*tuut*quote:Op woensdag 28 november 2007 14:31 schreef jackson het volgende:
*tuut*
Ah, het signaal van niks meer doen vandaag! Ik zat er al op te wachten
Wat gaat de tijd hard vandaagquote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef HansU het volgende:
[..]
*tuut*
het signaal dat je naar huis kan
quote:
Ik neem aan dat je alleen uit moet leggen hoe men er mee om moet gaan?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef Loontjah het volgende:
[..], easy maar om het in Jip & Janneke taal te schrijven is dit nog best lastig. Je moet alles uitleggen waarom etc.
Klinkt als een hell om het te makenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:41 schreef Loontjah het volgende:
Lang verhaal, ze wilden een rooster en inschrijfmodule. Maar ze willen geen database er aan hangen, dus heb alles in PHP, Javascript en HTML geschreven. En ja, als je als beginner er dan mee gaat klooien, dan gaat het fout.
Portugal, daar was ik afgelopen zomer... Ging weer goed los daarquote:Op woensdag 28 november 2007 14:41 schreef HansU het volgende:
[..]
in Portugal staat er CMS op alle riooldeksels... heb er een foto van gemaakt
Ik ga dr verder niks meer mee doen, dat is voor een boek wat aan het einde van volgend jaar uitkomt. De volgende stagair gaat hier mee verder. Ik heb alle adresgegevens al in excel staan, informatie in word.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan alvast een opzet maken voor je rapport, dat je in grote lijnen neerzet wat er in het rapport moet komen. Hoofdstukindeling en dergelijke
Programmeren is leuk, als je de basics eenmaal een beetje kent.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt als een hell om het te maken
Sowieso is programmeren een hell wat mij betreft
Heb je zelf een CMS geschrevenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:44 schreef Loontjah het volgende:
Ach het valt wel, de helft vind je al op internet. Dus beetje aanpassen, schuiven en meten. Ik werk liefst met Dreamweaver, dus dat is helemaal goed gekomen.
Heb er zelf weinig mee eerlijk gezegd. Ik kan wel inzien waarom mensen het leuk vinden maar aan mij is het niet besteedquote:Op woensdag 28 november 2007 14:45 schreef Teije het volgende:
[..]
Programmeren is leuk, als je de basics eenmaal een beetje kent. >:O
Kan ik me wel wat bij voorstellen, ik ben nu sinds kort bezig met java (een maandje~) en het bevalt me wel. Het moet je wel liggen tho, is niet aan iedereen besteed.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb er zelf weinig mee eerlijk gezegd. Ik kan wel inzien waarom mensen het leuk vinden maar aan mij is het niet besteed
Heb zelf ook java gedaan en wat C/pascal/delphi/asp/php dus ik weet wat het isquote:Op woensdag 28 november 2007 14:52 schreef Teije het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen, ik ben nu sinds kort bezig met java (een maandje~) en het bevalt me wel. Het moet je wel liggen tho, is niet aan iedereen besteed.
Maja dat doe ik hier dus, beetje zelfstudie Java, mijn stagebegeleider boeit het niet zoveel wat ik doe volgens mij
Sociaal gestoord? Nog niet iigquote:Op woensdag 28 november 2007 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb zelf ook java gedaan en wat C/pascal/delphi/asp/php dus ik weet wat het is. Zolang je niet sociaal gestoord ben kan ik een programmeur wel waarderen
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:58 schreef Houniet het volgende:
Jeroen heb de nieuwe cd van The Killers eindelijk
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem eigenlijk nog maar twee keer geluisterd
als je zoveel talen kan leren, ben je dan ook goed in echte talen zoals Frans of Spaans enzo>quote:Op woensdag 28 november 2007 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb zelf ook java gedaan en wat C/pascal/delphi/asp/php dus ik weet wat het is. Zolang je niet sociaal gestoord ben kan ik een programmeur wel waarderen
Komt omdat ik veel nummers eigenlijk al wel kende, dus veel nieuws viel er niet te ontdekken. Tranquillize en Shadowplay zijn wel goed overigens.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
heb hem zelf sinds gisteren. pas 1 keer geluisterd though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |