Is in principe allemaal het zelfde, behalve de syntaxesquote:Op woensdag 28 november 2007 15:02 schreef HansU het volgende:
[..]
als je zoveel talen kan leren, ben je dan ook goed in echte talen zoals Frans of Spaans enzo>
Éen keer trekken ze de conclusie...quote:Op woensdag 28 november 2007 15:05 schreef HansU het volgende:
(elkaars beste vrienden)
als het echte vrienden zijn schudden ze elkaars hand en tossen ze eromquote:Op woensdag 28 november 2007 15:05 schreef HansU het volgende:
hehe, lachen. Afgelopen vrijdag had ik samen met 2 andere gozers (elkaars beste vrienden) een meisje ergens ontmoet. Ik kwam toevallig terrecht op haar hyves en daar lopen die 2 dudes allebij een beetje te slijmen bij haar. Heerlijk om 2 honden te zien vechten om één been
Ik ga achter de schermen me er ook maar in mengenKan lachen worden
Tsja, als je er niets/niet veel vanaf weet snap ik de vergelijking nog wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Loontjah het volgende:
Buitenlandse talen met programmeertalen vergelijken
Whehe, aparte vergelijking maar ik ben niet goed in die programmeertalen en ook niet in andere spreektalenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:02 schreef HansU het volgende:
[..]
als je zoveel talen kan leren, ben je dan ook goed in echte talen zoals Frans of Spaans enzo>
Of wissel je afquote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
als het echte vrienden zijn schudden ze elkaars hand en tossen ze erom
nog beterquote:
ik ga gewoon de 3e hond die er met het bot vandoor gaat zijnquote:
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:18 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ga gewoon de 3e hond die er met het bot vandoor gaat zijn
maar ik laat hun eerst ff lekker spelen
Ik ook niet. Vanavond even snel eten en dan door naar een kennis die ferrari's bekleed. Altijd tof om daar weer een kijkje te mogen nemenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Zo.... dat was een lange vergadering (3 pagina's zo te zien).
We zijn om kwart over 12 begonnen en zijn net klaar... niet te zuinig.
Ik ga het vandaag niet meer laat maken iig.
niets is gebeurd, en zeer waarschijnlijk gaat er ook niets gebeuren uiteraard. Maar mocht er iets gebeuren, houd ik julie op de hoogtequote:
gaaaaaaf, Ferrariquote:Op woensdag 28 november 2007 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vanavond even snel eten en dan door naar een kennis die ferrari's bekleed. Altijd tof om daar weer een kijkje te mogen nemen
Eigenlijk wilde ik gewoon foto's van die vrouwquote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef HansU het volgende:
[..]
niets is gebeurd, en zeer waarschijnlijk gaat er ook niets gebeuren uiteraard. Maar mocht er iets gebeuren, houd ik julie op de hoogte
Nou, ik weet dat dit overdreven klinkt maar hij is de enige ter wereld die ferrari's mag bekleden, dus met officieel het ferarri-logo erin. Hij heeft onder andere de ferrari dino van schumacher bekleed die nu alleen nog op shows staat. Hij doet er maar een paar per jaar en de mensen die hem zoeken weten hem wel te vindenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:23 schreef HansU het volgende:
[..]
gaaaaaaf, Ferrari![]()
Heeft ie nog bezijndore modelletjes staan? website?
gewoon een vrouw, met 2 benen, 2 armen, een hoofd en alles daar gezond tussen inquote:Op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik gewoon foto's van die vrouw
Gezondquote:Op woensdag 28 november 2007 15:30 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon een vrouw, met 2 benen, 2 armen, een hoofd en alles daar gezond tussen in
erg mooi projectje om aan mee te mogen werkenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:29 schreef jackson het volgende:
Hier een stuk waarin zijn naam genoemd wordt:http://www.nu.nl/news/126(...)krijgt_gestalte.html
Kan je ook meteen zien wat een bekleding kost bij de beste man
Noodles, bevat genoeg koolhydraten en is lekker makkelijk. Dus ipv de PM heb je genoeg tijd om even langs te komen voor een persoonlijk bedankje dunkt me.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Mensen wat eten wij vandaag.
Ik heb geen idee, heb niks speciaals gekocht of uit de vriezer gehaald.
De beste tip wordt beloond met een persoonlijke PM
Nee, wel zin in mijn vriendinquote:
Ik zal vanavond eens vragen hoe het precies zit met die GTO. Volgens mij kan iedereen zo'n ding bestellen, althans tot een bepaalde oplage. Hij heeft ook vaak zat auto's die ingevlogen worden uit USA/zwitserland/italiequote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef HansU het volgende:
[..]
erg mooi projectje om aan mee te mogen werken![]()
En dan nog voor een Nederlandse koper ook
Zal die Harry van Moensveld oid wel weer zijn, zo'n GTO staat mooi tussen zijn 3 Veyrons, 599, Phantom enz...
Ik ga bloemkool eten, met kip en bravasaus.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Kip Tandooriquote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Dat gaat wel erg hard... ook jip en janneke taal zekerquote:
Een persoonlijke PM, kijk daar worden we warm vanquote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Je bent ook veel te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik weet het nog niet, maar Loontjah mag mee eten!
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent ook veel te goed voor deze wereld
mwah niet ech jip en janneke.. maar je weet hoe dat gaat hè.. zoveel mogelijk lullen om de inhoud die je hebtquote:Op woensdag 28 november 2007 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg hard... ook jip en janneke taal zeker?
Hm! Dat is in mijn ogen best vaak eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe gezelliger toch Jackson. Ik denk dat het elke week zo'n 2 x voor komt dat er mensen mee eten dus echt opvallend is het niet.
Daar kom ik helaas niet mee weg dit keer dus doe ik het ook maar nietquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
mwah niet ech jip en janneke.. maar je weet hoe dat gaat hè.. zoveel mogelijk lullen om de inhoud die je hebt![]()
Geen geld voor een pizzaquote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Noodles: Hou ik niet zo van
Pizza bestellen: OMFG ik ben een student.. Ik heb geen geld daarvoor.
Tandoori: Nee dank je
Wordt denk ik bij ouders eten
niemand houdt van Noodles. Maar ze zijn goedkoop en voedzaam!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Noodles: Hou ik niet zo van
Pizza bestellen: OMFG ik ben een student.. Ik heb geen geld daarvoor.
Tandoori: Nee dank je
Wordt denk ik bij ouders eten
Dat klinkt inderdaad goed matig...quote:
Meestal zijn het ook nog behoorlijk veel mensen die blijven eten. De laatste tijd waren er al meerdere keren rond de 10 personen die even kwamen eten!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm! Dat is in mijn ogen best vaak eigenlijk.
DANquote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga geen 5 euro uitgeven aan een plat stukje deeg met tomatensaus en kaas.
Zelf kan ik dat ook maken voor minder als 1 euro...
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar er komen vaker mensen langs te drinken!
over een poosje trekken ze gratis bij je inquote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meestal zijn het ook nog behoorlijk veel mensen die blijven eten. De laatste tijd waren er al meerdere keren rond de 10 personen die even kwamen eten!
Maar er komen vaker mensen langs te drinken!
Van die ovenplaat pizza's... MEGALEKKERquote:Op woensdag 28 november 2007 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
Zelf pizza's maken is geweldig
Wij zijn een sociaal ingesteld huis, er zijn vaak mensen welkom en er wordt nooit gezeurd over een biertje meer of minder. Op de deur hangt een bordje Consumptie Verplicht en dat doet ons huis eer aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef HansU het volgende:
[..]
over een poosje trekken ze gratis bij je in
Inderdaad echt geniaal... Ik maak dan ook zelf het deeg enzo, geniaal lekker..quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Van die ovenplaat pizza's... MEGALEKKER
Zo'n pizza is op zich best prijzig, maar daar eet je met 6 man mee.
Meer werken denkquote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wanneer komen we eens langsquote:Op woensdag 28 november 2007 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad echt geniaal... Ik maak dan ook zelf het deeg enzo, geniaal lekker..
een pizza groot genoeg voor 6 man??quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef HansU het volgende:
[..]
gezellig met z'n allen voor een vervroegd kerst dinir
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
meet
quote:
Whehehe, zo groot is mijn flatje niet...quote:
Meets zijn natuurlijk not donequote:
Oh, iedereen moet doen wat hij/zij tof vindt maar voor mij geen meetquote:Op woensdag 28 november 2007 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom?
omdat een uitkering te laag isquote:Op woensdag 28 november 2007 16:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom ga jij naar stage als je liever niks doet?
Ja, ik ben contactgestoord.... Dat ik af en toe niet eens tegen mezelf in de spiegel durf te pratenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:24 schreef Loontjah het volgende:
Hij heeft gewoon stiekum last van sociale fobie.
en ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 28 november 2007 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik ben contactgestoord.... Dat ik af en toe niet eens tegen mezelf in de spiegel durf te praten
Dat is goed vol te houden jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:26 schreef Loontjah het volgende:
Ach die helmonders werken ook altijd zo hard he.
Wat een werktijden: 9:30 - 16:30..
Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel, jullie zijn vast wel allemaal leuke mensen enzo. Maar ik heb al genoeg mensen die ik ken waar ik veel liever iets mee zou willen afspreken als ik meer tijd had.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Loontjah het volgende:
Dan houd ik zelf wel een meet bij mij thuis.
Zal er binnenkort fotoos van posten
Of jijquote:Op woensdag 28 november 2007 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
O, en je woont in het verkeerde deel van het land
Oew, wie is het, dan kunnen we leuk hartjes rond jullie usericoontjes tekenenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:36 schreef Loontjah het volgende:
Jammer, ik had zo'n band opgebouwd met 1 bepaalde user hier
ik denk precies het zelfde hoor, de meeste mensen ook wel denk ik. Ten minste, de personen met een enigzins gezond sociaal levenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel, jullie zijn vast wel allemaal leuke mensen enzo. Maar ik heb al genoeg mensen die ik ken waar ik veel liever iets mee zou willen afspreken als ik meer tijd had.
O, en je woont in het verkeerde deel van het land
daar wil ik zo graag bij zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Loontjah het volgende:
Dan houd ik zelf wel een meet bij mij thuis.
Zal er binnenkort fotoos van posten
Dat kan nu ook wel hoor, alleen heb je dan misschien de verkeerde. Dat zal de pret vast niet drukkenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oew, wie is het, dan kunnen we leuk hartjes rond jullie usericoontjes tekenen
neequote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik dan de enige die meeten een beetje kansloos vindt? Ik bedoel... via een internet forum/...
Grapjurkquote:Op woensdag 28 november 2007 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan nu ook wel hoor, alleen heb je dan misschien de verkeerde. Dat zal de pret vast niet drukken
*meldt*quote:
Mee eens... ik ben ook wel eens tegen gekomen op grote feesten die mij kende van PartyFlock of heel soms van fok! Is wat anders dan "verplicht" gezellig gaan doen met mensen waarmee je vooraf afspreekt. Dat zuigt stierenballen imoquote:Op woensdag 28 november 2007 16:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben ook nog nooit gemeat, wel eens mensen tegengekomen op festivals enzo... Maar dat is anders, toch?
Als het een meat is waarbij jij op je stierenballen gezogen wordt, hoe is je standpunt dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... ik ben ook wel eens tegen gekomen op grote feesten die mij kende van PartyFlock of heel soms van fok! Is wat anders dan "verplicht" gezellig gaan doen met mensen waarmee je vooraf afspreekt. Dat zuigt stierenballen imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |