Ben blij dat ik dat allemaal gezien hebquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nog niet eensIk zit nu bijjjjjjjjjjjj uuhm Deventer ofso
Mja, in Den Haag was het ook al zo drukquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:01 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat allemaal gezien heb![]()
Het was druk vandaag in Utrecht!drukker dan normaal..
Ben uit ergernis maar een trein eerder gegaan
Nee nog niet.. zal eens kijken!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, in Den Haag was het ook al zo druk
Foto's al gezien van gister ?![]()
Er zitten echt superschrale tussenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:43 schreef bierbart het volgende:
[..]
Nee nog niet.. zal eens kijken!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er zitten echt superschrale tussen
Al had ik deze bijna in mn fobo gezet![]()
Ligt alleen een beetje gevoelig bij sommige users misschien
[ afbeelding ]
Ja, is hij ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef bierbart het volgende:
[..]
!
Hij's wel een béétje hard hoor![]()
Zit op de pc van m'n pa.. ben zelf bezig met een re-install.. kwam net thuis en het ding was ineens sloom enzo..
Weet ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, is hij ookMaar iemand deed iets waardoor ik daar aan moest denken
! En tja, de bierfactor he
Misschien heb je wel spyware-zooiWordt hij ook zo traag als wat van...
Wel zo slim jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Ben nu bezig voor een back-up image.. volgende keer maar een half uur werk dus!![]()
de bierfactor ken ikzometeen ga ik 'm lekker weer doorstaan
Ach.. dat had ik een paar weken geleden met m'n moeder..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel zo slim ja![]()
Mja, ik houd me koest vanavond, morgen mn pa jarig en ik kan het niet maken daar de hele dag brak te gaan zitten zijn
Ik ben nu alsnog brakquote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ach.. dat had ik een paar weken geleden met m'n moeder..![]()
Zat ik hier in m'n zondagkleding brak te zijn..![]()
Ik heb 1 rar gevonden met wat foto's.. maar er zijn er veel meer gemaakt!nog ff verder zoeken dus
Ik zat vanacht nog wat water te drinken bij een zekere jongedame thuis..quote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben nu alsnog brakIk vond bier thuis drinken ook wel geslaagd, dus ik heb tot 4 uur zitten zuipen
Heb je allebei de rar's al gevonden ? Ik heb ze zo
Vertel knulquote:Op zondag 30 december 2007 14:34 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik zat vanacht nog wat water te drinken bij een zekere jongedame thuis..
Daarna bij mezelf thuis..
![]()
Eentje gevonden..heb je de link van de andere?
Wat wil je weten..?quote:
Alles! Maar laat de vieze details wegquote:
Dan is er niks te vertellen!quote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alles! Maar laat de vieze details weg
You dirty bastardquote:
Er is niks gebeurd joh!!quote:Op zondag 30 december 2007 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
You dirty bastard
Maar alleen water gedronken, of meer ?
Boh, hoe sufquote:Op zondag 30 december 2007 14:52 schreef bierbart het volgende:
[..]
Er is niks gebeurd joh!!![]()
Na ál dat bier water ja..![]()
We hebben bezoek!![]()
We hebben heel braaf naast elkaar op de bank gezeten..quote:
Jajaquote:Op zondag 30 december 2007 17:13 schreef bierbart het volgende:
[..]
We hebben heel braaf naast elkaar op de bank gezeten..![]()
Bezoek weg!kutkinderen
![]()
Zit ik hier een kater te hebben..gaan ze lopen schreeuwen enzo
Wij Barten zijn ook wel gedoemd zegquote:Op zondag 30 december 2007 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja
Ja moet je hier eens komenVanaf 12 tot nu aan een stuk door herrie
Ja, we hebben het zwaarquote:Op zondag 30 december 2007 17:39 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wij Barten zijn ook wel gedoemd zeg![]()
Blij dat ze weg zijn.. morgenavond kan ik daar gaan zitten.. maarja.. als ze 1 keer iets te hard schreeuwen schiet ik ze een vuurpijl in de reet!
Ik ben altijd best roekeloos met vuurwerk..quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben het zwaar
Haha, dan kan je ze mooi bang maken![]()
Wat zou Hengelo dan mooi zijn en wat zou de Grolsch een omzet draaienquote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Bravebart het volgende:
Waar is trouwens iedereenAlsof heel Hengelo alleen maar uit Barten bestaat
Was het al 4 jaar op rij ja?quote:Op zondag 30 december 2007 17:43 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ben altijd best roekeloos met vuurwerk..![]()
Dit jaar eerste jaar zonder Bakakame..En dat na 4 jaar op rij..
![]()
Heb hier de Scissor Sisters erop..![]()
IIIIIIII don't feel like dancing!!!!![]()
Maar ik zit bij Henrie morgenavond!quote:
Jaquote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wat zou Hengelo dan mooi zijn en wat zou de Grolsch een omzet draaien
Vooral dat laatste.. van de Grolsch.. daar zouden ze geen hop tegen kunnen verbouwen!quote:
Neuh, onmogelijkquote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef bierbart het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.. van de Grolsch.. daar zouden ze geen hop tegen kunnen verbouwen!
Het.. was.. wel.. te.. drinken.. eigenlijk..quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, onmogelijkBeter dan dat Bavaria van de Staartweg
![]()
Ik kreeg dr koppijn vanquote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef bierbart het volgende:
[..]
Het.. was.. wel.. te.. drinken.. eigenlijk..
Hmmm.. geen ideequote:Op zondag 30 december 2007 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kreeg dr koppijn van
Of lag dat aan de hoeveelheid
Mja, wij gingen nog rustig door daarna, en daarna nog naar café België tot een uur of 3quote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef bierbart het volgende:
[..]
Hmmm.. geen idee![]()
Ondanks de hoeveelheid had ik geen koppijn!
Maar die zorgzame Rogier zette me een liter water bij 't bed..dat helpt
Ik lag om 1 uur te slapen.. maar goed ook.. anders zou ik het gisterenavond niet gered hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, wij gingen nog rustig door daarna, en daarna nog naar café België tot een uur of 3
Hehequote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik lag om 1 uur te slapen.. maar goed ook.. anders zou ik het gisterenavond niet gered hebben
Dat bedoel ik maar.. dat zou ik niet gemist willen hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeheAnders had je helemaal het water drinken met dat meisje op de bank gemist
![]()
![]()
En er was helemaal niks gebeurd zei jequote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.. dat zou ik niet gemist willen hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Niks bijzonders neequote:Op zondag 30 december 2007 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En er was helemaal niks gebeurd zei je![]()
![]()
Hmmmhmmmquote:Op zondag 30 december 2007 23:06 schreef bierbart het volgende:
[..]
Niks bijzonders nee![]()
Alsof ik dat zou doen zeg!![]()
Vroagah wah ja (quote:
Okiquote:
Volgens mij kun je bij alles wel een kaartje aan de deur kopen.. vorig jaar wel voor zover ik weet!quote:Op maandag 31 december 2007 10:43 schreef Stienn het volgende:
voor welke tenten zijn er kaarten ndig vanavond?
Moest ik toch maar eens nog meer moeite gaan doen voor m'n buikjequote:Op maandag 31 december 2007 13:10 schreef Bakakame het volgende:
Goed nieuws!
'Mannen met buikje leven langer'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |