Utrecht - Utrechter - Utrechtstquote:De ‘grootste kerstboom ter wereld’ gaat aanstaande vrijdag weer branden. Vorig jaar kreeg de zendmast van Lopik in het Utrechste IJsselstein niet genoeg subsidie om de boom te laten branden, maar dit jaar is het wel gelukt om de subsidie bij elkaar te krijgen.
Al een tijdje terug, onderhand. Maar het is flauwekul, hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:13 schreef beeer het volgende:
Verstnod is in één oogopslag te lezen als verstond
Was daar niet een tijdje geleden zo'n ding over, dat zolang de eerste en laatste letter op de juiste plek staan, de volgorde van de overige letters niet uitmaakt voor de leesbaarheid van het woord
Hier kun je er een hoop over lezen.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:20 schreef beeer het volgende:
Oaky ik veorg het me gowoen even af.
Als dat zou werken dan zou ik alleen nog maar vloeken..quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom zouden we 312 miljard pompen in iets wat ze zelf veroorzaakt hebben? Dat is net zoiets als dat jij met je schuld van je huis naar de bank zou stappen. Ja maar ik kan er niets aan doen. Ik moet groter gaan wonen omdat ik 77 kinderen heb gemaakt. Wilt u mijn schuld wegschelden? Pleur toch op.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:25 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik vind niet dat dit vanuit de overheid moet komen, maar vanuit de geldverstrekkers. Die zouden een deel van het risico moeten dragen van het feit dat ze vaak een te rosekleurige voorstelling van de werkelijkheid geven. Niet iedereen snapt de constructie van een lening en niet iedereen weet wat ie kan betalen.
Te krappe verklaring. De betekenis van een woord ontstaat in een zin, in een context. Het woord "gebeurt" heeft geen betekenis, behalve in een zin. "Het gebeurt" is wel zinvol, "Het is gebeurt" is niet zinvol.quote:Op woensdag 12 december 2007 05:56 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Elfletterig verwees naar dit nieuwsbericht --> Dt-fouten zijn vrijwel onvermijdelijk
Ik heb het getest: zelfs "hottentottensoldatententententoonstellingen" werd gevonden als ik alle letters soort bij soort zette.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al een tijdje terug, onderhand. Maar het is flauwekul, hoor.
Goede link. Ik snap natuurlijk niks van het Fins, maar kan wel een proberen met Arabische letters en een Indo-Germaanse taal.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier kun je er een hoop over lezen.
Dbbbelliund gaoieeerrndmsd.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:44 schreef broer het volgende:
Dat klinkt als gedegen onderzoek, Kees.
O, je hebt gelijk. Daar herken ik onmiddellijk 'geanorimseerd' in.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:48 schreef Kees22 het volgende:
gaoieeerrndmsd.
Je bent een d verloren. Detail, ik geef het toequote:Op donderdag 13 december 2007 01:06 schreef broer het volgende:
[..]
O, je hebt gelijk. Daar herken ik onmiddellijk 'geanorimseerd' in.
Die heeft ook iets gemist bij het leren van de spellingsregelsquote:Op donderdag 13 december 2007 08:38 schreef BaDaZz het volgende:
Gister is mijn vriendin met onze Golf 3 naar Zoetermeer gereden.
Toen ze op een hellingtje met haar voet op de rem, ging het lampje van de handrem branden op het dashboard.
Ze gebruikte de handrem niet dus hoe kan dit?
alvast bedankt
Uhuhquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:51 schreef thaduck het volgende:
Kunnen wij er wat aan doen sommige gebruikers iets minder slim dan ons zijn
Gevalletje klok-klepel en zoquote:Op woensdag 12 december 2007 14:04 schreef controlaltdelete het volgende:
dat is wel lekker makkelijk zeg. Dus als je een gezin hebt en wordt uit huis gezet dan moet de wet (gemeente) voor nieuw onderdak zorgen? Zou niet fair zijn want zo leg je de verantwoording voor het zorgen van je kids bij de Gemeente neer terwijl je toch zelf gezorgd hebt voor je nazaad en de problemen die je nu hebt .
Alowatquote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef MoChe het volgende:
Je hebt ook zulks klokken met puntjes die je dan alogaritisch ofzo moet aflezen.
opzicht best hip... alleen niet te gebruiken voor sochtends
Volgens mij bedoelt ze bashen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan gaat Selene er mee lopen, om Lieke te beigen en om Luc te dissen.
dat krijg je als je in dat subforum kijkt..quote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |