quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:41 schreef phluphy het volgende:
Ik gooi zomaar even spontaan wat in de groep.
Een tijd geleden is geopperd om de TT voor het speeltuinbankje wat te moderniseren/verfrissen.
Is iets met "(aan) (rond) de keukentafel" een idee? Ik vond dat afgelopen week zo'n fijne gedachte, met zijn allen aan / rond de tafel zitten en dingen kunnen delen met elkaar.
Echt, ik rook de koffie gewoon.
Als ik het op zo'n manier zou benaderen, zou ik er helemaal niet meer komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:21 schreef Macka66 het volgende:
Speeltuinbankje vind ik toegankelijker klinken. Op een speeltuinbankje vinden toevallige ontmoetingen plaats, waardoor het laagdrempelig is. Aan een keukentafel schuif je pas bij als je iemand kent.
Mijn delurken had vast langer geduurd als er een keukentafel was geweest ipv een speeltuinbankje.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:50 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het echt een non-issue.
Ik herinner me dat vorig jaar geopperd werd de naam te veranderen, naar aanleiding van een topic over oude wijven rond een dorspomp, of zoiets.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:31 schreef texelonia het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe het heet? Het is en blijft toch hetzelfde?
"A name called rose by any other name would smell as sweet"
Zou dat jou echt (tijdelijk) tegenhouden? De naam zegt toch eigenlijk niets? Het gaat toch over de mensen die er posten en de sfeer?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:21 schreef Macka66 het volgende:
Speeltuinbankje vind ik toegankelijker klinken. Op een speeltuinbankje vinden toevallige ontmoetingen plaats, waardoor het laagdrempelig is. Aan een keukentafel schuif je pas bij als je iemand kent.
Mijn delurken had vast langer geduurd als er een keukentafel was geweest ipv een speeltuinbankje.
Ehm nee... zo werkt het dus niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:06 schreef snoopy het volgende:
Iedereen die een nieuw bankje opent kan het toch zelf een naam geven?
Dus Phluph, gewoon zorgen dat jij de laatste post plaatst
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:06 schreef snoopy het volgende:
Iedereen die een nieuw bankje opent kan het toch zelf een naam geven?
Dus Phluph, gewoon zorgen dat jij de laatste post plaatst
Gij moogt niet jokken!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee... zo werkt het dus niet.
Er is ooit 'besloten' dat het het speeltuinbankje is, dus dat zit wel altijd in de naam, en als het er niet in staat, dan zetten wij het er wel bij...
Dat was niet mijn bedoeling, in ieder geval. Zoals gezegd, het was een spontaan iets.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:37 schreef Lois het volgende:
Sjeus wat een discussie over niks eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |