Heuh dat had ik ook een keer! Met m'n fiets erbijquote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goedemiddag*fietssleutel kwijt is
![]()
![]()
Uuhm, ja....quote:
Was je weer eens lamquote:Op zondag 2 december 2007 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ooooh ja ik wel...
Naja... WAT EEN VERLEPTE LOOOOTING VOOR HET EK
Harde poule!
Idd, pas om half 5 droog hierquote:Op zondag 2 december 2007 15:11 schreef Bakakame het volgende:
Het is ook zulk mooi weer hè![]()
Wat is er morgen?
Maandag is kutquote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, pas om half 5 droog hier
Uuhm, morgen is het maandag (?)![]()
Ja!quote:Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maandag is kut![]()
Of bedoelde je met "mogguh", zo van "goeiemoggel"?
Ik kom er zo aanquote:Op maandag 3 december 2007 12:48 schreef bierbart het volgende:
Ook goeiemiggel!![]()
Lekker weer een dagje stage in m'n eentje..![]()
Ik heb geen zin meer..![]()
Wie van jullie komt me uit dit hol redden?
DANKJE! je bent mijn redster in de nood!quote:
Weet ikquote:Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef bierbart het volgende:
[..]
DANKJE! je bent mijn redster in de nood!![]()
Bewaar een stukje voor mij!quote:Op maandag 3 december 2007 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet ik
Ik eet eerst even mn tosti op en dan kom ik
Doe ikquote:Op maandag 3 december 2007 12:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Bewaar een stukje voor mij!ik heb hier alleen maar boterhammers met snijworst
hihiquote:
Dudequote:
Ben ik een keer vrolijk.. is het wéér niet goedquote:
Je hoort een winterdip te hebben, net als ieder anderquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ben ik een keer vrolijk.. is het wéér niet goedhoorde zoiets gisteren ook al van m'n ouders en zus!
Maar het is nog helemaal geen winter..quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoort een winterdip te hebben, net als ieder ander
Omdat het december is!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:04 schreef bierbart het volgende:
[..]
Maar het is nog helemaal geen winter..dus hoe kan ik dan al een winterdip hebben?
quote:
Ja! Ik doe mee!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dan ga ik wel heel depressief doen enzo..
![]()
IK HEB ER GEEN ZIN MEER IN! IK GA ZELFMOORD PLEGEN!
Beter?
Sja, je moet mensen toch op de één of andere manier naar je begrafenis lokken.. Dan maar met bier en frikandellenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:47 schreef bierbart het volgende:
Nog een laatste wens voor je dood gaat?
Ik wil dat mijn geld naar m'n vriendin gaat, die zo eenzaam achterblijft. en ik wil een zwarte kist. en geen koffie met een koekje bij de condoleance (of hoe je het ook schrijft/typt), maar een biertje met een frikandel!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |