abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 13:12:55 #101
54932 J.J.McKay
............................
pi_55215506
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:10 schreef zhe-devilll het volgende:
nou dan gaat ze toch een tijdje bij haar ex wonen?

ik zal maar even naar je sig kijken en met mn hoofd schudden...
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_55215512
Nou McKay, dat klinkt niet erg positief. Maar wat ik me afvraag (samen met iedereen lijkt het wel), waarom wijs je alle ideeen van de hand?
- leger des heils > waarom niet?
- vriendin / familie > alleen de koters en zij bij jou, waarom niet?
- klein kamertje > waarom niet'?

Verder heb ik ook geen constructieve oplossing hoor, maar vraag het me gewoon af
pi_55215519
Ze kan ook een huisje huren op een vakantiepark voor een tijdje, of een stacarvan oid. Niet optimaal, maar je hebt iig een dak boven je hoofd.

Ook kan je proberen om van een particulier iets te huren op een vakantiepark/camping oid.

Of een tweedehands caravan kopen en hem op een camping zetten. Wel een electrisch kacheltje kopen, want het is erg koud in de winter. Dit gebeurd wel vaker en vandaar uit kun je verder zoeken, naar eeb woning.

Dit gebeurd nl ook wel eens als de bouw van een huis op zich laat wachten en het huis al verkocht is. Je spullen gooi je dan in een opslag.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:14:34 #104
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55215554
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Net ben ik getrouwd, en nu heb je de indruk dat ik niet samenwoon, make up your mind???

Mijn woning voldoet tijdelijk, ware het niet dat het, met OV, op minimaal 1.5 uur van de dames hun school en werk ligt.
Lekker praktisch?
Misschien kunnen ze een doos vlakbij school betrekken , dat is wel praktisch
  woensdag 12 december 2007 @ 13:14:53 #105
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55215565
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Jouw woning voldoet tijdelijk als onderkomen je hebt er alleen geen zin in dat is wel duidelijk.
(vertel anders waarom je vind dat het niet kan ..dat zou mogelijk wat sympathie wekken)
Behalve dat het geografisch en financieel niet haalbaar is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55215581
voordeel van het leger des heils is wel dat ze makkelijker aan een ander huis komt...wellicht toch even gaan praten bij het leger des heils of humanitas
  woensdag 12 december 2007 @ 13:15:31 #107
54932 J.J.McKay
pi_55215591
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:09 schreef loveli het volgende:
Heeft ze al geinformeerd bij een vastgoedbeheerder of anti-kraak? Binnen een maand de ideale woning vinden zal niet meer lukken, misschien wordt het tijd dat ze haar wensen een beetje aanpast en in een groter gebied zoekt.
Ze is nu met anti-kraak bezig idd.
Er is 1 wijk die gesloopt gaat worden en waar de mensen uit moeten. Maar daar is nog niemand uit, dus nog even wachten.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:19:53 #108
54932 J.J.McKay
pi_55215686
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:15 schreef sailgirl het volgende:
voordeel van het leger des heils is wel dat ze makkelijker aan een ander huis komt...wellicht toch even gaan praten bij het leger des heils of humanitas
Bij het LdH krijg je onderdak, maar pas na 1 jr helpen ze met het zoeken van een woning.
Dus is als tijdelijke oplossing wel een oplossing, maar geen wenselijke oplossing.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:20:58 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_55215702
ik snap het even niet. Als je uitelkaar gaat zie je dit toch vantevoren aankomen? Ik heb het ook eens meegemaakt en woon in de randstad. Als je op je luie gat blijft zitten gebeurt er niets inderdaad terwijl je uit elkaar wilt gaan, kwestie vantevoren over nadenken en stappen ondernemen voordat je met de gebakken peren zit. Heeft ze schuld dan wordt het helemaal lastig.
Zoals eerder genoemd werd vind ik dat het hebben van kids geen voorrang moet krijgen voor urgentie want idd: dan kunnen ze mensen met huisdieren ook urgentie geven, ik zie er geen verschil in. Waar speelt dit zich af eigenlijk?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:21:42 #110
54932 J.J.McKay
pi_55215713
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef N.icka het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze een doos vlakbij school betrekken , dat is wel praktisch
Denk dat jij maar gewoon moet stoppen met reageren.

Je bent er zoeen die alles weet, totdat je zelf in een dergelijke situatie terecht komt.

Toch bedankt voor je input!
  woensdag 12 december 2007 @ 13:23:16 #111
54932 J.J.McKay
pi_55215743
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
ik snap het even niet. Als je uitelkaar gaat zie je dit toch vantevoren aankomen? Ik heb het ook eens meegemaakt en woon in de randstad. Als je op je luie gat blijft zitten gebeurt er niets inderdaad terwijl je uit elkaar wilt gaan, kwestie vantevoren over nadenken en stappen ondernemen voordat je met de gebakken peren zit. Heeft ze schuld dan wordt het helemaal lastig.
Zoals eerder genoemd werd vind ik dat het hebben van kids geen voorrang moet krijgen voor urgentie want idd: dan kunnen ze mensen met huisdieren ook urgentie geven, ik zie er geen verschil in. Waar speelt dit zich af eigenlijk?
Speelt af in Alkmaar.

Enne, waarom zie je geen verschil tussen mensen en dieren?
  woensdag 12 december 2007 @ 13:23:46 #112
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55215757
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:21 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Denk dat jij maar gewoon moet stoppen met reageren.

Je bent er zoeen die alles weet, totdat je zelf in een dergelijke situatie terecht komt.

Toch bedankt voor je input!
Ik denk dat jij maar eens voor je vriendin moet gaan zorgen
  woensdag 12 december 2007 @ 13:25:58 #113
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55215807
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:

GEen verschil, echt dat er mensen zijn die zoiets durven te zeggen! Dat snap ik niet...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55215814
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

ik zal maar even naar je sig kijken en met mn hoofd schudden...
Oh nu lees je wel?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 12 december 2007 @ 13:26:15 #115
189978 controlaltdelete
pi_55215817
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:23 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

Speelt af in Alkmaar.

Enne, waarom zie je geen verschil tussen mensen en dieren?
Ik zie geen verschil voor het verkrijgen van urgentie als je kids hebt. Dan moeten mensen die huisdieren hebben ook in aanmerking komen voor urgentie, dat bedoel ik. Zowieso als je op het punt van het hebben van kinderen voorrang krijgt dan is het hek van de dam want haast elke gek plant zich voort tegenwoordig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_55215841
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Echte vrienden en vriendinnen mogen bij mij s` nachts aanbellen met hun hele hebben en houden, en ik zou met liefde ze ontvangen.
Ben ik het helemaal mee eens.
Haters gonna hate.
pi_55215842
Hier in het KAN-gebied is het gelukkig beter geregeld: de woonduur in je oude huis kan één van beide meenemen en dat geldt als een soort wachttijd.
Gelukkig maar, want anders had ik ook echt niet geweten hoe ik aan een betaalbare woonruimte had moeten komen.

Als anti-kraak ook niet (op tijd) lukt, kan ze overwegen of kraken een optie is.
Op kraaksites staan genoeg tips daarover.
(disclaimer: dit is niet bedoeld om een discussie over kraken uit te lokken, het is alleen een extra mogelijkheid om achter de hand te houden)
  woensdag 12 december 2007 @ 13:27:59 #118
189978 controlaltdelete
pi_55215867
waarom gaan de kinderen dan niet even naar haar ex, opa of oma, zij tijdelijk bij jou en van daaruit verder gaan zoeken?
  woensdag 12 december 2007 @ 13:29:43 #119
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55215909
Ik woon samen met n=mijn vriend, we hebben twee kinderen, ik ga er niet vanuit dat we uit elkaar gaan.
En toch sta ik ingeschreven bij de woningstichting hier.
Gewoon omdat ik niet dit probleem wil hebben als we WEL uit elkaar zouden gaan.

(maar ze willen hier een lotingssysteem in gaan voeren, dan maakt het niet meer uit hoelang je ingeschreven staat)
  woensdag 12 december 2007 @ 13:33:20 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_55216004
Ze werken beiden full time? Kan me moeilijk voorstellen dat ze niet iets kan huren. Al moet je maar een tijdje krom liggen. En in de randgemeentes? Wat als d'r ex-man een van de kinderen onder de hoede neemt, en zij de ander? Kijkt ze ook in de pauperbuurten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:38:48 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55216109
TS, je mag natuurlijk kijken naar wat wenselijk is, maar aangezien de tijd steeds meer gaat dringen, moet je misschien wat beter gaan kijken naar wat mogelijk is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_55216170
Ik sluit me aan: het hebben van kinderen vind ik geen reden voor urgentie. De ouders zijn verantwoordelijk voor het verschaffen van woonruimte aan de kinderen. Scheiden kan gebeuren maar inderdaad er zijn genoeg manieren om te voorkomen dat je in het geval van een scheiding op straat komt.

De ouders zijn verantwoordelijk dus nogmaals ook de vader! Hij trekt zich schijnbaar niets van deze verantwoordelijkheid aan en daarom moet een andere woningzoekende maar wijken? (wij hebben vaak urgentie voor ons gehad toen wij via de woningbouw een huisje zochten)

Dat ze nu wel geholpen moet worden ok, maar urgentie is niet terecht.

De discussie over het wel of niet in huis nemen heeft weinig nut toch? het wordt nu een welles niets discussie. Je schrijft dat ze al wat aan het doen is met de gegeven tips. Ik hoop dat het haar op deze manier lukt.

Meer tips als hiervoor gegeven zoals leger des heils en camping heb ik niet. Ik heb overigens wel altijd begrepen dat ze in de buurt van Breda noodwoningen hebben, misschien is dit ook zo in/bij Alkmaar
  woensdag 12 december 2007 @ 13:46:24 #123
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_55216256
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

GEen verschil, echt dat er mensen zijn die zoiets durven te zeggen! Dat snap ik niet...
Waarom zou ik dat niet durven zeggen? Ik vind kinderen geen enkele reden voor urgentie. Als je dat als argument gaat gebruiken dan heeft iemand met een huisdier net zoveel recht op een woning.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 12 december 2007 @ 13:47:10 #124
152789 karr-1
pi_55216281
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil voor het verkrijgen van urgentie als je kids hebt. Dan moeten mensen die huisdieren hebben ook in aanmerking komen voor urgentie, dat bedoel ik. Zowieso als je op het punt van het hebben van kinderen voorrang krijgt dan is het hek van de dam want haast elke gek plant zich voort tegenwoordig.
Dank u, dat is precies wat ik bedoel te zeggen
pi_55216299
Kinderen zijn toch niks anders dan opgevoede huisdieren
  woensdag 12 december 2007 @ 13:48:39 #126
152789 karr-1
pi_55216323
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar is weer een hele andere discussie.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:50:06 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_55216367
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zou ik dat niet durven zeggen? Ik vind kinderen geen enkele reden voor urgentie. Als je dat als argument gaat gebruiken dan heeft iemand met een huisdier net zoveel recht op een woning.
De staat is niet bij wet verplicht te zorgen voor een thuis voor huisdieren, wel voor kinderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 december 2007 @ 13:53:43 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55216457
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:38 schreef Lienekien het volgende:
TS, je mag natuurlijk kijken naar wat wenselijk is, maar aangezien de tijd steeds meer gaat dringen, moet je misschien wat beter gaan kijken naar wat mogelijk is.
Lijkt me een heel erg goed advies...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 12 december 2007 @ 13:56:01 #129
152789 karr-1
pi_55216524
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:50 schreef speknek het volgende:

[..]

De staat is niet bij wet verplicht te zorgen voor een thuis voor huisdieren, wel voor kinderen.
Belachelijke regel dus, die per direct geschrapt zou moeten worden. Iedereen kan kinderen krijgen, maar niemand wil er de verantwoordelijkheid voor nemen. Lekker makkelijk.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:58:24 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_55216599
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:56 schreef karr-1 het volgende:
Belachelijke regel dus, die per direct geschrapt zou moeten worden. Iedereen kan kinderen krijgen, maar niemand wil er de verantwoordelijkheid voor nemen. Lekker makkelijk.
En dus moeten de kinderen daar slachtoffer van worden? Nobel.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:00:49 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55216648
Meer dan genoeg vakantieparken in de omgeving van Alkmaar waar je kunt informeren naar het huren van een stacaravan of vakantiehuisje oid.

Heerhugowaard en Langedijk hebben een samenwerkingsverband met Alkmaar en vooral HHW bouwt er lustig op los waardoor er een behoorlijke doorstroming is mbt woonruimte.

Kijk ook eens richting Schermer enzo en niet alleen naar de Duingemeentes. Duingemeentes zijn duur en iedereen die daar zit, wil er blijven zitten, dus lange wachttijd.

Verder idd kinderen tijdelijk bij iemand anders in de buurt van school en vriendin bij iemand iets verder weg.

Waarom niet al veel eerder gekeken naar de opties van bijv. anti-kraak en daar 5 maanden geleden niet al ingeschreven?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55216698
Hier in de buurt is ook een camping die vol zit met mensen die geen woning konden vinden... prima te doen hoor gewoon goed zoeken.

en ik sluit me idd aan bij Lienekien: zolangzamerhand moet je kijken naar wat mogelijk is en heb je weinig meer te wensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55216711
quote:
Kinderen zijn toch niks anders dan onopgevoede huisdieren

Ik zou gaan voor de camping / stacaravan / vakantiehuisje optie of proberen geld te lenen zodat zij wel in een partuculiere woning kan tijdelijk terwijl ze verder blijft zoeken naar iets dat ze wel kan betalen.
TS: Je kan haar niet in huis nemen maar wellicht wel wat geld bijleggen zodat ze niet op straat komt te staan?
Bovendien vind ik dat de vader hier ook aan bij zou moeten (willen) dragen maar goed, dat is iets tussen hen.
Als hij zich niet inzet voor een woonruimte voor zijn kinderen mag hij zich naar mijn niet bescheiden mening de ogen uit zijn kop schamen.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:04:23 #134
189978 controlaltdelete
pi_55216738
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:50 schreef speknek het volgende:

[..]

dat is wel lekker makkelijk zeg. Dus als je een gezin hebt en wordt uit huis gezet dan moet de wet (gemeente) voor nieuw onderdak zorgen? Zou niet fair zijn want zo leg je de verantwoording voor het zorgen van je kids bij de Gemeente neer terwijl je toch zelf gezorgd hebt voor je nazaad en de problemen die je nu hebt . Bovendien mensen zonder kinderen hebben dus pech want al die zielige gevallen met kids (dat zijn er heel wat in de randstad) gaan voor?
Ik voel me ook zielig hoor als ik (met mijn huisdieren) op straat kom te staan maar maak je geen zorgen: zover komt het niet. Ligt ook een beetje aan je eigen verantwoording zeker als je door schuld op straat komt te staan en dit geval snap ik niet waarom ze niet eerder naar een vervangende woning is gaan zoeken.
ik heb ook het idee dat er iets niet klopt aan zijn verhaal maar afijn!
  woensdag 12 december 2007 @ 14:07:30 #135
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55216830
quote:
die horen in de .. .jeugdherberg of het internaat ofzo

TS, volgens mij heeft je vriendin het een beetje dom aangepakt, maar dat zal ze inmiddels zelf ook wel door hebben. Het blijf van mijn lijf huis, is dat een optie? Misschien is er wel een of andere kakelgroep voor vrouwen die haar verder kan helpen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Aoristus op 12-12-2007 14:17:37 ]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_55216864
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Bovendien mensen zonder kinderen hebben dus pech want al die zielige gevallen met kids (dat zijn er heel wat in de randstad) gaan voor?
Blijkbaar, redt jezelf maar...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 december 2007 @ 14:08:54 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55216868
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

dat is wel lekker makkelijk zeg. Dus als je een gezin hebt en wordt uit huis gezet dan moet de wet (gemeente) voor nieuw onderdak zorgen? Zou niet fair zijn want zo leg je de verantwoording voor het zorgen van je kids bij de Gemeente neer terwijl je toch zelf gezorgd hebt voor je nazaad en de problemen die je nu hebt . Bovendien mensen zonder kinderen hebben dus pech want al die zielige gevallen met kids (dat zijn er heel wat in de randstad) gaan voor?
Ik voel me ook zielig hoor als ik (met mijn huisdieren) op straat kom te staan maar maak je geen zorgen: zover komt het niet. Ligt ook een beetje aan je eigen verantwoording zeker als je door schuld op straat komt te staan en dit geval snap ik niet waarom ze niet eerder naar een vervangende woning is gaan zoeken.
ik heb ook het idee dat er iets niet klopt aan zijn verhaal maar afijn!
Als de ouders hun verantwoordelijkheid echt helemaal verzaken en/of het voor ze onmogelijk wordt om nog verantwoordelijkheid voor hun kinderen te nemen, zullen die kinderen toch opgevangen moeten worden. Dat is ook een thuis bieden voor kinderen.
pi_55216922
Mooi oplossing; alle kinderen van gebroken gezinnen naar Internaten sturen waar ze een stevige opvoeding krijgen ipv nauwelijks opvoeding omdat de alleenstaande ouder hard moet werken om het hoofd boven water te houden...

en de alleenstaande ouder kan dan lekker een jaartje anti kraken, waardoor die wat kan sparen en wat tijd kan opbouwen voor de woningbouw....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55217014
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:11 schreef DarkElf het volgende:
Mooi oplossing; alle kinderen van gebroken gezinnen naar Internaten sturen waar ze een stevige opvoeding krijgen ipv nauwelijks opvoeding omdat de alleenstaande ouder hard moet werken om het hoofd boven water te houden...

en de alleenstaande ouder kan dan lekker een jaartje anti kraken, waardoor die wat kan sparen en wat tijd kan opbouwen voor de woningbouw....

En een cursusje levenswijsheid en "hoe wegwijs te raken in het leven Deel I en II " even doornemen.
De vriendin van de TS heeft al 5 maanden de tijd gehad iets te zoeken, ze wist dus dat dit eraan zat te komen. Beetje raar dat het nu opeens helemaal misloopt
  woensdag 12 december 2007 @ 14:14:55 #140
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55217023
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:11 schreef DarkElf het volgende:

Even een sabbatical inderdaad, het leven is al lastig genoeg
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:19:55 #141
189978 controlaltdelete
pi_55217156
een hoop mensen zouden niet eens kids moeten krijgen dat vind ik ervan. Ze zijn niet eens in staat om naar behoren voor zichzelf te zorgen laat staan een kind opvoeden, en als het dan fout gaat moet de overheid ervoor opdraaien.
Idd: dump die kids maar in een tehuis (mijn huisdieren eindigen ook in het asiel) en zoek het zelf verder maar uit hoe je weer aan een nieuwe woning komt. Eigen schuld dikke bult.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:22:25 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_55217220
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:
een hoop mensen zouden niet eens kids moeten krijgen dat vind ik ervan. Ze zijn niet eens in staat om naar behoren voor zichzelf te zorgen laat staan een kind opvoeden, en als het dan fout gaat moet de overheid ervoor opdraaien.
Idd: dump die kids maar in een tehuis (mijn huisdieren eindigen ook in het asiel) en zoek het zelf verder maar uit hoe je weer aan een nieuwe woning komt. Eigen schuld dikke bult.
Lijkt me hier toch niet echt van toepassing, eerlijk gezegd.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:26:00 #143
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55217332
quote:
Sommige mensen, heb je gelijk in, maar helaas kan het ook fout gaan bij mensen die WEL voor hun kinderen willen en kunnen zorgen.

Dan is wat hulp wel op zijn plek zou ik zeggen
  woensdag 12 december 2007 @ 14:27:03 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55217361
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen, maar is Stichting Onderdak in Overdie geen oplossing (als dat nog bestaat tenminste). Die instantie is opgezet voor dit soort gevallen en ze helpen je ook verder op weg naar een ander huis.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:28:26 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_55217389
quote:
Ben je zelf door de wolven opgevoed, of zijn je ouders je vergeten empathie aan te leren?
pi_55217417
Waarom kraakt ze geen pandje, staat genoeg leeg in Alkmaar centrum....
  woensdag 12 december 2007 @ 14:30:58 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55217448
quote:
Ik hoop van harte dat jij later flink in de problemen komt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_55217467
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat jij later flink in de problemen komt.
Lekkere volwassen reactie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 december 2007 @ 14:32:10 #149
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_55217479
Sorry als het wat bot overkomt, maar naarmate dit topic vordert bekruipt me enkel 1 vraag: TS wat wil je nu eigenlijk met dit topic? Alle haalbare opties zijn besproken en vind je niet "goed genoeg", wat wil je dan? Dat iemand woonruimte aanbiedt? Dat er een "kant en klare" oplossing geboden wordt? het lijkt me duidelijk dat dat helaas niet zo gemakkelijk gaat... Er is nu al meermalen gezegd dat je niet moet kijken naar wat wenselijk is, maar naar wat mogelijk is... En inderdaad, slapen onder een brug lijkt me opwegen tegen het Leger des Heils... Ik zou actie gaan ondernemen op basis van de nuttige tips en er voor zorgen dat ze straks ergens terecht kan... ik hoop voor haar en haar kinderen dat dat gaat lukken.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 12 december 2007 @ 14:34:31 #150
189978 controlaltdelete
pi_55217542
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef speknek het volgende:

[..]

Ben je zelf door de wolven opgevoed, of zijn je ouders je vergeten empathie aan te leren?
nee hoor ik heb goed geleerd om voor mezelf te zorgen, goed nadenken over de keuzes die je maakt en daar naar te handelen ipv dat je te laat bent, achter de feiten aanloopt en op de blaren moet zitten. Voor dat soort mensen kan ik weinig begrip opbrengen das alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')