quote:
BE ik ben niet zo ster in openen van nieuwe topics dus als het een aanpassing behoeft graag. Thanks...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst ook zeggen, maar volgens mij stelt ze de vraag aan Ynske, want die zegt dat ze niet durft.
Ik durf niet meer sinds ik geopereerd ben aan mijn pols. Heb inmiddels 4 jaar geleden met een ex van me geskied, daarbij de zwarte piste afgestuurd (was mijn eerste keer op de latten) en heel veel gevallen. Jankend naar beneden gegaan. Vervolgens dik 3 jaar met pijn in mijn pols gelopen. Kon niet lang schrijven, typen, kracht zetten, schoonmaken etc. Afgepoeierd met rsi, carpal tunnelsyntroom, peesontstekingen uiteindelijk bij een topchirurg in Utrecht gekomen die erachter kwam dat mijn peesschede van de pink in de pols verticaal gescheurd was. En dus de pees bij iedere beweging eruit plopte en vast kwam te zitten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef Mibos het volgende:
Durf je niet meer met een reden of ben je bang dat je het verleerd ben?
Als dat het is dan is het net als fietsen namelijk... (en ik jok niet!!!)
Ik weet het eigenlijk niet hoe lang het normaal duurt. Vond het op zich wel lekker, lekker weer vroeg thuis en nu ook Serious Requests kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef Mibos het volgende:
Nijna al dat leed is geleden zullen we maar denken en ik kom net van het ijs af en toen begon BE over warme chocomel met slagroom dus ja zo de naam van het nieuwe bankje...
Diaan das niet lang voor een oudejaarsconference.
vannacht gaan we dat ook weer uitzenden...quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet hoe lang het normaal duurt. Vond het op zich wel lekker, lekker weer vroeg thuis en nu ook Serious Requests kijken
Ja dan is het zeker kort.... hmmm ben benieuwd hoe lang de show op tv duurt oudejaarsavond. Het was wel goed en hij geeft je ook een boodschap mee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:25 schreef Mibos het volgende:
Diaan ik ben 2 keer bij Lebbis en Janssen geweest en bij Guzman en die duurde toch wel ruim twee uur. Dus vond ik het ook redelijk kort van Jan Jaap.
juist dat kraken vind ik eng, ik kan me echt niet zorgeloos begeven op het ijs.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Mibos het volgende:
Rottdog doe eens effe normaal. Krakend ijs breekt niet
Dat is waar. Ik vind het wel mooi om te zien dat alles wit is.... Ow idd een probleempje.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef Mibos het volgende:
Dat kan toch? Ik ben een wintermens en niet echt een zomermens (probleempje ik ben getrouwd met een antiliaan...).
Nope maar nu even zappen gaat. Reclame...quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef melonovy het volgende:
Gatver, zit er iemand Jensen te kijken ...
Ik kijk het via het etalagekanaal. Hopelijk kan je snel naar huisquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
vannacht gaan we dat ook weer uitzenden...
ben benieuwd hoelaat ik wegkan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |