Oh verdikke, de film is gewoon op tv..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
Morretje dan moet je opschieten, want hij begint nu, geloof ik!
Ik ben dus alweer te laat
Auwwwquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Poeh, mij?? Nee hoor, eenrichtingsverkeer is dat.. Ook niet per ongeluk de verkeerde kant op![]()
Flora en Fauna komt voort uit sex...we zijn vanaaf gewoon back 2 basic.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Nonneke het volgende:
afentoe zou je toch haast denken dat dit de SC van SEX is ipv F&F![]()
![]()
Dames succes met de 42cm, strakke sterretjes en verkeerde gaatjes. En drink er een van me![]()
Ik ga mn girl een beetje entertainen ~O>
![]()
Ja, das waar. Hebben hier ook een vriendenclub waarbij de term 'half 3' legendarisch is, letterlijk eig.. De ideale half 3 is dan in een kringetje...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Auwww![]()
Mannen onder elkaar vinden dat altijd wel humor geloof ik...
Gewoon zeggen dat je wat winderig bent en tis klaar
Nogmaals...no entry...only exitquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo zeer als 42 cm in je strakke sterretje?
Ligt aan de kracht van de knalquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Auw![]()
Al lijkt mij dat eerder een sterk verhaal, want ik kan me niet voorstellen dat je dan gewoon 'even tussendoor' hem in het verkeerde gat knalt met gemak.
och.... het kwam er zo op. Ingetje deed hetquote:Waarom hebben we het hierover?![]()
Mannenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, das waar. Hebben hier ook een vriendenclub waarbij de term 'half 3' legendarisch is, letterlijk eig.. De ideale half 3 is dan in een kringetje...
Niet dat ze het oooooiit echt gedaan hebben, stelletje brullers..
Eigenlijk ALTIJD he?!?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef nokwanda het volgende:
och.... het kwam er zo op. Ingetje deed het
Kweenie, maar het zal wel iets ranzigs zijnquote:
entertainen, hmmquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:06 schreef Nonneke het volgende:
afentoe zou je toch haast denken dat dit de SC van SEX is ipv F&F![]()
![]()
Dames succes met de 42cm, strakke sterretjes en verkeerde gaatjes. En drink er een van me![]()
Ik ga mn girl een beetje entertainen ~O>
![]()
Jullie zouden me es moeten zien zitten; spijkebroekie, knuffeltrui en sneakertjes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk ALTIJD he?!?
* Greys op zoek gaat naar de DirtyMind Award...
jij slaapt dagelijks naast een vent. Of heb je zoveel scheten gelaten dat je het bed niet meer in mag?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuuuuuuuuurlijk, geef die lieve brave Ingetje maar weer de schuld. Wat is sex trouwens?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:10 schreef senesta het volgende:
Oh boy![]()
Wat een gesprekken hier![]()
Hi hi, en Nok zal er niet bij zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Doen jullie wel een passende () nieuwe TT straks?
Iets met strakke sterretjes en rode regels ofzo?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:10 schreef senesta het volgende:
Oh boy![]()
Wat een gesprekken hier![]()
Hi hi, en Nok zal er niet bij zijn
En jequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie zouden me es moeten zien zitten; spijkebroekie, knuffeltrui en sneakertjes.
Zoooo schattig bennik.![]()
En niet te vergeten m'n flupsiewupsie speelse staartje met roezel
Ik lig meestal eerder, als ik flatuleer in m'n slaap, mag ik wel blijven liggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jij slaapt dagelijks naast een vent. Of heb je zoveel scheten gelaten dat je het bed niet meer in mag?
Tussen de regels door lezen Greys..quote:
Dat zijn meestal de geilstequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie zouden me es moeten zien zitten; spijkebroekie, knuffeltrui en sneakertjes.
Zoooo schattig bennik.![]()
En niet te vergeten m'n flupsiewupsie speelse staartje met roezel
Trusten Greysquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En jebipsebaps
Trust, ik ga gierend van de lach de trap op!![]()
* Ingetje79 snapt umquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tussen de regels door lezen Greys..
Ing zegt iets over mannen en sterretjes.. Ik zeg kringetje.. en dat heet dan 'half 3'
Schijnt ook echt voor te komen, dat er mannen zijn die dat echt veel fijner vinden.. (*mompelt iets over strak..*)quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 snapt um![]()
Allemaal grootspraak....ze zouden het niet eens moeten willen
Arme meneer Greys...tijdens de asielactie ook al geliefd lijdend voorwerp.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:16 schreef Morretje het volgende:
Trusten Greys!
En alstie niet past, dan ook graag beeldbewijs...![]()
van al het bloed? Jij bent gewoon nog erger dan Ingetjequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:16 schreef Morretje het volgende:
Trusten Greys!
En alstie niet past, dan ook graag beeldbewijs...![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten Greys![]()
Als die 42 cm past, laat het dan ff weten...het liefst MET foto
een leuk getrainde bekkenbodemspier doet dat verlangen wel verdwijnenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Schijnt ook echt voor te komen, dat er mannen zijn die dat echt veel fijner vinden.. (*mompelt iets over strak..*)
Ikke nie begrijp
Dan moeten ze vooral lekker homo wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Schijnt ook echt voor te komen, dat er mannen zijn die dat echt veel fijner vinden.. (*mompelt iets over strak..*)
Ikke nie begrijp
Uhuhquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat nou? ik zeg het je... het was Ing
Hoi Nonneke...al klaar met entertainen?quote:
Nee he Senesta? Ik zou dat nooooooooit doenquote:
Eensch is!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
een leuk getrainde bekkenbodemspier doet dat verlangen wel verdwijnen
Niet te hopen dat je ooit incontinent raakt Nokquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Eensch is!!
(vind je me echt erger dan Ingetje...)
Nee, jij doet al genoeg beelddenken...jij hebt geen plaatjes nodig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef nokwanda het volgende:
MIJ zie je hie niemand vragen om plaatjes van totaal rupturen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Eensch is!!
(vind je me echt erger dan Ingetje...)
Een totaal ruptuur was dan ook niet wat ik voor me zag, bij het niet passen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef nokwanda het volgende:
MIJ zie je hie niemand vragen om plaatjes van totaal rupturen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoi Nonneke...al klaar met entertainen?
Ik heb een geweldige bekkenbodemspierquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat je ooit incontinent raakt Nok
Komt denk ik omdat wij nog niet een baby op deze wereld hebben gezet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Een totaal ruptuur was dan ook niet wat ik voor me zag, bij het niet passen...
*ziet het nu wel*
La ma..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Een totaal ruptuur was dan ook niet wat ik voor me zag, bij het niet passen...
*ziet het nu wel*
La ma..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat wij nog niet een baby op deze wereld hebben gezet.
quote:Denk je wel ff aan m'n lekkere ruikdoos?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |