Da's veelquote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef Elseetje het volgende:
Voor de volledigheid: ik heb twee banen, een huishouden (met 3 katten en een redelijke tuin), ik ben politiek actief en ik doe vrijwilligerswerk. En ik kan geen van die dingen opgeven.
Hier 1 baan van 4 dagen en een studie, ook een vrij groot huis en aardige tuin. Tuin wordt gedaan door meneer Ingetje gelukkig, aangezien ik er een vreselijke hekel aan heb.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef Elseetje het volgende:
Voor de volledigheid: ik heb twee banen, een huishouden (met 3 katten en een redelijke tuin), ik ben politiek actief en ik doe vrijwilligerswerk. En ik kan geen van die dingen opgeven.
Ik vind het op zich niet erg, maar als er 4 verschillende 'werkgevers' door je hoofd spoken wil het wel 'ns een beetje veel worden.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Dat zegt iedereen altijd: dat het zo erg is om werk mee naar huis te nemen.
Wat heb ik het dan goed. Ik neem het mee omdat ik het wil, omdat het gewoon zo'n deel van me is.
Het is gewoon echte liefde.
Denken uitschakelen is idd wel een kunst
Het sociale leven en de veeleisende familie heb ik maar even achterwege gelaten.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier 1 baan van 4 dagen en een studie, ook een vrij groot huis en aardige tuin. Tuin wordt gedaan door meneer Ingetje gelukkig, aangezien ik er een vreselijke hekel aan heb.
Daarnaast ook nog een sociaal leven
Ik zat te geinen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik overtroef niets heur.
Geef alleen maar aan dat het mij ook wel es te veel word en de dag erna kun je de hele wereld weer aan...gevoelsmatig dan he?![]()
Denk dat in dit soort gevallen "perfectionisme" de grootste boosdoener is.
Als ik iets doe, dan wil ik het goed doen...
Vrouw-eigen geloof ik![]()
Maar goed, ik ga op bed, moet morgen wat vroeger beginnen dan normaal. Doc's poessies moet ik eerst uit bed halen en eten geven![]()
Trusten allemaal![]()
En ik probeer je echt niet te overtroeven
Wat een welkome afwisseling nok, slapen met je ogen dicht!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon doen wat je KUNT doen is genoeg. Net iets erboven mag ook, voor de uitdaging.
En nu ga ik eindelijk ook boven met mijn ogen dicht slapen.
Ik ben wat snotterig en hebt koud. Strax 3 u en 45min treinenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Hoe is het iedereen?
Hier is iedereen verkouden en hebben we allemaal een zere keel, ik hoop maar dat het daar bij blijft.
Er zijn een heleboel mensen grieperig op het moment volgens mij.
De halve klas van Samara was niet aanwezig vanmorgen en haar juf was ook ziek.
Ga je weer naar Den Helder?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wat snotterig en hebt koud. Strax 3 u en 45min treinen
Zere keel helpt trachitol tegen
Same here. Al deze hele week.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Hoe is het iedereen?
Hier is iedereen verkouden en hebben we allemaal een zere keel, ik hoop maar dat het daar bij blijft.
Er zijn een heleboel mensen grieperig op het moment volgens mij.
De halve klas van Samara was niet aanwezig vanmorgen en haar juf was ook ziek.
Hm nee.. Komt er helaas niet van. Heb ik eerder wel eens gedaan, maar dan kwam ik om 7 uur 's ochtends al thuis..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiii allemaal!
Ga je nu thuis verder slapen Morretje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |