abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55450760
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Ik denk zwanger
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat wilde ik eerst ook zeggen, maar volgens mij stelt ze de vraag aan Ynske, want die zegt dat ze niet durft.
BE ik ben niet zo ster in openen van nieuwe topics dus als het een aanpassing behoeft graag. Thanks...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55450784
Oh ja en ik stelde de vraag inderdaad aan Ynske... En nee ik ben niet zwanger!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 december 2007 @ 21:55:39 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55450842
Met het linkje van t vorige topic [ OUD SC ] Met rode koontjes ;)
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef Mibos het volgende:
Durf je niet meer met een reden of ben je bang dat je het verleerd ben?

Als dat het is dan is het net als fietsen namelijk... (en ik jok niet!!!)
Ik durf niet meer sinds ik geopereerd ben aan mijn pols. Heb inmiddels 4 jaar geleden met een ex van me geskied, daarbij de zwarte piste afgestuurd (was mijn eerste keer op de latten) en heel veel gevallen. Jankend naar beneden gegaan. Vervolgens dik 3 jaar met pijn in mijn pols gelopen. Kon niet lang schrijven, typen, kracht zetten, schoonmaken etc. Afgepoeierd met rsi, carpal tunnelsyntroom, peesontstekingen uiteindelijk bij een topchirurg in Utrecht gekomen die erachter kwam dat mijn peesschede van de pink in de pols verticaal gescheurd was. En dus de pees bij iedere beweging eruit plopte en vast kwam te zitten.
Enfin, uiteindelijk geopereerd, kan weer veel maar niet alles, zware belasting is nog altijd een probleem en zal helaas altijd een probleem blijven. Daarnaast is het mogelijk dat de peesschede weer openscheurt bij onverwachte zware "klappen".
Omdat je toch niet wilt dat zoiets gebeurt blijf je voorzichtig. Zo vind ik t ook doodeng tegenwoordig om op mijn skates te staan, zo ook de schaatsen. Zelfs met polsbescherming of brace durf ik niet echt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55450951
Oei dat is wel vervelend Ynske. Ik heb zelf een verbrijzelde knie (afgescheurde kniebanden en uiteindelijk langs mijn knieschjif zijn vastgezet zodat mijn knie niet meer uit de kom kan schieten. Ook was mijn scheenbeen net onder mijn knie gebroken en dat is wel redelijk goed gekomen ook alleen het probleem blijf met veel traplopen. Mijn been heeft negen maanden niet gestrekt gekund en het duurde bijna een jaar eer dat ik weer soepel de trap op kon en nu nog is twee keer per dag op en neer genoeg. Vreemd genoeg heb ik met andere dingen steeds minder moeite na 9 jaar.

Nu schaats en ski ik altijd met een op maat gemaakt brace. Ook heb ik EDS (lang verhaal) waardoor ik erg mobiel ben maar het wintersporten gaat eigenlijk al jaren goed en nu dus ook nog. Als was het wel vijf jaar geleden dat ik op natuurijs stond.
pi_55451184
Hadden we er niet een bankje met letsel van kunnen maken... . Brrr gescheurde peesschede, verbrijzelde knie, gebroken scheenbeen.... Ik ben blij dat ik daar niet over kan meepraten!
Warme choco met slagroom is wel lekker trouwens, morgen maar weer eens brouwen.
Fake it till you make it...
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:12:16 #6
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55451236
Tex, ik kan altijd erg goed slagen bij de WE en ik zag vandeweek dat Villa Happ ook erg stoere jongenskleding had en opruiming. Ik kan daar normaal nooit slagen, maar nu een jas en trui gekocht.

Wij zijn net naar de oudejaarsconference geweest van Jan Jaap van der Wal, was best goed, maar duurde maar 1 uur en 15 minuten....

Nu lekker aan de spa citron met malibu...
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 22:14:02 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55451340
Nijna al dat leed is geleden zullen we maar denken en ik kom net van het ijs af en toen begon BE over warme chocomel met slagroom dus ja zo de naam van het nieuwe bankje...

Diaan das niet lang voor een oudejaarsconference.
pi_55451490
Chiara wil zo graag een keer schaatsen, ik denk dat ik dat maar eens moet gaan ondernemen met d'r, maar het is jaren geleden dat ik heb geschaatst, nadat mijn moeder eens is gevallen en buiten bewust zijn is geraakt en ik haar in verwarde toestand heb aan getroffen ben ik ook niet meer het ijs op geweest. Op het natuurijs ga ik sowieso niet met mijn kinderen staan, dat vind ik echt eng en onbetrouwbaar, dus we gaan maar eens naar de ijsbaan ergens, kan ik er meteen schaatsen huren. En dan hoop ik inderdaad dat ik het nog een beetje kan. Ik was vier toen ik op noren weg schaatste, het was helemaal mijn ding, ik schaatste jarenlang km ver weg, ik ben benieuwd hoe goed ik het nu nog kan.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:23:39 #10
114177 Diaan73
pi_55451531
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef Mibos het volgende:
Nijna al dat leed is geleden zullen we maar denken en ik kom net van het ijs af en toen begon BE over warme chocomel met slagroom dus ja zo de naam van het nieuwe bankje...

Diaan das niet lang voor een oudejaarsconference.
Ik weet het eigenlijk niet hoe lang het normaal duurt. Vond het op zich wel lekker, lekker weer vroeg thuis en nu ook Serious Requests kijken
Make love, not war ☮
pi_55451532
Mel hier is de baan vlakbij ons huis een groot weiland ondergelopen en die bij mijn ouders is echt een diepe en die is nog gesloten. Het ijs is nog te dun... Hier is het hooguit tien cm diep. En het is net als fietsen je verleert het niet hoor!!!
pi_55451567
Diaan ik ben 2 keer bij Lebbis en Janssen geweest en bij Guzman en die duurde toch wel ruim twee uur. Dus vond ik het ook redelijk kort van Jan Jaap.
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:26:15 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55451585
Ik zie nu pas dat ik sloot...
Excuses dat ik niet een nieuwe opende.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 december 2007 @ 22:27:05 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55451604
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:23 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk niet hoe lang het normaal duurt. Vond het op zich wel lekker, lekker weer vroeg thuis en nu ook Serious Requests kijken
vannacht gaan we dat ook weer uitzenden...
ben benieuwd hoelaat ik wegkan
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:28:04 #15
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55451627
Ach BE jij bent zwanger niemand neemt je dat kwalijk

Pffff wat een schaatsperikelen, het is aan mij ook niet meer besteed want als ik val hebben we een wak

Yoni gecondoleerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 december 2007 @ 22:30:50 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55451685
Vroegah ging ik altijd discoschaatsen in valkenburg
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55451859
Rottdog doe eens effe normaal. Krakend ijs breekt niet
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:47:24 #18
114177 Diaan73
pi_55452077
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:25 schreef Mibos het volgende:
Diaan ik ben 2 keer bij Lebbis en Janssen geweest en bij Guzman en die duurde toch wel ruim twee uur. Dus vond ik het ook redelijk kort van Jan Jaap.
Ja dan is het zeker kort.... hmmm ben benieuwd hoe lang de show op tv duurt oudejaarsavond. Het was wel goed en hij geeft je ook een boodschap mee.

Ynske, het gaat toch gewoon de hele nacht door? Hebben jullie niet van die shifts?

Ik vind schaatsen niet leuk , vroeger al niet. Ik vind geen enkele wintersport eigenlijk leuk om te doen... om te kijken vind ik het wel weer leuk soms. Ben gewoon geen wintermens.
Make love, not war ☮
pi_55452118
Dat kan toch? Ik ben een wintermens en niet echt een zomermens (probleempje ik ben getrouwd met een antiliaan...).
pi_55452175
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Mibos het volgende:
Rottdog doe eens effe normaal. Krakend ijs breekt niet
juist dat kraken vind ik eng, ik kan me echt niet zorgeloos begeven op het ijs.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:52:30 #21
114177 Diaan73
pi_55452195
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef Mibos het volgende:
Dat kan toch? Ik ben een wintermens en niet echt een zomermens (probleempje ik ben getrouwd met een antiliaan...).
Dat is waar. Ik vind het wel mooi om te zien dat alles wit is.... Ow idd een probleempje. Gelukkig heeft Peaceman ook helemaal niets met de winter.
Make love, not war ☮
pi_55452237
Gatver, zit er iemand Jensen te kijken ...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55452283
He ik had hem na tig wintersporten met familie zover dat hij meegegaan is naar Oostenrijk en hij mij dus mee naar Curacao en nu is hij nog fanatieker als ik... Ik overigens niet zo over de zomervakantie hoor Schitterend land en gezellig op fam.bezoek maar 1 maand warmte is mij wel genoeg en zelfs mijn lief moet daar een week aan wennen dus dat scheelt

Uitleg zolang hij niet mee ging wintersporten weigerde ik om mee te gaan op zomervakantie. Dus de eerste vier jaar gingen wij gescheiden op vakantie
pi_55452296
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef melonovy het volgende:
Gatver, zit er iemand Jensen te kijken ...
Nope maar nu even zappen gaat. Reclame...
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:58:20 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_55452325
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

vannacht gaan we dat ook weer uitzenden...
ben benieuwd hoelaat ik wegkan
Ik kijk het via het etalagekanaal. Hopelijk kan je snel naar huis

Gecondoleerd Yoni
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')