Vind Bjorn Borg nu niet echt het merk om fakes van te hebben (geen enkel merk trouwens). Doet me alleen maar weer meer denken aan die kansloze gasten met de broek op de enkels.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
hé een topic, bedankt schatje
nep of niet, 6 euro per stukniet van ebay trouwens
Deze boxers heb ik zo'n liggen op de zwarte markt, de nepheid straalde ervan afquote:Op woensdag 28 november 2007 20:06 schreef schatje het volgende:
Uit Show je nieuwe kleding #41
[..]
Fout merk of niet?
TS begint: Ik vind er niets aan. Het heeft me nooit geboeid.
Ik zie het verschil niet tussen iedereen die BB draagt, en iedereen die Boss draagt... Het is beide gehypet.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef speknek het volgende:
Uitstekende boxershort is gewoon pauper, heb die modegril nooit begrepen. Niets mis met dure boxershorts, ben zelf verslaafd aan de Hugo Boss sportlijn. Eigenlijk veel te duur (soms het dubbele van BB), maarja, als je eenmaal zo'n lekker stukje stof om je billetjes hebt gewikkeld, ga je niet meer terug naar de flubberdingen van weleer.
Boss gehypet? Wordt dat nu ook boven de broek gedragen?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:20 schreef _Surface het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen iedereen die BB draagt, en iedereen die Boss draagt... Het is beide gehypet.
Boss wordt toch al jaren boven de broek gedragen door marokkaantjes van 15/16 jaar...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Boss gehypet? Wordt dat nu ook boven de broek gedragen?
Die mag je zeker ook 8 maanden niet wassenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Spreekt mij meer aan.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die mag je zeker ook 8 maanden niet wassen
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:43 schreef mercurial3 het volgende:
kdraag ze alleen met het sporten, omdat het ook echt sport onderbroeken zijn, ze zitten zwaar relaxed daar voor.
en casual draag ik van die deal onderbroeken (H)
ja zijn goedquote:Op woensdag 28 november 2007 20:06 schreef Mylene het volgende:
Uit Show je nieuwe kleding #41
[..]
Fout merk of niet?
TS begint: Ik vind er niets aan. Het heeft me nooit geboeid.
Ja dit zegt het welquote:
Ik denk dat de meeste meisjes/jongens van mijn leeftijd (16/17) gewoon dames/heren boxers kunnen dragen hoor, maatje S dan wel (tenzij je echt zo'n fatso-kont hebt).quote:Op woensdag 28 november 2007 20:24 schreef Adelante het volgende:
Björn Borg is gestopt met z'n boxerlijn voor kinderen, omdat het te populair werd en de volwassenen (met meer geld te besteden) er niet meer aan wilden omdat het bij kinderen zo populair is
Amen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef speknek het volgende:
Net zo sexy als een man in string, imo.
Mompelt iets met een naad.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Mirjam het volgende:
die middelste boxer is volgens mij hartstikke fake trouwens, daar staat born borg
verder heb ik helemaal niks met dat merk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |