omdat een uitkering te laag isquote:Op woensdag 28 november 2007 16:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom ga jij naar stage als je liever niks doet?
Ja, ik ben contactgestoord.... Dat ik af en toe niet eens tegen mezelf in de spiegel durf te pratenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:24 schreef Loontjah het volgende:
Hij heeft gewoon stiekum last van sociale fobie.
en ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 28 november 2007 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ik ben contactgestoord.... Dat ik af en toe niet eens tegen mezelf in de spiegel durf te praten
Dat is goed vol te houden jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:26 schreef Loontjah het volgende:
Ach die helmonders werken ook altijd zo hard he.
Wat een werktijden: 9:30 - 16:30..
Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel, jullie zijn vast wel allemaal leuke mensen enzo. Maar ik heb al genoeg mensen die ik ken waar ik veel liever iets mee zou willen afspreken als ik meer tijd had.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Loontjah het volgende:
Dan houd ik zelf wel een meet bij mij thuis.
Zal er binnenkort fotoos van posten
Of jijquote:Op woensdag 28 november 2007 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
O, en je woont in het verkeerde deel van het land
Oew, wie is het, dan kunnen we leuk hartjes rond jullie usericoontjes tekenenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:36 schreef Loontjah het volgende:
Jammer, ik had zo'n band opgebouwd met 1 bepaalde user hier
ik denk precies het zelfde hoor, de meeste mensen ook wel denk ik. Ten minste, de personen met een enigzins gezond sociaal levenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel, jullie zijn vast wel allemaal leuke mensen enzo. Maar ik heb al genoeg mensen die ik ken waar ik veel liever iets mee zou willen afspreken als ik meer tijd had.
O, en je woont in het verkeerde deel van het land
daar wil ik zo graag bij zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 16:31 schreef Loontjah het volgende:
Dan houd ik zelf wel een meet bij mij thuis.
Zal er binnenkort fotoos van posten
Dat kan nu ook wel hoor, alleen heb je dan misschien de verkeerde. Dat zal de pret vast niet drukkenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oew, wie is het, dan kunnen we leuk hartjes rond jullie usericoontjes tekenen
neequote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik dan de enige die meeten een beetje kansloos vindt? Ik bedoel... via een internet forum/...
Grapjurkquote:Op woensdag 28 november 2007 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan nu ook wel hoor, alleen heb je dan misschien de verkeerde. Dat zal de pret vast niet drukken
*meldt*quote:
Mee eens... ik ben ook wel eens tegen gekomen op grote feesten die mij kende van PartyFlock of heel soms van fok! Is wat anders dan "verplicht" gezellig gaan doen met mensen waarmee je vooraf afspreekt. Dat zuigt stierenballen imoquote:Op woensdag 28 november 2007 16:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben ook nog nooit gemeat, wel eens mensen tegengekomen op festivals enzo... Maar dat is anders, toch?
Als het een meat is waarbij jij op je stierenballen gezogen wordt, hoe is je standpunt dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... ik ben ook wel eens tegen gekomen op grote feesten die mij kende van PartyFlock of heel soms van fok! Is wat anders dan "verplicht" gezellig gaan doen met mensen waarmee je vooraf afspreekt. Dat zuigt stierenballen imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |