quote:Op maandag 26 november 2007 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Heeft iemand trouwens het huilmoment van Gordon gezien? Wat een de vorige uitzending in de vooruitblik zat?
quote:Op maandag 26 november 2007 17:23 schreef Liquidootje het volgende:
Volgens mij bij dat meisje met de neuspiercing (nikki) en daar vlak na met het meisje met rode lippestift (marijn).
Maar niet in close-up vorm
De credits voor de namen van de trio's gaan naar Eva.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:47 schreef Liquidootje het volgende:
Met dank aan Together, C.J. en iedereen die mee heeft geholpen
Bij dezequote:Op woensdag 28 november 2007 00:52 schreef Together het volgende:
[..]
De credits voor de namen van de trio's gaan naar Eva.
Dat wordt ook het beste trioquote:Op woensdag 28 november 2007 08:46 schreef Woelli het volgende:
Trio 2 is al jaren op elkaar ingespeeld
quote:- Idols4 Afl 6 24-11: deze aflevering staat nu online, echter niet in de normale kwaliteit. Deze zal later deze week alsnog beschikbaar komen.
Arme Milena.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:23 schreef female81 het volgende:
Hmmm, Marvin en Nathalie hebben ze lekker bij elkaar gezet.![]()
(Lijkt bijna een siamese tweeling, onderhand.)
Je zag in de preview van volgende ook al dat het niet goed gaat in die team.quote:
Dan onderschat je de andere twee wel, ik denk dat het wel goed samen zal gaan. Al vertelde Marjolijn dat het bij het instuderen tegenviel om de juiste verhoudingen en dergelijke te vinden.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
16 is alleen Nikki goed.
He? Werden er al trio's uitgezonden? Dat mag toch helemaal niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net op Boulevard. Nigel's trio klonk echt super, dus heb toch wel een favoriet
. Die met Neil erin was echt megaslecht
! Hij was aan het beatboxen
.
Dat vind ik wel een goede opzet^^. Maar vorig jaar bestond de jury uit 3 personen en nu uit 4. Wat zou er gebeuren als iemand 2 kruizen en 2 krulletjes krijgt?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Al stukjes van de uitzending van zaterdag ja. Van Nigel's trio zag je niet het optreden zelf maar gewoon een stukje dat ze samen zongen en dat klonk dus geweldig. Van Neil's trio (wat echt bagger was) en die van Sandy (wel okee, maar niet echt super) zag je wel al een stuk van het 'echte' optreden. En de jury mag weer dmv zo'n rood kruis individueel stemmen zag ik
.
Je moet toch toegeven dat er vele malen meer vrouwelijk dan mannelijk talent tussen zit? Bij de vrouwen hebben we Aisha, Jennifer, Charlene, Asnat, Marijn, Marjolijn, Mirjam, Nikki, Naomi, Sandy, Nathalie M. en ga zo maar door. Terwijl bij de mannen alleen Nigel en Bas écht in positieve zin opvallen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er zitten veel te veel vrouwen tussen. Ik luister echt veel liever naar een goeie mannenstem, dus hopelijk wordt de man/vrouw verhouding in de liveshows wel een beetje gelijk.
Dat kan je echt nog niet zeggen nu. Afgelopen zaterdag lieten ze hooguit 50% van alle kandidaten zingen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Together het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat er vele malen meer vrouwelijk dan mannelijk talent tussen zit? Bij de vrouwen hebben we Aisha, Jennifer, Charlene, Asnat, Marijn, Marjolijn, Mirjam, Nikki, Naomi, Sandy, Nathalie M. en ga zo maar door. Terwijl bij de mannen alleen Nigel en Bas écht in positieve zin opvallen.
Het kijkt wel okay weg. Kan het tenminste eindelijk zien.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:50 schreef Together het volgende:
We kunnen eindelijk de volledige uitzending online bekijken, maar wel in lage kwaliteit.
Kijk dan maar eens terug. Dat jonge meisje was uit aan het leggen hoe je het beste naar de cd kon luisteren over de ademhaling enzo. Zie je die mervin ofzo, continue zijn wenkbrauw optrekken en dodelijk grijzen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen idee, ik vind het niet in de context passen.
Ja, Jack en Karen jr mogen wel moven wmb..quote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk dan maar eens terug. Dat jonge meisje was uit aan het leggen hoe je het beste naar de cd kon luisteren over de ademhaling enzo. Zie je die mervin ofzo, continue zijn wenkbrauw optrekken en dodelijk grijzen.
O, je doelde op die beelden, nu snap ik het.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens terug. Dat jonge meisje was uit aan het leggen hoe je het beste naar de cd kon luisteren over de ademhaling enzo. Zie je die mervin ofzo, continue zijn wenkbrauw optrekken en dodelijk grijzen.
Dat is zeker neerbuigend, kleinerend etc.
Ja ik heb al een hekel aan ehm en zijn "meisie"
Jaaaaaaa, ik dacht, ik zet mooi dat ding van Together er in, dan kunnen mensen direct de filmpjes bekijken, maar toen het erin stond zag ik pas dat Together niet de trio's mooi bij elkaar had, ga 't ff proberen te fixen nuquote:
Als je toch bezig bent. Zet de trio's terug + direct de filmpjes en je kunt mijn SEPO gebruiken om de afvallers met foto's en chorus line te plaatsen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik dacht, ik zet mooi dat ding van Together er in, dan kunnen mensen direct de filmpjes bekijken, maar toen het erin stond zag ik pas dat Together niet de trio's mooi bij elkaar had, ga 't ff proberen te fixen nu.
Sexy, eigenlijk zouden ze die melvin en nathalie wat minder screentime moeten geven.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:43 schreef Together het volgende:
Stukje uit RTL Boulevard met o.a. een aantal zingende trio's (en een beatboxende Neil).
'Mn moeder heeft me negen maanden gebaard'quote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef Together het volgende:
Thuis bij Michael.
Wat een... interessante familie.
Ik heb liever dat we ook wat sfeerbeelden zien waardoor je de kandidaten wat beter gaat kennen, en ze - net als vorig jaar - gewoon de gehele trio's op idols.nl zetten. Die trio's zetten ze er nu ook op zag je al aan dat poppetje naast de chorusline, maar hoop dat ze nu wel het hele ding doen, en niet weer slechts 16 sec.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef C.J. het volgende:
Ik hoop wel dat ze alles laten zien zaterdag. Er komen 20 trio's en er is genoeg tijd om iedereen te laten horen. Ze mogen dat gelul wel schrappen van mij.
hele aparte familie...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef Together het volgende:
Thuis bij Michael.
Wat een... interessante familie.
volgens mij heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:08 schreef Zhenar het volgende:
Vorige week had ik geen internet toen ik Idols keek, maar ik wilde nog vragen...
Vond iemand anders ook dat moment hilarisch, waarop drie meisjes op een bed zaten te oefenen/kletsen, en dat één van hen opeens een stel wortels tevoorschijn haalde en die aan de anderen aanbood? Of lag dat aan mij?![]()
Ferryquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Together het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat er vele malen meer vrouwelijk dan mannelijk talent tussen zit? Bij de vrouwen hebben we Aisha, Jennifer, Charlene, Asnat, Marijn, Marjolijn, Mirjam, Nikki, Naomi, Sandy, Nathalie M. en ga zo maar door. Terwijl bij de mannen alleen Nigel en Bas écht in positieve zin opvallen.
Ban die freak gewoon meteenquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:38 schreef Svensational het volgende:
Zou je alsjeblieft 'egt' als 'echt' willen schrijven?
Waren het niet gewoon bananen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:08 schreef Zhenar het volgende:
Vorige week had ik geen internet toen ik Idols keek, maar ik wilde nog vragen...
Vond iemand anders ook dat moment hilarisch, waarop drie meisjes op een bed zaten te oefenen/kletsen, en dat één van hen opeens een stel wortels tevoorschijn haalde en die aan de anderen aanbood? Of lag dat aan mij?![]()
quote:
Wat grappig, twee banaanvragen achter elkaar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waren het niet gewoon bananen?
Ik nu weer eens wel. Toch toffer dan vanaf videoquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan het niet echt zien vandaag. Dus ik kijk het morgenmiddag wel.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:23 schreef Together het volgende:
[..]
[..]
Wat grappig, twee banaanvragen achter elkaar.
Wat wortels zal je scherpte goed doen vrind.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Oh ja, het waren banenenNou ja, ik wist dat het iets fallusvormigs was
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:23 schreef Together het volgende:
[..]
[..]
Wat grappig, twee banaanvragen achter elkaar.
94,3 lijkt me dan tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:28 schreef BVO het volgende:
Is die Michael van 104 kilo naar 94 gegaan?! Ook zwaar zeg.
Ja, maar jij bent geen 15quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef soylent het volgende:
Hey, watch it, ik ben 92kg(Van 97kg
Sonja Bakker 4 live!#1)
Gaan we pimpen met afvallenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef soylent het volgende:
Hey, watch it, ik ben 92kg(Van 97kg
Sonja Bakker 4 live!#1)
Daar valt mijn 90 -> 77 wel bij in het nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan we pimpen met afvallen? Van 89 naar 74
.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:51 schreef soylent het volgende:
Klote 80minners, wachten jullie maar, ik ga op je zitten en dan piep je wel anders.
Ik zie er trouwens niet dik uitHet zit alleen in mijn buik, en als ik ga zwemmen houd ik die in.
Haha, dikzakquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan we pimpen met afvallen? Van 89 naar 74
.
Dat zeggen ze in het zwembad ook altijdquote:
Bedoel je "over overdreven homo's gesproken"?! FTW!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:17 schreef BVO het volgende:
Nu ik Zhenar hier zo zie, wat jammer dat die overdreven homo van Somebody to Love eruit ligt.
Dat was toch die ene die eruit kwam en echt tegen Martijn: Het ging zóóóóóóó goed!!111!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:17 schreef BVO het volgende:
Nu ik Zhenar hier zo zie, wat jammer dat die overdreven homo van Somebody to Love eruit ligt [afbeelding].
Flauw, I knowquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je "over overdreven homo's gesproken"?! FTW!![]()
![]()
Ik houd wel van dat soort flauwquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Flauw, I know.
Die ja, MB. Ik vond hem wel leuk fout en hij zong niet zo heel beroerd.
Wat een leuk liedje trouwens, dat Sweets for my Sweet.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:38 schreef Re het volgende:
alleen al met die kop zal hij wel bij de laatste 18 zitten...
quote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft net zo'n hoofd als jij!
Ftw!quote:
Hij zong wel goed, maar zó overdrevenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Flauw, I know [afbeelding].
Die ja, MB [afbeelding]. Ik vond hem wel leuk fout en hij zong niet zo heel beroerd.
Wat een leuk liedje trouwens, dat Sweets for my Sweet [afbeelding].
why? Zo knap is hijniet hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:38 schreef Re het volgende:
alleen al met die kop zal hij wel bij de laatste 18 zitten...
Échte hetero's hebben inderdaad zo'n stoere nickname als jij!quote:
Ik vind m wel cutequote:
quote:
jaja. Heb er weer zin in vnv.quote:
Dit is zijn eerste keer. So what's your point?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe vaak wil die jongen nog met Idols meedoen?
Olliequote:Op zaterdag 1 december 2007 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
jaja. Heb er weer zin in vnv.
Heb t keidruk nog steeds dus heb de audities n beetje voorbij laten gaan. Maar zit er nu helemaal in.
Hoogtepunt last week: Ollie i/d douche.. zijn er screens?
Echt niet! Ik heb hem zovaak voorbij zien komen bij de vorige Idols, of Popstars the rivals, X factor gedoe... een van die programma's iig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit is zijn eerste keer. So what's your point?
Al gevonden! thnx.quote:
Dan ben je in de war met andere donkere deelnemers. Hij heeft slechts eenmaal meegedaan (X-Factor), waarbij hij de liveshows net misliep door een blunderende Henkjan. Dus eigenlijk sla je hier aardig de plan misquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt niet! Ik heb hem zovaak voorbij zien komen bij de vorige Idols, of Popstars the rivals, X factor gedoe... een van die programma's iig.
Niet helemaal dus, je geeft het nu ook toe, dat ie al eens aan een ander programma heeft meegedaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ben je in de war met andere donkere deelnemers. Hij heeft slechts eenmaal meegedaan (X-Factor), waarbij hij de liveshows net misliep door een blunderende Henkjan. Dus eigenlijk sla je hier aardig de plan mis.
Zoals wel meerderen. Slaat de opmerking "hoe vaak wil hij nou nog mee gaan doen" dus nergens op.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet helemaal dus, je geeft het nu ook toe, dat ie al eens aan een ander programma heeft meegedaan![]()
Maar goed.
Mijn god, wat maak je je druk? Je wilt echt gelijk hebben he... terwijl mijn posts niet negatief bedoeld zijn naar jou toe.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals wel meerderen. Slaat de opmerking "hoe vaak wil hij nou nog mee gaan doen" dus nergens op.
Maar goed.
edit: Jouw "Asnat" viel al drie maal af tijdens de audities van Idols.
Maar goed.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:17 schreef BVO het volgende:
edit: Jouw "Asnat" viel al drie maal af tijdens de audities van Idols.
Maar goed.
Ik maak me niet druk, maar als ik onzin zie staan kan ik het niet laten om het even onderuit te halenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mijn god, wat maak je je druk? Je wilt echt gelijk hebben he... terwijl mijn posts niet negatief bedoeld zijn naar jou toe.
Dan moet ze al helemaal wat meer gewend zijn dan ditquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:28 schreef soylent het volgende:
BVO, laat haar toch, Kinga is okee, ze is eenDGK
poster.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mijn god, wat maak je je druk? Je wilt echt gelijk hebben he... terwijl mijn posts niet negatief bedoeld zijn naar jou toe.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:28 schreef soylent het volgende:
BVO, laat haar toch, Kinga is okee, ze is eenDGK
poster.
Gatver, wie?!quote:
quote:
Ieeeuw! Wat ranzigquote:
Niet alles serieus nemen zeg.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
wat voor een no homo opmerking is dat
dan heb jij de no-homo term hype gemistquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet alles serieus nemen zeg.
(hihi, nemen. [gniffel])
De wat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
dan heb jij de no-homo term hype gemist
Oh ja, je hebt gelijkquote:
Hoezo nieuw?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:06 schreef moemoe het volgende:
Een nieuw systeem, spannend.
Gerdine?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:08 schreef BVO het volgende:
Wie is dat leuke blondje in het groen?
Jawel, tijdens Idols 3quote:
Owquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Jawel, tijdens Idols 3
die komt nuquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Waarom krijgen we de stemming van die eerste paar niet?
Dat is nog maar de vraag aan het eind volgens mij.quote:
Geduld die krijgen we nu.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Waarom krijgen we de stemming van die eerste paar niet?
voortijdige zaadlozingquote:
Ja, hij is komischquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Wil je even koffie halen??
Ik vind hem wel tof worden.
Hij heeft idd wel fijne opmerkingen.quote:
Zoiets dacht ik ook al ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die twijfelgevallen gaan vast en zeker in een herkansingsronde met elkaar.
Het is alleen jammer dat ie het niet in iemands gezicht doet, dan heb je wél ballenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel fijne opmerkingen.
Nou die over arrogante lul was duidelijk WEL te horen bij het lijdend voorwerp.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is alleen jammer dat ie het niet in iemands gezicht doet, dan heb je wél ballen
Ik ken hem ook alleen van zijn droge commentaar... hoe hij die hele kandidatengroep observeert en de irritante factoren zo mooi aanwijstquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel fijne opmerkingen.
Ja maar dat was niet zo zeer de bedoeling geloof ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou die over arrogante lul was duidelijk WEL te horen bij het lijdend voorwerp.
die ene kneus hoorde die opmerking wel hoor.... hij reageerde er zelfs nog opquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ie het niet in iemands gezicht doet, dan heb je wél ballen
Die was goed iddquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Wil je even koffie halen??
Ik vind hem wel tof worden.
Volgens mij juist wel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar dat was niet zo zeer de bedoeling geloof ik
Maar het moet wel altijd tegen iemand anders he. Dat hij het niet erg vindt dat het lijdend voorwerp het hoort is een tweede.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou die over arrogante lul was duidelijk WEL te horen bij het lijdend voorwerp.
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar het moet wel altijd tegen iemand anders he. Dat hij het niet erg vindt dat het lijdend voorwerp het hoort is een tweede.
Ipv zeggen. Ik vind je een arrogante lul, moet het via marvin of zijn meisje en het liefst met de camera erbij.
Dat is achterbaks.
Heeft niet echt zin om ruzie te gaan maken met je eigen groepje he... komt de performace niet ten goedequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn genoeg artiesten die wel samen op een podium staan maar elkaar niet kunnen luchten....quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft niet echt zin om ruzie te gaan maken met je eigen groepje he... komt de performace niet ten goede
Dat Marvs en z'n blonde ding er maar uit mogen vliegen en het andere meisje door mag.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heeft niet echt zin om ruzie te gaan maken met je eigen groepje he... komt de performace niet ten goede
Please...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar het moet wel altijd tegen iemand anders he. Dat hij het niet erg vindt dat het lijdend voorwerp het hoort is een tweede.
Ipv zeggen. Ik vind je een arrogante lul, moet het via marvin of zijn meisje en het liefst met de camera erbij.
Dat is achterbaks.
Die Ferry doet het structureel en dan ben je wat mij betreft een eikelquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
jezus ga huilen allemaal! Alsof jullie allemaal zo lief zijn
Precies! Al dat commentaar altijd over wat er goed en slecht en achterbaks isquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
jezus ga huilen allemaal! Alsof jullie allemaal zo lief zijn
goed voorspeldquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef BVO het volgende:
Aardige start, jury mag iets feller zijn.
Ah, en de eerste prono'er is exit.
juistquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies! Al dat commentaar altijd over wat er goed en slecht en achterbaks is![]()
Als ik met zo'n reality programma mee zou doen, dan zou ik tegen iedereen mooi weer spelen en de kneuzen achter hun rug om keihard dissenZo ~O>
Net als die rolstoelchick met 'r irritante trillingquote:
Ach ze had haar ook van het podium af kunnen rijdenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer dat ze niet echt samen zingen met dat meisje in die rolstoel. ERger nog, die ene gaat er gewoon voorstaan!
Die neger met die bek met tanden bedoel ikquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat lullig om met je big ass voor die rolstoel te gaan staan.
Brutus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die neger met die bek met tanden bedoel ik. Ben haar naam kwijt, Charlene is juist wel tof
!
Yes, wegquote:
Idd, flikker toch op met die tweede kansenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:26 schreef BVO het volgende:
Teveel 2-2's.
verbijsterend inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Dat ze die maja de bij in z'n rode streepjestrui doorgelaten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |