quote:Op woensdag 12 december 2007 13:10 schreef zhe-devilll het volgende:
nou dan gaat ze toch een tijdje bij haar ex wonen?
Misschien kunnen ze een doos vlakbij school betrekken , dat is wel praktischquote:Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Net ben ik getrouwd, en nu heb je de indruk dat ik niet samenwoon, make up your mind???
Mijn woning voldoet tijdelijk, ware het niet dat het, met OV, op minimaal 1.5 uur van de dames hun school en werk ligt.
Lekker praktisch?
Behalve dat het geografisch en financieel niet haalbaar is.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jouw woning voldoet tijdelijk als onderkomen je hebt er alleen geen zin in dat is wel duidelijk.
(vertel anders waarom je vind dat het niet kan ..dat zou mogelijk wat sympathie wekken)
Ze is nu met anti-kraak bezig idd.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:09 schreef loveli het volgende:
Heeft ze al geinformeerd bij een vastgoedbeheerder of anti-kraak? Binnen een maand de ideale woning vinden zal niet meer lukken, misschien wordt het tijd dat ze haar wensen een beetje aanpast en in een groter gebied zoekt.
Bij het LdH krijg je onderdak, maar pas na 1 jr helpen ze met het zoeken van een woning.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:15 schreef sailgirl het volgende:
voordeel van het leger des heils is wel dat ze makkelijker aan een ander huis komt...wellicht toch even gaan praten bij het leger des heils of humanitas
Denk dat jij maar gewoon moet stoppen met reageren.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een doos vlakbij school betrekken , dat is wel praktisch
Speelt af in Alkmaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
ik snap het even niet. Als je uitelkaar gaat zie je dit toch vantevoren aankomen? Ik heb het ook eens meegemaakt en woon in de randstad. Als je op je luie gat blijft zitten gebeurt er niets inderdaad terwijl je uit elkaar wilt gaan, kwestie vantevoren over nadenken en stappen ondernemen voordat je met de gebakken peren zit. Heeft ze schuld dan wordt het helemaal lastig.
Zoals eerder genoemd werd vind ik dat het hebben van kids geen voorrang moet krijgen voor urgentie want idd: dan kunnen ze mensen met huisdieren ook urgentie geven, ik zie er geen verschil in. Waar speelt dit zich af eigenlijk?
Ik denk dat jij maar eens voor je vriendin moet gaan zorgenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:21 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Denk dat jij maar gewoon moet stoppen met reageren.
Je bent er zoeen die alles weet, totdat je zelf in een dergelijke situatie terecht komt.
Toch bedankt voor je input!
GEen verschil, echt dat er mensen zijn die zoiets durven te zeggen! Dat snap ik niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoals eerder genoemd werd vind ik dat het hebben van kids geen voorrang moet krijgen voor urgentie want idd: dan kunnen ze mensen met huisdieren ook urgentie geven, ik zie er geen verschil in. Waar speelt dit zich af eigenlijk?
Oh nu lees je wel?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik zal maar even naar je sig kijken en met mn hoofd schudden...
Ik zie geen verschil voor het verkrijgen van urgentie als je kids hebt. Dan moeten mensen die huisdieren hebben ook in aanmerking komen voor urgentie, dat bedoel ik. Zowieso als je op het punt van het hebben van kinderen voorrang krijgt dan is het hek van de dam want haast elke gek plant zich voort tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:23 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Speelt af in Alkmaar.
Enne, waarom zie je geen verschil tussen mensen en dieren?
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echte vrienden en vriendinnen mogen bij mij s` nachts aanbellen met hun hele hebben en houden, en ik zou met liefde ze ontvangen.
Waarom zou ik dat niet durven zeggen? Ik vind kinderen geen enkele reden voor urgentie. Als je dat als argument gaat gebruiken dan heeft iemand met een huisdier net zoveel recht op een woning.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
GEen verschil, echt dat er mensen zijn die zoiets durven te zeggen! Dat snap ik niet...
Dank u, dat is precies wat ik bedoel te zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil voor het verkrijgen van urgentie als je kids hebt. Dan moeten mensen die huisdieren hebben ook in aanmerking komen voor urgentie, dat bedoel ik. Zowieso als je op het punt van het hebben van kinderen voorrang krijgt dan is het hek van de dam want haast elke gek plant zich voort tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |