?
En toen precies met den bipsebaps er op gevallenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze er toen over gestruikeld?![]()
Klinkt romantischquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoor net dat we in bed een film gaan kijken.
De ervaring leert dat Meneer Greys na 5 minuten film kijken spontaan er doorheen gaat liggen snurken, maar goed, we gaan een poging wagen
Tot morgen darrrrlings!
Ja, gezellig! En dan de webcam gericht op een snurkende meneer Greysquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Zal ik de laptop mee naar boven nemen maar anders?
Ik geloof niet dat dat op prijs gesteld gaat worden![]()
Wehehehe, bipsebaps
Dan moet ie nog goed mikken om mijn strakke sterretje te rakenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toen precies met den bipsebaps er op gevallen![]()
Hoi Nok
Ja, erg toch.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Zal ik de laptop mee naar boven nemen maar anders?
Ik geloof niet dat dat op prijs gesteld gaat worden![]()
Wehehehe, bipsebaps
Gang is allesquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet ie nog goed mikken om mijn strakke sterretje te raken
Deze:quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:59 schreef Morretje het volgende:
Welke film gaat het worden eig?
Echt iets voor mij dusquote:Mercury rising - Actiethriller
Een negenjarige autistische jongen heeft onbewust een geheime code van het Amerikaanse leger gekraakt. Luitenant Nicholas Kudrow wil hem in het belang van de nationale veiligheid laten vermoorden. De jongen wordt echter geholpen door FBI-agent Art Jeffries.
Heb geloof ik ergens op Fok! ooit eens gelezen dat iemand dat per ongeluk was tijdens de sex.. Zo van *hoppa* en dan in het verkeerde gat..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet ie nog goed mikken om mijn strakke sterretje te raken
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
het is net zo verschrikkelijk als chips roepen als je hartgrondig SHIT wil zeggen. Of potvolblomme ipv GVDquote:
Alsof dat jou nooit gebeurd isquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb geloof ik ergens op Fok! ooit eens gelezen dat iemand dat per ongeluk was tijdens de sex.. Zo van *hoppa* en dan in het verkeerde gat..![]()
Hoei met een autist!! Morretje wil ook meekijken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Echt iets voor mij dusNok met d'r strakke sterretje! Ik stik haast in mijn drankje hier!
Auwquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb geloof ik ergens op Fok! ooit eens gelezen dat iemand dat per ongeluk was tijdens de sex.. Zo van *hoppa* en dan in het verkeerde gat..![]()
Oh god, de wijn komt me letterlijk door de neus nuquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat is er NIET mis met bipsebaps?![]()
![]()
Sorry Ing![]()
Poeh, mij?? Nee hoor, eenrichtingsverkeer is dat.. Ook niet per ongeluk de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof dat jou nooit gebeurd is![]()
Mercury rising is trouwens wel een goede film hoor. Heel aandoenlijk met dat kleine jochie
Klopt ja. Heb ik ook weleens gelezen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh verdikke, de film is gewoon op tv..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
Morretje dan moet je opschieten, want hij begint nu, geloof ik!
Ik ben dus alweer te laat
Auwwwquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Poeh, mij?? Nee hoor, eenrichtingsverkeer is dat.. Ook niet per ongeluk de verkeerde kant op![]()
Flora en Fauna komt voort uit sex...we zijn vanaaf gewoon back 2 basic.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Nonneke het volgende:
afentoe zou je toch haast denken dat dit de SC van SEX is ipv F&F![]()
![]()
Dames succes met de 42cm, strakke sterretjes en verkeerde gaatjes. En drink er een van me![]()
Ik ga mn girl een beetje entertainen ~O>
![]()
Ja, das waar. Hebben hier ook een vriendenclub waarbij de term 'half 3' legendarisch is, letterlijk eig.. De ideale half 3 is dan in een kringetje...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Auwww![]()
Mannen onder elkaar vinden dat altijd wel humor geloof ik...
Gewoon zeggen dat je wat winderig bent en tis klaar
Nogmaals...no entry...only exitquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo zeer als 42 cm in je strakke sterretje?
Ligt aan de kracht van de knalquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Auw![]()
Al lijkt mij dat eerder een sterk verhaal, want ik kan me niet voorstellen dat je dan gewoon 'even tussendoor' hem in het verkeerde gat knalt met gemak.
och.... het kwam er zo op. Ingetje deed hetquote:Waarom hebben we het hierover?![]()
Mannenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, das waar. Hebben hier ook een vriendenclub waarbij de term 'half 3' legendarisch is, letterlijk eig.. De ideale half 3 is dan in een kringetje...
Niet dat ze het oooooiit echt gedaan hebben, stelletje brullers..
Eigenlijk ALTIJD he?!?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef nokwanda het volgende:
och.... het kwam er zo op. Ingetje deed het
Kweenie, maar het zal wel iets ranzigs zijnquote:
entertainen, hmmquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Nonneke het volgende:
afentoe zou je toch haast denken dat dit de SC van SEX is ipv F&F![]()
![]()
Dames succes met de 42cm, strakke sterretjes en verkeerde gaatjes. En drink er een van me![]()
Ik ga mn girl een beetje entertainen ~O>
![]()
Jullie zouden me es moeten zien zitten; spijkebroekie, knuffeltrui en sneakertjes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk ALTIJD he?!?
* Greys op zoek gaat naar de DirtyMind Award...
jij slaapt dagelijks naast een vent. Of heb je zoveel scheten gelaten dat je het bed niet meer in mag?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuuuuuuuuurlijk, geef die lieve brave Ingetje maar weer de schuld. Wat is sex trouwens?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:10 schreef senesta het volgende:
Oh boy![]()
Wat een gesprekken hier![]()
Hi hi, en Nok zal er niet bij zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Doen jullie wel een passende () nieuwe TT straks?
Iets met strakke sterretjes en rode regels ofzo?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:10 schreef senesta het volgende:
Oh boy![]()
Wat een gesprekken hier![]()
Hi hi, en Nok zal er niet bij zijn
En jequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie zouden me es moeten zien zitten; spijkebroekie, knuffeltrui en sneakertjes.
Zoooo schattig bennik.![]()
En niet te vergeten m'n flupsiewupsie speelse staartje met roezel
Ik lig meestal eerder, als ik flatuleer in m'n slaap, mag ik wel blijven liggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jij slaapt dagelijks naast een vent. Of heb je zoveel scheten gelaten dat je het bed niet meer in mag?
Tussen de regels door lezen Greys..quote:
Dat zijn meestal de geilstequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie zouden me es moeten zien zitten; spijkebroekie, knuffeltrui en sneakertjes.
Zoooo schattig bennik.![]()
En niet te vergeten m'n flupsiewupsie speelse staartje met roezel
Trusten Greysquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En jebipsebaps
Trust, ik ga gierend van de lach de trap op!![]()
* Ingetje79 snapt umquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tussen de regels door lezen Greys..
Ing zegt iets over mannen en sterretjes.. Ik zeg kringetje.. en dat heet dan 'half 3'
Schijnt ook echt voor te komen, dat er mannen zijn die dat echt veel fijner vinden.. (*mompelt iets over strak..*)quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 snapt um![]()
Allemaal grootspraak....ze zouden het niet eens moeten willen
Arme meneer Greys...tijdens de asielactie ook al geliefd lijdend voorwerp.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:16 schreef Morretje het volgende:
Trusten Greys!
En alstie niet past, dan ook graag beeldbewijs...![]()
van al het bloed? Jij bent gewoon nog erger dan Ingetjequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:16 schreef Morretje het volgende:
Trusten Greys!
En alstie niet past, dan ook graag beeldbewijs...![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten Greys![]()
Als die 42 cm past, laat het dan ff weten...het liefst MET foto
een leuk getrainde bekkenbodemspier doet dat verlangen wel verdwijnenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Schijnt ook echt voor te komen, dat er mannen zijn die dat echt veel fijner vinden.. (*mompelt iets over strak..*)
Ikke nie begrijp
Dan moeten ze vooral lekker homo wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Schijnt ook echt voor te komen, dat er mannen zijn die dat echt veel fijner vinden.. (*mompelt iets over strak..*)
Ikke nie begrijp
Uhuhquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat nou? ik zeg het je... het was Ing
Hoi Nonneke...al klaar met entertainen?quote:
Nee he Senesta? Ik zou dat nooooooooit doenquote:
Eensch is!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
een leuk getrainde bekkenbodemspier doet dat verlangen wel verdwijnen
Niet te hopen dat je ooit incontinent raakt Nokquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Eensch is!!
(vind je me echt erger dan Ingetje...)
Nee, jij doet al genoeg beelddenken...jij hebt geen plaatjes nodig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef nokwanda het volgende:
MIJ zie je hie niemand vragen om plaatjes van totaal rupturen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Eensch is!!
(vind je me echt erger dan Ingetje...)
Een totaal ruptuur was dan ook niet wat ik voor me zag, bij het niet passen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef nokwanda het volgende:
MIJ zie je hie niemand vragen om plaatjes van totaal rupturen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoi Nonneke...al klaar met entertainen?
Ik heb een geweldige bekkenbodemspierquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat je ooit incontinent raakt Nok
Komt denk ik omdat wij nog niet een baby op deze wereld hebben gezet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Een totaal ruptuur was dan ook niet wat ik voor me zag, bij het niet passen...
*ziet het nu wel*
La ma..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Een totaal ruptuur was dan ook niet wat ik voor me zag, bij het niet passen...
*ziet het nu wel*
La ma..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat wij nog niet een baby op deze wereld hebben gezet.
quote:Denk je wel ff aan m'n lekkere ruikdoos?![]()
![]()
Jeej, dan moeten we dees' nog snel ff vollullen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zet het volgende deel vast klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |