erg mooi projectje om aan mee te mogen werkenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:29 schreef jackson het volgende:
Hier een stuk waarin zijn naam genoemd wordt:http://www.nu.nl/news/126(...)krijgt_gestalte.html
Kan je ook meteen zien wat een bekleding kost bij de beste man
Noodles, bevat genoeg koolhydraten en is lekker makkelijk. Dus ipv de PM heb je genoeg tijd om even langs te komen voor een persoonlijk bedankje dunkt me.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Mensen wat eten wij vandaag.
Ik heb geen idee, heb niks speciaals gekocht of uit de vriezer gehaald.
De beste tip wordt beloond met een persoonlijke PM
Nee, wel zin in mijn vriendinquote:
Ik zal vanavond eens vragen hoe het precies zit met die GTO. Volgens mij kan iedereen zo'n ding bestellen, althans tot een bepaalde oplage. Hij heeft ook vaak zat auto's die ingevlogen worden uit USA/zwitserland/italiequote:Op woensdag 28 november 2007 15:36 schreef HansU het volgende:
[..]
erg mooi projectje om aan mee te mogen werken![]()
En dan nog voor een Nederlandse koper ook
Zal die Harry van Moensveld oid wel weer zijn, zo'n GTO staat mooi tussen zijn 3 Veyrons, 599, Phantom enz...
Ik ga bloemkool eten, met kip en bravasaus.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Kip Tandooriquote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Dat gaat wel erg hard... ook jip en janneke taal zekerquote:
Een persoonlijke PM, kijk daar worden we warm vanquote:Op woensdag 28 november 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Je bent ook veel te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 28 november 2007 15:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik weet het nog niet, maar Loontjah mag mee eten!
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent ook veel te goed voor deze wereld
mwah niet ech jip en janneke.. maar je weet hoe dat gaat hè.. zoveel mogelijk lullen om de inhoud die je hebtquote:Op woensdag 28 november 2007 15:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg hard... ook jip en janneke taal zeker?
Hm! Dat is in mijn ogen best vaak eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe gezelliger toch Jackson. Ik denk dat het elke week zo'n 2 x voor komt dat er mensen mee eten dus echt opvallend is het niet.
Daar kom ik helaas niet mee weg dit keer dus doe ik het ook maar nietquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
mwah niet ech jip en janneke.. maar je weet hoe dat gaat hè.. zoveel mogelijk lullen om de inhoud die je hebt![]()
Geen geld voor een pizzaquote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Noodles: Hou ik niet zo van
Pizza bestellen: OMFG ik ben een student.. Ik heb geen geld daarvoor.
Tandoori: Nee dank je
Wordt denk ik bij ouders eten
niemand houdt van Noodles. Maar ze zijn goedkoop en voedzaam!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Noodles: Hou ik niet zo van
Pizza bestellen: OMFG ik ben een student.. Ik heb geen geld daarvoor.
Tandoori: Nee dank je
Wordt denk ik bij ouders eten
Dat klinkt inderdaad goed matig...quote:
Meestal zijn het ook nog behoorlijk veel mensen die blijven eten. De laatste tijd waren er al meerdere keren rond de 10 personen die even kwamen eten!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm! Dat is in mijn ogen best vaak eigenlijk.
DANquote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga geen 5 euro uitgeven aan een plat stukje deeg met tomatensaus en kaas.
Zelf kan ik dat ook maken voor minder als 1 euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |