+10 kudo's voor jou!quote:
Een mp4-speler, een nieuwe trui (zie pagina 17-18, die rechtsonder, maar dan in het zwart), een Dirkjan scheurkalender, handschoenen, snaren, gitaarklem en nog wat snoep. Dat was het, volgens mij?quote:
Toe maar weer..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een mp4-speler, een nieuwe trui (zie pagina 17-18, die rechtsonder, maar dan in het zwart), een Dirkjan scheurkalender, handschoenen, snaren, gitaarklem en nog wat snoep. Dat was het, volgens mij?![]()
Pagina 18-19 bedoel je ?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een mp4-speler, een nieuwe trui (zie pagina 17-18, die rechtsonder, maar dan in het zwart), een Dirkjan scheurkalender, handschoenen, snaren, gitaarklem en nog wat snoep. Dat was het, volgens mij?![]()
Leuk joh! Voeg je maar toe in de OPquote:Op donderdag 6 december 2007 22:45 schreef thomaSe het volgende:
BTW TS Ik woon ook in het zo mooie hengelo
Onee.. niet jijquote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef thomaSe het volgende:
[..]
bastard ga scheikunde leren XD
hengelo is allemaal je moedeR!
Dat heb ik nou ook best vaakquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Kom ik op school...
Halve klas spijbelt
En daarom hadden we maar een half uurtje les ofzeau![]()
Had beter in mn bed kunnen blijven liggen
Lang geleden dat ik moest nakomen op schoolquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook best vaak![]()
Maar ik zie het altijd zo: Het kan ook andersom zijn!
Dat je niet op school komt en dan je 2 uur moet nakomen ofzo
Bij mij zijn ze helaas nog wel zo..quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik moest nakomen op school
Ah, dat hoorde ik dus onder het etenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:14 schreef Saekerhett het volgende:
Sirenes, brandweer en politie net onderweg... schijnt dat er flink wat staat te fikken in de Ida Wassermanstraat....
Ja die tjappies sneden mij de pas af net onderweg. Omdat ze een lichtje hebben denken ze dat ze overal zo langs mogenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dat hoorde ik dus onder het eten
Gewoon ervoor gaan staan, dan stoppen ze wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja die tjappies sneden mij de pas af net onderweg. Omdat ze een lichtje hebben denken ze dat ze overal zo langs mogen
Of gewoon een bepaalde vinger de hoogte inquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ervoor gaan staan, dan stoppen ze wel.
Idd, de wijsvinger! Van hoho, ik heb voorrang!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of gewoon een bepaalde vinger de hoogte in
Ja maar ze weten dat ik altijd voorrang heb. Als ze dat niet geven, dan gaat die vinger daarnaast de lucht in.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, de wijsvinger! Van hoho, ik heb voorrang!
Wholla, je ringvingerquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar ze weten dat ik altijd voorrang heb. Als ze dat niet geven, dan gaat die vinger daarnaast de lucht in.
En niet de duim van 'goed zo'.
Tering, ik kan het amper laten hier een stuk of 43 schrale grappen over te gaan makenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg mn ringvinger geen eens omhoog
Niks vuurwerk, genetische afwijkingquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat jij nou met vuurwerk ouwehoert ok, maar mijn ringvinger zit niet naast mijn wijsvinger!
Weet ik niet meer preciesquote:
Ja, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, koppijn komt waarschijnlijk van de verwarming die naast mn hoofd stond te loeien vanmorgen
Jaquote:
Dat vond ik vanmorgen ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga Sinterklaas vieren vanavond
Uitgaan is wel weer genoeg geweest gister
Ik niet, ik heb nog steeds koppijn en buikpijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:32 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat vond ik vanmorgen ook![]()
Heb nu wel weer zin!![]()
have fun met sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |