Allegorisch?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alowat
Neem aan dat ie iets met algoritme bedoelt
Wat stom, iedereen weet toch dat de vergrotende trap van "gebruik" "gebruikerder" is.quote:
logaritmisch ?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alowat
Tja, of dat nou een taalfout is?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Spits vermijden, hoe laat aanrijden?![]()
Whehehe.
Een soort contaminatie van allegorisch en logaritmisch?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alowat
Het wordt hier (Oost-brabant) inderdaad door iedereen gebruikt, net als het "Afgewerkt" zijn wanneer je klaar bent met werken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:47 schreef zoeperzazke het volgende:
aanrijden is een gewoon brabants woord, ook al gebruikte niemand in mijn omgeving (kom zelf uit brabant) het echt, zal wel meer oost-brabants zijn.
Je blijft ze dus kopen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Absoluut, Diamond collection is er helemaal niks bij.
Jaren geleden eens dat duurste diamond pakket gekocht (denk je ook wat te hebben) dat viel echt zwaar tegen.
Daarna eigenlijk nooit geen diamond collection meer gekocht, overgestapt naar Crown collection (was ook mooi, alleen laatste jaren te weinig progressie imo). En de laatste paar jaar ga ik meestal voor Lidu, Pro line en het Belgische vuurwek.
500 Grams potten zijn denk ik wel geinig voor een finale. Een megatronix + een 80 shots uitwerking kan misschien wel weer leuk zijn voor op het einde.
De supernatural ziet er dan wel weer gelikt uit van Crown. Soort van Golden walls + uitwerking.
Je moet je verwachtingen van FOK-users wellicht ietwat bijstellenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar gaat mijn hoop dat hij of zij toch ergens die spreekwoordelijke klok had horen luiden.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
IK IK IK IK EN NOG EENS IK!!! IK DENK ALLEEN MAAR AAN MIJNZELF EN JULLIE KUNNEN ALLEMAAL DE POT KRIJGEN!
DOEI
De dood van Theo van Gogh herinner ik mij nog, maar het body paint ongeluk van Ayaan Hirsi Ali ben ik blijkbaar vergeten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
De gedode TvG en gedoodverfde AHA hadden dus wel degelijk een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |