poetsen met borstvoeding of yoghurt!quote:Op woensdag 28 november 2007 13:35 schreef E.T. het volgende:
Piglet Gefelciteerd, zei ik dus!![]()
BE, vergeet snot niet..
aangekoekt
ik wist dat er een voordeel was aan een kop vol snotquote:Op woensdag 28 november 2007 13:48 schreef m@x het volgende:
Flauw hoor Faja, je kan toch best nog even een dagje de keuken induiken. Dat heb je toch wel over voor je familie?
Jullie hebben het nog niet over kots gehad dames. Je weet wel, dat spul wat zo lastig tussen die kleine baby-plooitjes uit te krijgen is en waar ze zo heerlijk van gaan ruiken.
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 28 november 2007 13:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik wist dat er een voordeel was aan een kop vol snot![]()
ik ruik iig geen kotsquote:
En ook geen poep. Dus toch ff in luiers loerenquote:
ook niet nodig... het rode hoofd met bijbehorend gekreun kun je onmogelijk missenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En ook geen poep. Dus toch ff in luiers loeren
nou nee niet echt, heb geneens mijn rijbewijs helaasquote:Op woensdag 28 november 2007 16:51 schreef moussy het volgende:
Die mensen die gek gebeld worden door telemarketeerssnotneuzen, hebben die toevallig ook aan dat hoe goed rij ik spelletje meegedaan?
Sinds ik mn foonnummer daar ingevuld heb bellen ze me zeker 2 a 4x op een avond om een fantaááástische aanbieding te doen
Ik zou pas gaan panieken als ie gaat vliegenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:07 schreef _Bar_ het volgende:
hmmmm behoort een wasmachine te piepen en heel veel herrie te maken? terwijl hij centrifugeerd?
Men dat ding maakt herrie....
Ik moet gelijk denken aan easy en d'r billendoekjes, ook al zo multi-functioneel.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:48 schreef Jelief het volgende:
werkt als een tiet!
met een billendoekje smeer je ook makkelijker onder een neus langs dan met je tietquote:Op woensdag 28 november 2007 17:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan easy en d'r billendoekjes, ook al zo multi-functioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |