Heuh dat had ik ook een keer! Met m'n fiets erbijquote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedemiddag*fietssleutel kwijt is
![]()
![]()
Uuhm, ja....quote:
Was je weer eens lamquote:Op zondag 2 december 2007 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ooooh ja ik wel...
Naja... WAT EEN VERLEPTE LOOOOTING VOOR HET EK
Harde poule!
Idd, pas om half 5 droog hierquote:Op zondag 2 december 2007 15:11 schreef Bakakame het volgende:
Het is ook zulk mooi weer hè![]()
Wat is er morgen?
Maandag is kutquote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, pas om half 5 droog hier
Uuhm, morgen is het maandag (?)![]()
Ja!quote:Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maandag is kut![]()
Of bedoelde je met "mogguh", zo van "goeiemoggel"?
Ik kom er zo aanquote:Op maandag 3 december 2007 12:48 schreef bierbart het volgende:
Ook goeiemiggel!![]()
Lekker weer een dagje stage in m'n eentje..![]()
Ik heb geen zin meer..![]()
Wie van jullie komt me uit dit hol redden?
DANKJE! je bent mijn redster in de nood!quote:
Weet ikquote:Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef bierbart het volgende:
[..]
DANKJE! je bent mijn redster in de nood!![]()
Bewaar een stukje voor mij!quote:Op maandag 3 december 2007 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet ik
Ik eet eerst even mn tosti op en dan kom ik
Doe ikquote:Op maandag 3 december 2007 12:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Bewaar een stukje voor mij!ik heb hier alleen maar boterhammers met snijworst
hihiquote:
Dudequote:
Ben ik een keer vrolijk.. is het wéér niet goedquote:
Je hoort een winterdip te hebben, net als ieder anderquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ben ik een keer vrolijk.. is het wéér niet goedhoorde zoiets gisteren ook al van m'n ouders en zus!
Maar het is nog helemaal geen winter..quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoort een winterdip te hebben, net als ieder ander
Omdat het december is!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:04 schreef bierbart het volgende:
[..]
Maar het is nog helemaal geen winter..dus hoe kan ik dan al een winterdip hebben?
quote:
Ja! Ik doe mee!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dan ga ik wel heel depressief doen enzo..
![]()
IK HEB ER GEEN ZIN MEER IN! IK GA ZELFMOORD PLEGEN!
Beter?
Sja, je moet mensen toch op de één of andere manier naar je begrafenis lokken.. Dan maar met bier en frikandellenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:47 schreef bierbart het volgende:
Nog een laatste wens voor je dood gaat?
Ik wil dat mijn geld naar m'n vriendin gaat, die zo eenzaam achterblijft. en ik wil een zwarte kist. en geen koffie met een koekje bij de condoleance (of hoe je het ook schrijft/typt), maar een biertje met een frikandel!
quote:
+10 kudo's voor jou!quote:
Een mp4-speler, een nieuwe trui (zie pagina 17-18, die rechtsonder, maar dan in het zwart), een Dirkjan scheurkalender, handschoenen, snaren, gitaarklem en nog wat snoep. Dat was het, volgens mij?quote:
Toe maar weer..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een mp4-speler, een nieuwe trui (zie pagina 17-18, die rechtsonder, maar dan in het zwart), een Dirkjan scheurkalender, handschoenen, snaren, gitaarklem en nog wat snoep. Dat was het, volgens mij?![]()
Pagina 18-19 bedoel je ?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een mp4-speler, een nieuwe trui (zie pagina 17-18, die rechtsonder, maar dan in het zwart), een Dirkjan scheurkalender, handschoenen, snaren, gitaarklem en nog wat snoep. Dat was het, volgens mij?![]()
Leuk joh! Voeg je maar toe in de OPquote:Op donderdag 6 december 2007 22:45 schreef thomaSe het volgende:
BTW TS Ik woon ook in het zo mooie hengelo
Onee.. niet jijquote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef thomaSe het volgende:
[..]
bastard ga scheikunde leren XD
hengelo is allemaal je moedeR!
Dat heb ik nou ook best vaakquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Kom ik op school...
Halve klas spijbelt
En daarom hadden we maar een half uurtje les ofzeau![]()
Had beter in mn bed kunnen blijven liggen
Lang geleden dat ik moest nakomen op schoolquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook best vaak![]()
Maar ik zie het altijd zo: Het kan ook andersom zijn!
Dat je niet op school komt en dan je 2 uur moet nakomen ofzo
Bij mij zijn ze helaas nog wel zo..quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik moest nakomen op school
Ah, dat hoorde ik dus onder het etenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:14 schreef Saekerhett het volgende:
Sirenes, brandweer en politie net onderweg... schijnt dat er flink wat staat te fikken in de Ida Wassermanstraat....
Ja die tjappies sneden mij de pas af net onderweg. Omdat ze een lichtje hebben denken ze dat ze overal zo langs mogenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dat hoorde ik dus onder het eten
Gewoon ervoor gaan staan, dan stoppen ze wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja die tjappies sneden mij de pas af net onderweg. Omdat ze een lichtje hebben denken ze dat ze overal zo langs mogen
Of gewoon een bepaalde vinger de hoogte inquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan staan, dan stoppen ze wel.
Idd, de wijsvinger! Van hoho, ik heb voorrang!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of gewoon een bepaalde vinger de hoogte in
Ja maar ze weten dat ik altijd voorrang heb. Als ze dat niet geven, dan gaat die vinger daarnaast de lucht in.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, de wijsvinger! Van hoho, ik heb voorrang!
Wholla, je ringvingerquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar ze weten dat ik altijd voorrang heb. Als ze dat niet geven, dan gaat die vinger daarnaast de lucht in.
En niet de duim van 'goed zo'.
Tering, ik kan het amper laten hier een stuk of 43 schrale grappen over te gaan makenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg mn ringvinger geen eens omhoog
Niks vuurwerk, genetische afwijkingquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat jij nou met vuurwerk ouwehoert ok, maar mijn ringvinger zit niet naast mijn wijsvinger!
Weet ik niet meer preciesquote:
Ja, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, koppijn komt waarschijnlijk van de verwarming die naast mn hoofd stond te loeien vanmorgen
Jaquote:
Dat vond ik vanmorgen ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga Sinterklaas vieren vanavond
Uitgaan is wel weer genoeg geweest gister
Ik niet, ik heb nog steeds koppijn en buikpijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:32 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat vond ik vanmorgen ook![]()
Heb nu wel weer zin!![]()
have fun met sinterklaas
Naar station jaquote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
Bus 12 is naar de stad?
Daar ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef Bakakame het volgende:
Môggeh!
Vanochtend toen ik opstond, zag ik dat de hond beneden de prullenbak overhoop had gehaald.. Paprika hier, wat rijst daar, drie koffiefilters daar.. Maar geen tijd meer gehad om het op te ruimen, kan ik 't straks alsnog gaan doen
Toen ik thuiskwam, stond m'n zusjes fiets hier en ze was zelf niet thuis. Ze was zelfs nog op school voordat ik wegging. En het was helemaal opgeruimd hier..quote:
Ja, daar snap je niks van inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 17:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Toen ik thuiskwam, stond m'n zusjes fiets hier en ze was zelf niet thuis. Ze was zelfs nog op school voordat ik wegging. En het was helemaal opgeruimd hier..
Vreemd hè?
Maar het is in ieder geval wel opgeruimd..quote:Op maandag 10 december 2007 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar snap je niks van inderdaad![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 17:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar het is in ieder geval wel opgeruimd..
Misschien heeft de hond 't allemaal opgevreten
Je had 't vanochtend moeten zien, dát was goorquote:Op maandag 10 december 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zou wel heel schraal zijnWel makkelijk, dat hij zn eigen rotzooi opruimt
Ja, naja ik geloof het wel, ga het alsjeblieft niet painten ofsoquote:Op maandag 10 december 2007 17:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je had 't vanochtend moeten zien, dát was goor
Kusjequote:
Dat was het zeker..quote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een vroegemoggel zeg!!
Ja echt welquote:Op donderdag 13 december 2007 10:40 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat was het zeker..en een koudemoggel
Goeiechick!quote:
quote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 16 december 2007 21:40 schreef mindflickr het volgende:
Hoe is het met de mensen uit Hengelo? Ben nu zelf een ex-hengeloer, mis het nog niet. Kerstmiddag natuurlijk wel weer in Hengelo aanwezig.
Mongool?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:48 schreef Jojoortje het volgende:
Moggol
Bij mij op de Grundel zeiden ze altijd:quote:
Grundeeeeeeeel, relluuuuuuuuuh!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:59 schreef bierbart het volgende:
[..]
Bij mij op de Grundel zeiden ze altijd:
"4 uur bij de vijver! 4 UUR BIJ DE VIJVER, HOOR JE?"
Moest er ineens aan denken!
Ja!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Grundeeeeeeeel, relluuuuuuuuuh!
Welk gebouw heb je gezeten ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ja!![]()
Een grote gevangenis was het..![]()
En wat denk je.. ben ik er na 2 jaar (wat was ik gelukkig) eindelijk vanaf.. mag iedereen in de pauze ineens wel buiten het hek komen.. kutschool..
Vooral het feit dat als je voor het hek in elkaar geslagen word en er niks aan word gedaan (8 uur nakomen voor de dader, wanneer het hem uitkomt) vind ik ik genoeg om hierbij mijn HAAT jegens de Grundel uit te spreken.. zo!![]()
En nu ben ik weer afgekoeld..
En daarna ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef bierbart het volgende:
Juniorcollege aan de Deurningerstraat..![]()
1e en 2e klas!
Twickel Borne!quote:
Okquote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef bierbart het volgende:
[..]
Twickel Borne!Bouwtechniek
3e en 4e klas.. en toen kwam ik op 't ROC terecht..
En dat was m'n verhaal wel zo'n beetje
quote:
Ik wel! 3 jaar maar, maar dat telt ookquote:Op donderdag 20 december 2007 14:47 schreef bierbart het volgende:
Hebben jullie soms allemaal ook op de Grundel gezeten?
junior college, of later pas?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wel! 3 jaar maar, maar dat telt ook
Ik kwam toen de verhuizing naar de Grundellaan plaatsvondquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:47 schreef bierbart het volgende:
Hebben jullie soms allemaal ook op de Grundel gezeten?
Grundellaan de gekstuuuuuuuuh!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
1e en 2e: juniorcollege aan de Deurningerstraat
3e: Bataafse Kampf gebouw in de stad![]()
en toen gingen we verhuizen naar de Grundellaan
4e + 5e zat ik dus daar
Echt welquote:Op donderdag 20 december 2007 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Grundellaan de gekstuuuuuuuuh!
Morgen om 9 uur op schoolquote:Op donderdag 20 december 2007 10:48 schreef bierbart het volgende:
Goedemoggûh Hengelo!
Een-na-laatste stagedag voor bierbart!![]()
Morgenmiddag lekker zuipend de vakantie inluiden..![]()
Pleintje vanaf 2 uur!
Edit:
Ongeveer 2 uur![]()
Kom je ook nog een biertje meepakken dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur op school
Maar dan lekker wafels en appelflappen en croissants en vlaai eten![]()
En dan rond 10 uur gok ik, vakantie
Blijkbaar wel hèquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kom je ook nog een biertje meepakken dan?
quote:
Mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Straks maar weer eens naar Hengelo
Uuhm, nee, ik ga maandag naar mn opa, tot en met woensdagquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mooi
Ben je met Kerst ook in Hengelo?
Ook leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, nee, ik ga maandag naar mn opa, tot en met woensdag
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen nog 1 dagje werken en dan......VAKANTIE
Als ik niet word ingepland tenminste
Leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ook leuk!
Ik vier het mooi thuis, volgens mij komt m'n oma nog hierheen en m'n oom & tante ook nog![]()
Ik denk het niet...quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:34 schreef bierbart het volgende:
Het mooiste kerstfeest vier je nooit alleen
In je oude huis
Bij je moeder thuis!![]()
Gisteren geregeld dat ik misschien met iemand meega naar Eindhoven.. weet alleen niet of ze he echt meende, of niet![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
Morgenmiddag gaat het los hier in Hengelo
Zo vroeg ?quote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat deed je vanochtend trouwens zo vroeg op Fok!?
quote:Op zondag 23 december 2007 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo vroeg ?Ik kwam net terug van een feest
Neejohquote:Op zondag 23 december 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Oooh... Ik dacht dat je moest werken ofzo heul vroeg
Mijn kerstavond eten:quote:Op maandag 24 december 2007 19:21 schreef Bakakame het volgende:
Kerstavond!
Hebben we geen eten in huis
"Ik heb dit en dit en dit gehaald"
"En wat eten we vanavond?"
"Oja"
Afhaalpizza!
Spinazie!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vandaag als kerstdiner spinazie gehad
De Oudejaarsborrel was leuk zo te zien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 05:12 schreef Bravebart het volgende:
Note voor bierbart en mij; meet plannen
Ja, was puickquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De Oudejaarsborrel was leuk zo te zien?
M'n moeder was jarig, anders was ik waarschijnlijk ook gekomen
Bravebart isquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:53 schreef bierbart het volgende:
[..]
Bravebart is![]()
Ook eindelijk thuis
Ben blij dat ik dat allemaal gezien hebquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nog niet eensIk zit nu bijjjjjjjjjjjj uuhm Deventer ofso
Mja, in Den Haag was het ook al zo drukquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:01 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat allemaal gezien heb![]()
Het was druk vandaag in Utrecht!drukker dan normaal..
Ben uit ergernis maar een trein eerder gegaan
Nee nog niet.. zal eens kijken!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, in Den Haag was het ook al zo druk
Foto's al gezien van gister ?![]()
Er zitten echt superschrale tussenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef bierbart het volgende:
[..]
Nee nog niet.. zal eens kijken!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er zitten echt superschrale tussen
Al had ik deze bijna in mn fobo gezet![]()
Ligt alleen een beetje gevoelig bij sommige users misschien
[ afbeelding ]
Ja, is hij ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef bierbart het volgende:
[..]
!
Hij's wel een béétje hard hoor![]()
Zit op de pc van m'n pa.. ben zelf bezig met een re-install.. kwam net thuis en het ding was ineens sloom enzo..
Weet ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, is hij ookMaar iemand deed iets waardoor ik daar aan moest denken
! En tja, de bierfactor he
Misschien heb je wel spyware-zooiWordt hij ook zo traag als wat van...
Wel zo slim jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Ben nu bezig voor een back-up image.. volgende keer maar een half uur werk dus!![]()
de bierfactor ken ikzometeen ga ik 'm lekker weer doorstaan
Ach.. dat had ik een paar weken geleden met m'n moeder..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel zo slim ja![]()
Mja, ik houd me koest vanavond, morgen mn pa jarig en ik kan het niet maken daar de hele dag brak te gaan zitten zijn
Ik ben nu alsnog brakquote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ach.. dat had ik een paar weken geleden met m'n moeder..![]()
Zat ik hier in m'n zondagkleding brak te zijn..![]()
Ik heb 1 rar gevonden met wat foto's.. maar er zijn er veel meer gemaakt!nog ff verder zoeken dus
Ik zat vanacht nog wat water te drinken bij een zekere jongedame thuis..quote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben nu alsnog brakIk vond bier thuis drinken ook wel geslaagd, dus ik heb tot 4 uur zitten zuipen
Heb je allebei de rar's al gevonden ? Ik heb ze zo
Vertel knulquote:Op zondag 30 december 2007 14:34 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik zat vanacht nog wat water te drinken bij een zekere jongedame thuis..
Daarna bij mezelf thuis..
![]()
Eentje gevonden..heb je de link van de andere?
Wat wil je weten..?quote:
Alles! Maar laat de vieze details wegquote:
Dan is er niks te vertellen!quote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alles! Maar laat de vieze details weg
You dirty bastardquote:
Er is niks gebeurd joh!!quote:Op zondag 30 december 2007 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
You dirty bastard
Maar alleen water gedronken, of meer ?
Boh, hoe sufquote:Op zondag 30 december 2007 14:52 schreef bierbart het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd joh!!![]()
Na ál dat bier water ja..![]()
We hebben bezoek!![]()
We hebben heel braaf naast elkaar op de bank gezeten..quote:
Jajaquote:Op zondag 30 december 2007 17:13 schreef bierbart het volgende:
[..]
We hebben heel braaf naast elkaar op de bank gezeten..![]()
Bezoek weg!kutkinderen
![]()
Zit ik hier een kater te hebben..gaan ze lopen schreeuwen enzo
Wij Barten zijn ook wel gedoemd zegquote:Op zondag 30 december 2007 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja
Ja moet je hier eens komenVanaf 12 tot nu aan een stuk door herrie
Ja, we hebben het zwaarquote:Op zondag 30 december 2007 17:39 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wij Barten zijn ook wel gedoemd zeg![]()
Blij dat ze weg zijn.. morgenavond kan ik daar gaan zitten.. maarja.. als ze 1 keer iets te hard schreeuwen schiet ik ze een vuurpijl in de reet!
Ik ben altijd best roekeloos met vuurwerk..quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben het zwaar
Haha, dan kan je ze mooi bang maken![]()
Wat zou Hengelo dan mooi zijn en wat zou de Grolsch een omzet draaienquote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Waar is trouwens iedereenAlsof heel Hengelo alleen maar uit Barten bestaat
Was het al 4 jaar op rij ja?quote:Op zondag 30 december 2007 17:43 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ben altijd best roekeloos met vuurwerk..![]()
Dit jaar eerste jaar zonder Bakakame..En dat na 4 jaar op rij..
![]()
Heb hier de Scissor Sisters erop..![]()
IIIIIIII don't feel like dancing!!!!![]()
Maar ik zit bij Henrie morgenavond!quote:
Jaquote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wat zou Hengelo dan mooi zijn en wat zou de Grolsch een omzet draaien
Vooral dat laatste.. van de Grolsch.. daar zouden ze geen hop tegen kunnen verbouwen!quote:
Neuh, onmogelijkquote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef bierbart het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.. van de Grolsch.. daar zouden ze geen hop tegen kunnen verbouwen!
Het.. was.. wel.. te.. drinken.. eigenlijk..quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, onmogelijkBeter dan dat Bavaria van de Staartweg
![]()
Ik kreeg dr koppijn vanquote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef bierbart het volgende:
[..]
Het.. was.. wel.. te.. drinken.. eigenlijk..
Hmmm.. geen ideequote:Op zondag 30 december 2007 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kreeg dr koppijn van
Of lag dat aan de hoeveelheid
Mja, wij gingen nog rustig door daarna, en daarna nog naar café België tot een uur of 3quote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef bierbart het volgende:
[..]
Hmmm.. geen idee![]()
Ondanks de hoeveelheid had ik geen koppijn!
Maar die zorgzame Rogier zette me een liter water bij 't bed..dat helpt
Ik lag om 1 uur te slapen.. maar goed ook.. anders zou ik het gisterenavond niet gered hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, wij gingen nog rustig door daarna, en daarna nog naar café België tot een uur of 3
Hehequote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik lag om 1 uur te slapen.. maar goed ook.. anders zou ik het gisterenavond niet gered hebben
Dat bedoel ik maar.. dat zou ik niet gemist willen hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeheAnders had je helemaal het water drinken met dat meisje op de bank gemist
![]()
![]()
En er was helemaal niks gebeurd zei jequote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.. dat zou ik niet gemist willen hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Niks bijzonders neequote:Op zondag 30 december 2007 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En er was helemaal niks gebeurd zei je![]()
![]()
Hmmmhmmmquote:Op zondag 30 december 2007 23:06 schreef bierbart het volgende:
[..]
Niks bijzonders nee![]()
Alsof ik dat zou doen zeg!![]()
Vroagah wah ja (quote:
Okiquote:
Volgens mij kun je bij alles wel een kaartje aan de deur kopen.. vorig jaar wel voor zover ik weet!quote:Op maandag 31 december 2007 10:43 schreef Stienn het volgende:
voor welke tenten zijn er kaarten ndig vanavond?
Moest ik toch maar eens nog meer moeite gaan doen voor m'n buikjequote:Op maandag 31 december 2007 13:10 schreef Bakakame het volgende:
Goed nieuws!
'Mannen met buikje leven langer'
Jij ook veel plezier!quote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga dr vandoorAlvast fijne jaarwisseling Hengelo
![]()
Oooooooh Hengelooooooooo wat is uw marktplein wonderschoonquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooooh Hengelooooooooo wat is uw marktplein wonderschoon
Onee
Ik weet het niet, die zie ik ook noooooooit op msnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:41 schreef bierbart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het was bedoeld als een schreeuw naar alle anderen.. heb Jojoortje ook al tijden niet meer gezienwintersport ofzo?
Zal ze gestopt zijn met fokken?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die zie ik ook noooooooit op msnVolgens mij cared ze ons
Dan msnt ze toch wel ?quote:
Klopt..quote:
Ja! Als ik dr huisnummer wistquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:17 schreef bierbart het volgende:
[..]
Klopt..
Hmmmmm... misschien moet je eens een keer aanbellen ofzo
Zucht..quote:
Iddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
Zucht..![]()
Dan moeten we maar hopen dat op goede ochtend Jojoortje weer eens aan ons denkt
Dan moet je niet zoveel zuipen jij!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:51 schreef Bakakame het volgende:
Moggûh.
Ik ben misselijk en ik voel me way crappy.
Kom es op MSN jij!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:05 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel zuipen jij!![]()
Ik werd vanacht wakker gesmst..![]()
![]()
![]()
Nou waren het wel smsjes waar je wel wakker voor wil worden..
Maar daarna komt 't volgende probleem.. weer gaan slapen![]()
een kleeein beetje heel erg, of?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kom es op MSN jij!
En ik dronk niet teveel.
Nouja misschien een kleeein beetje
Heeeey!quote:
Thanks!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:39 schreef bierbart het volgende:
[..]
Heeeey!![]()
Jij ook!![]()
Kom je ook naar de meeting?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Denk het niet.. Ik vier dan waarschijnlijk mijn verjaardag
Pwndquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:04 schreef Bakakame het volgende:
Godver ik moet leren beter te plannen
Ik moet nog vét veel maken
Preciesquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Behoorlijk
Maar ach. I'll manage.
En anders, niet.
Bij vriendenquote:
Oh oepsquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij vriendenStaat nog wel ergens in dit topic volgens mij
Ok, slaapsequote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh oeps
Nouja, ik ga slapen.. Vannacht geen oog dicht gedaan
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef Bakakame het volgende:
M'n internet lag er de hele tijd uit. En tot 12 uur, TV en radio ook!
Ik heb wel een beetje huiswerk gemaakt. Maar dat werd is saai
Nee, dat is de week ernaquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Denk het niet.. Ik vier dan waarschijnlijk mijn verjaardag
Ja, ik had hem ook wel gewildquote:
De sneeuw is nu regenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef bierbart het volgende:
Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |