Babsquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef babette21 het volgende:
jullie hebben O* wintermsn´s
hier is het heul geen winter, dus elke kerstboom lijkt misplaatst(
)
Ja, en nu moet ik je die weer ontnemen; er wacht iemand op me in de stadquote:
DMquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:20 schreef DaMart het volgende:
Babs![]()
Ik ben nu de kerstboom aan het optuigen...
Heb je al iemand gevonden die je af en toe met een groot palmblad wat koelte toewuift?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
DM
Tof
ik ga zo Buenos Aires (cq de bloedhitte) in![]()
Winter.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef babette21 het volgende:
jullie hebbenwintermsn´s
hier is het heul geen winter, dus elke kerstboom lijkt misplaatst(
)
Hoe surrealistisch. WIj stappen straks in de auto in richting oosten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga zo Buenos Aires (cq de bloedhitte) in![]()
jaaaaaaaaaa, het is volop genieten hier! Gisteren in BA aangekomen, nadat we de afgelopen dagen de watervallen in Iguazu bewonderd hebben. Veeeeeeeeeet!!! En het mooiste is natuurlijk: het einde is nog lang niet in zicht!! whahahahahaquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:21 schreef Zhenar het volgende:
Ja, en nu moet ik je die weer ontnemen; er wacht iemand op me in de stad![]()
Nog even wat vragen, zodat ik de antwoorden kan lezen als ik weer terug ben:
Heb je het nog steeds zo leuk?
Ik zou jullie toch nooit bedriegen.......?!quote:Heb je nog hunks gescoord?
De lijst van bijna-dood-ervaringen blijft groeien ja, maar de enorme turbulentie is geloof ik (sorry net wakker) niet meer overtroffen. Gisteren ook flink zitten schudden in het vliegtuig, maar dat was gelukkig snel over (en het went haha). Verder uiteraard wat hoogtevreesaanvallen in Iguazu, maar omdat nou een doodsangst te noemen?! Neuh, so far so goodquote:Heb je nog doodsangsten uitgestaan?
weinig, want alles wat ik koop moet ik meeslepen! Heb ´n tshirt met een lamacartoon gekocht, en en trui met het pumalogo, maar ipv puma staat er peru en ipv een puma staat er een lama. Bijzonder lame haha. Verder in Bolivia voor 80 cent de dvd van Los Vacaciones (de Holiday), die we gisteren eindelijk hebben gekeken. We hebben ergens een panfluit op de kop getikt, maar die is geloof ik alweer kwijt. En ik heb een amulet gekocht van één of andere heks, om de gezondheid te bevorderen. Want dat kan bij mij nooit kwaad.... Nutteloos genoeg?!quote:Hoeveel nutteloze souvenirs heb je al aangeschaft?!
altijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog spannende anekdotes babette?
Sorry, vond het zo een trut moment... je weet wel, een lieve...quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan zet je de verwarming aan, TRUT!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:48 schreef Dizer het volgende:
Ik
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:50 schreef Dizer het volgende:
ik [...] ik [...] mij
Waarom dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:50 schreef Dizer het volgende:
Oh en mag ik even zeggen dat ik jullie allemaal een kut kerst wens. Want die van mij wordt dat ook.
Omdat natuurlijk mijn oom is overleden en omdat we in de rouw zijn, gaan we dit jaar geen KERST vieren thuis. Nou boehoe.. maar het ergste, waar ik altijd vrolijk van wordt, zijn die duizenden versieringen en die mega kerstboom elk jaar... ook die gaan niet door!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom dan?
En verder wat Zhenar zegt
IK IK IK IK EN NOG EENS IK!!! IK DENK ALLEEN MAAR AAN MIJNZELF EN JULLIE KUNNEN ALLEMAAL DE POT KRIJGEN!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:55 schreef Zhenar het volgende:
Lekker egocentrisch![]()
Je zou je hartje juist moeten verwarmen aan het feit dat anderen wél een fijne kerst hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |