Bedankt voor de normale TT C_d.quote:Op zondag 25 november 2007 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens moest ik wel heel erg lachen om het hoofd van Jerney toen Nigel ging zingen.
Het lag er wel heel erg dik op!![]()
graag gedaanquote:Op zondag 25 november 2007 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedankt voor de normale TT C_d.
wordt het toch nog gezellig vanavondquote:Op zondag 25 november 2007 13:20 schreef Svensational het volgende:
Die naambadges hadden wel wat duidelijker leesbaar mogen zijn, weet van de helf niet wie ze zijn! Ik ga denk ik net als c_a vanavond nog maar een keertje kijken
.
er zijn er toch maar 54 foor?quote:Op zondag 25 november 2007 14:24 schreef Woelli het volgende:
Maar dan kom je op 53 mensen. Missen er nog 7
Die staan vast achter iemand ofzo
Bas (en dan niet die oen uit de voorrondes)quote:Op zondag 25 november 2007 14:29 schreef Greys het volgende:
Ik vond meneer 1 op de onderste foto echt super!!!
En Nikki, dat meisje dat met de audities die pet op had!
dat is die zwerverquote:Op zondag 25 november 2007 14:34 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die jongen waarvan dat ene nare jochie zei 'Ik hoop dat hij vals gaat"?
Die met de audities er een beetje zwerverig uit zag en dat liedje over zijn New Shoes zong?
Nee, 60 zeiden ze aan het eind, toen ze de mensen in de kamers in gingen delen.quote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn er toch maar 54 foor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |