Naar station jaquote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
Bus 12 is naar de stad?
Daar ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 10 december 2007 14:42 schreef Bakakame het volgende:
Môggeh!
Vanochtend toen ik opstond, zag ik dat de hond beneden de prullenbak overhoop had gehaald.. Paprika hier, wat rijst daar, drie koffiefilters daar.. Maar geen tijd meer gehad om het op te ruimen, kan ik 't straks alsnog gaan doen
Toen ik thuiskwam, stond m'n zusjes fiets hier en ze was zelf niet thuis. Ze was zelfs nog op school voordat ik wegging. En het was helemaal opgeruimd hier..quote:
Ja, daar snap je niks van inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 17:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Toen ik thuiskwam, stond m'n zusjes fiets hier en ze was zelf niet thuis. Ze was zelfs nog op school voordat ik wegging. En het was helemaal opgeruimd hier..
Vreemd hè?
Maar het is in ieder geval wel opgeruimd..quote:Op maandag 10 december 2007 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar snap je niks van inderdaad![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 17:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar het is in ieder geval wel opgeruimd..
Misschien heeft de hond 't allemaal opgevreten
Je had 't vanochtend moeten zien, dát was goorquote:Op maandag 10 december 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zou wel heel schraal zijnWel makkelijk, dat hij zn eigen rotzooi opruimt
Ja, naja ik geloof het wel, ga het alsjeblieft niet painten ofsoquote:Op maandag 10 december 2007 17:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je had 't vanochtend moeten zien, dát was goor
Kusjequote:
Dat was het zeker..quote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een vroegemoggel zeg!!
Ja echt welquote:Op donderdag 13 december 2007 10:40 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat was het zeker..en een koudemoggel
Goeiechick!quote:
quote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 16 december 2007 21:40 schreef mindflickr het volgende:
Hoe is het met de mensen uit Hengelo? Ben nu zelf een ex-hengeloer, mis het nog niet. Kerstmiddag natuurlijk wel weer in Hengelo aanwezig.
Mongool?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:48 schreef Jojoortje het volgende:
Moggol
Bij mij op de Grundel zeiden ze altijd:quote:
Grundeeeeeeeel, relluuuuuuuuuh!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:59 schreef bierbart het volgende:
[..]
Bij mij op de Grundel zeiden ze altijd:
"4 uur bij de vijver! 4 UUR BIJ DE VIJVER, HOOR JE?"
Moest er ineens aan denken!
Ja!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Grundeeeeeeeel, relluuuuuuuuuh!
Welk gebouw heb je gezeten ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ja!![]()
Een grote gevangenis was het..![]()
En wat denk je.. ben ik er na 2 jaar (wat was ik gelukkig) eindelijk vanaf.. mag iedereen in de pauze ineens wel buiten het hek komen.. kutschool..
Vooral het feit dat als je voor het hek in elkaar geslagen word en er niks aan word gedaan (8 uur nakomen voor de dader, wanneer het hem uitkomt) vind ik ik genoeg om hierbij mijn HAAT jegens de Grundel uit te spreken.. zo!![]()
En nu ben ik weer afgekoeld..
En daarna ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef bierbart het volgende:
Juniorcollege aan de Deurningerstraat..![]()
1e en 2e klas!
Twickel Borne!quote:
Okquote:Op donderdag 20 december 2007 13:24 schreef bierbart het volgende:
[..]
Twickel Borne!Bouwtechniek
3e en 4e klas.. en toen kwam ik op 't ROC terecht..
En dat was m'n verhaal wel zo'n beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |