Herkenbaarquote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar er komen vaker mensen langs te drinken!
over een poosje trekken ze gratis bij je inquote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meestal zijn het ook nog behoorlijk veel mensen die blijven eten. De laatste tijd waren er al meerdere keren rond de 10 personen die even kwamen eten!
Maar er komen vaker mensen langs te drinken!
Van die ovenplaat pizza's... MEGALEKKERquote:Op woensdag 28 november 2007 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
Zelf pizza's maken is geweldig
Wij zijn een sociaal ingesteld huis, er zijn vaak mensen welkom en er wordt nooit gezeurd over een biertje meer of minder. Op de deur hangt een bordje Consumptie Verplicht en dat doet ons huis eer aan.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef HansU het volgende:
[..]
over een poosje trekken ze gratis bij je in
Inderdaad echt geniaal... Ik maak dan ook zelf het deeg enzo, geniaal lekker..quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Van die ovenplaat pizza's... MEGALEKKER
Zo'n pizza is op zich best prijzig, maar daar eet je met 6 man mee.
Meer werken denkquote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wanneer komen we eens langsquote:Op woensdag 28 november 2007 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad echt geniaal... Ik maak dan ook zelf het deeg enzo, geniaal lekker..
een pizza groot genoeg voor 6 man??quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:11 schreef HansU het volgende:
[..]
gezellig met z'n allen voor een vervroegd kerst dinir
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
meet
quote:
Whehehe, zo groot is mijn flatje niet...quote:
Meets zijn natuurlijk not donequote:
Oh, iedereen moet doen wat hij/zij tof vindt maar voor mij geen meetquote:Op woensdag 28 november 2007 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |