Het was gezellig druk, met een hele fijne sfeer, hebben doordat de voorbereidingen goed waren (mice and place) het heel relaxend gehad en liep gewoon superquote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef livelink het volgende:
Pas je wel op dat je je niet over de kop werkt, Bar? Was het trouwens druk met de Kerstdagen in het restaurant?
Mice=muizen, Mise en place ( "zet op zijn plaats" is Frans)quote:Op donderdag 27 december 2007 11:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het was gezellig druk, met een hele fijne sfeer, hebben doordat de voorbereidingen goed waren (mice and place)
Je hebt me aangestokenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
jaaaa, hier ook roggelend t nieuwe jaar in ben ik bang.
Men beweerde wel vorige week dat alles leeg was in mijn bijholtes, maar als ik zie wat er nu uitkomt
dan betwijfel ik dat ten zeerste
Barsterkte
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mice=muizen, Mise en place ( "zet op zijn plaats" is Frans)
tevens TVP
Bikkelquote:Op donderdag 27 december 2007 11:52 schreef _Bar_ het volgende:
Snot en buikgriep heb ik ook niet
Ach in februari ben ik paar dagen vrij ivm carnaval
Heb niet veel visite gehad, maar het was wel gezellig.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een heerlijk toetje lijkt me dat, VickyJammer dat de man ziek was wel. Leuke verjaardag gehad verder?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |