Fout merk of niet?quote:
ja, ja...al aangepastquote:Op woensdag 28 november 2007 20:13 schreef Calibrero het volgende:
Wat zijn boxters?
Dat lijken mannen altijd te denken, dat vrouwen geilen op merkjesquote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef D.zire het volgende:
vrouwen geilen er wel hard op. Die shit is gewoon overpriced en meestal gewoon lelijk
dat viel mij ook al op ja..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
die middelste boxer is volgens mij hartstikke fake trouwens, daar staat born borg
Crocks zitten best lekker hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op ja..
Ik vind het verschrikkelijk als een man z'n onderbroek (wat voor een dan ook) zichtbaar boven zijn broek heeft uitsteken. en dan soms nog niet eens alleen de rand maar hangt de broek tot halverwege de billen (anders zie je het (aartsleleijke) motiefje niet he..
ik vind het echt super fout. En ja iedereen zegt ze te dragen (ook) omdat ze zo fijn zitten, dat verhaal ken ik ok van die crocks en ook die zijn aarts lelijk..
ach ja.. t zijn allemaal meelopers gewoon..
Goed punt van jequote:Op woensdag 28 november 2007 21:04 schreef Emmol het volgende:
Vrouwen kopen toch ook bh's die er mooi uit zien?
waarom geen boxers kopen die er tof uit zien? dat ze overpriced zijn is een 2e.
Yep, in Zweden zelf zijn ze behoorlijk duur..maar Zweden is sowieso duur.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef -En4Cer- het volgende:
Volgens mij zijn die boxers op de afbeelding in de OP allemaal nep trouwens(dus niet alleen die ene met "Born" erop).
Niet. Tof vind ik de al eerder genoemde Bjorkvin, maar die zijn ook nogal duur en volgens mij in NL vrij moeilijk te krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:48 schreef Emmol het volgende:
oh ja naja ik ben eigenlijk wel benieuwd waar ik dan toffe boxers voor weinig geld kan vinden?
Lonsdale-effectquote:Op woensdag 28 november 2007 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nudie boxer is wel een ander model, zit niet zo strak.
Jammer dat het merk nu vooral wordt geassocieerd met die kanslozen die hun broek op hun enkels hebben hangen om hun Born Borg te showen. Heb ze eens geprobeerd, maar zitten niet zo lekker als je voor dat geld mag verwachten.
Gemeen hč?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
hé een topic, bedankt schatje
nep of niet, 6 euro per stukniet van ebay trouwens
Ik weet niet. Probeer het via storefinder van nudiejeans.comquote:Op woensdag 28 november 2007 23:12 schreef Nashje het volgende:
Die Nudie boxers zijn vet. Waar kun je die ergens halen (Eindhoven) ?
Vind het erg overdreven, als je ze echt lekker vind zitten, prima. Maar veel doen ze aan ( en dan overdreven boven de broek uit uiteraard ) om er mee te patsen. Helemaal niets voor mij..quote:TS begint: Ik vind er niets aan. Het heeft me nooit geboeid.
bij een onderbroeken zaak zullen ze ze vast wel hebben, van esprit ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:17 schreef Medellin het volgende:
[..]
Vind het erg overdreven, als je ze echt lekker vind zitten, prima. Maar veel doen ze aan ( en dan overdreven boven de broek uit uiteraard ) om er mee te patsen. Helemaal niets voor mij..
Klein beetje offtopic trouwens, maar voor de mannen, waar kan je gewoon relaxte losse boxershorts vinden ? Dus niet van die strakke dingen, en niet van die ballenknijpers of whatever. Laatst even snel op zoek geweest, maar kon zo snel niets vinden. Alleen paar bij de Hema, die wel okay zitten overigens, maar misschien dat er wat betere zijn. Iemand ?
Hoe noemt men ze tegenwoordig eigenlijk ? Vast wel weer een hippe naam voor.
Ik heb ze wel eens gezien bij de Seven (heuvelgallerie), en bij de RamBam.. best prijzig dacht ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:12 schreef Nashje het volgende:
Die Nudie boxers zijn vet. Waar kun je die ergens halen (Eindhoven) ?
Zien er goed uitquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Spreekt mij meer aan.
Een centimeter boven je broek ziet er anders net zo goed niet uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:29 schreef Elwood1802 het volgende:
2 stuks heb ik er van, uiteraard niet 1 meter boven de broek dragen anders ben je een mooiboy'!
Vind Bjorn Borg nu niet echt het merk om fakes van te hebben (geen enkel merk trouwens). Doet me alleen maar weer meer denken aan die kansloze gasten met de broek op de enkels.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
hé een topic, bedankt schatje
nep of niet, 6 euro per stukniet van ebay trouwens
Deze boxers heb ik zo'n liggen op de zwarte markt, de nepheid straalde ervan afquote:Op woensdag 28 november 2007 20:06 schreef schatje het volgende:
Uit Show je nieuwe kleding #41
[..]
Fout merk of niet?
TS begint: Ik vind er niets aan. Het heeft me nooit geboeid.
Ik zie het verschil niet tussen iedereen die BB draagt, en iedereen die Boss draagt... Het is beide gehypet.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef speknek het volgende:
Uitstekende boxershort is gewoon pauper, heb die modegril nooit begrepen. Niets mis met dure boxershorts, ben zelf verslaafd aan de Hugo Boss sportlijn. Eigenlijk veel te duur (soms het dubbele van BB), maarja, als je eenmaal zo'n lekker stukje stof om je billetjes hebt gewikkeld, ga je niet meer terug naar de flubberdingen van weleer.
Boss gehypet? Wordt dat nu ook boven de broek gedragen?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:20 schreef _Surface het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen iedereen die BB draagt, en iedereen die Boss draagt... Het is beide gehypet.
Boss wordt toch al jaren boven de broek gedragen door marokkaantjes van 15/16 jaar...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Boss gehypet? Wordt dat nu ook boven de broek gedragen?
Die mag je zeker ook 8 maanden niet wassenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Spreekt mij meer aan.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die mag je zeker ook 8 maanden niet wassen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:43 schreef mercurial3 het volgende:
kdraag ze alleen met het sporten, omdat het ook echt sport onderbroeken zijn, ze zitten zwaar relaxed daar voor.
en casual draag ik van die deal onderbroeken (H)
ja zijn goedquote:Op woensdag 28 november 2007 20:06 schreef Mylene het volgende:
Uit Show je nieuwe kleding #41
[..]
Fout merk of niet?
TS begint: Ik vind er niets aan. Het heeft me nooit geboeid.
Ja dit zegt het welquote:
Ik denk dat de meeste meisjes/jongens van mijn leeftijd (16/17) gewoon dames/heren boxers kunnen dragen hoor, maatje S dan wel (tenzij je echt zo'n fatso-kont hebt).quote:Op woensdag 28 november 2007 20:24 schreef Adelante het volgende:
Björn Borg is gestopt met z'n boxerlijn voor kinderen, omdat het te populair werd en de volwassenen (met meer geld te besteden) er niet meer aan wilden omdat het bij kinderen zo populair is
Amen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef speknek het volgende:
Net zo sexy als een man in string, imo.
Mompelt iets met een naad.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Mirjam het volgende:
die middelste boxer is volgens mij hartstikke fake trouwens, daar staat born borg
verder heb ik helemaal niks met dat merk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |