neequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:14 schreef Marble het volgende:
Ehm, dat kun je toch wel ruiken als je op een topique als dit klikt?.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht dat je over acteurs had die doodgingen vlak nadat ze die oscarwinnende film gemaakt hadden, en voor dat ze de oscar dus in ontvangst hadden kunnen nemen
Kijk hier gaat het dus al fout. Vrouwen en nadenken, dat gaat natuurlijk nooit goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef milagro het volgende:
ik dacht
ga eens dood, eikel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Kijk hier gaat het dus al fout. Vrouwen en nadenken, dat gaat natuurlijk nooit goed.
En nu ontopique graag, noem zelf eens wat voorbeelden. Jij weet er vast wel een paar te noemen uit de jaren '30 of zo, toen je zelf nog jong was.
Als ik er dan vervolgens maar wel een Oscar voor winquote:
ja godver, jij plaatst hier spoilers, ik wijs je er vriendelijk op en dan begin je, ooooooh hoe origineel, over mijn vermeende ouderdom te bitchen... nou dan dus :quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Als ik er dan vervolgens maar wel een Oscar voor win.
spoiler!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef Cherryberry het volgende:
Als ik me niet vergis gaat charlize theron NIET dood in monster, maar gaat ze naar de gevangenis
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:22 schreef milagro het volgende:
ga eens dood dus, en douw die oscar maar in je hol
Oh, dus toch een quizzzz?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Linda Hunt in The Year of Living Dangerously.
Oh ja dat is ook zo. Maar ze gaat naar death row toch, dus op zich telt het wel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef Cherryberry het volgende:
Als ik me niet vergis gaat charlize theron NIET dood in monster, maar gaat ze naar de gevangenis
Nou kijk dat bedoel ik, je kunt het wel, gewoon leuk ontopique meepostenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:32 schreef milagro het volgende:
Charles Laughtonvoor The Private Life of Henry VIII ...
Nou, die gare Henry ging vast wel dood ergens op het eind van die film uit.... 1933
niet teveel wiebelen, hè, met zo'n Oscar in je holliequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou kijk dat bedoel ik, je kunt het wel, gewoon leuk ontopique meeposten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |