Owquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Jawel, tijdens Idols 3
die komt nuquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Waarom krijgen we de stemming van die eerste paar niet?
Dat is nog maar de vraag aan het eind volgens mij.quote:
Geduld die krijgen we nu.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Waarom krijgen we de stemming van die eerste paar niet?
voortijdige zaadlozingquote:
Ja, hij is komischquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Wil je even koffie halen??
Ik vind hem wel tof worden.
Hij heeft idd wel fijne opmerkingen.quote:
Zoiets dacht ik ook al ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die twijfelgevallen gaan vast en zeker in een herkansingsronde met elkaar.
Het is alleen jammer dat ie het niet in iemands gezicht doet, dan heb je wél ballenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel fijne opmerkingen.
Nou die over arrogante lul was duidelijk WEL te horen bij het lijdend voorwerp.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is alleen jammer dat ie het niet in iemands gezicht doet, dan heb je wél ballen
Ik ken hem ook alleen van zijn droge commentaar... hoe hij die hele kandidatengroep observeert en de irritante factoren zo mooi aanwijstquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel fijne opmerkingen.
Ja maar dat was niet zo zeer de bedoeling geloof ikquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou die over arrogante lul was duidelijk WEL te horen bij het lijdend voorwerp.
die ene kneus hoorde die opmerking wel hoor.... hij reageerde er zelfs nog opquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ie het niet in iemands gezicht doet, dan heb je wél ballen
Die was goed iddquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Wil je even koffie halen??
Ik vind hem wel tof worden.
Volgens mij juist wel.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar dat was niet zo zeer de bedoeling geloof ik
Maar het moet wel altijd tegen iemand anders he. Dat hij het niet erg vindt dat het lijdend voorwerp het hoort is een tweede.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou die over arrogante lul was duidelijk WEL te horen bij het lijdend voorwerp.
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar het moet wel altijd tegen iemand anders he. Dat hij het niet erg vindt dat het lijdend voorwerp het hoort is een tweede.
Ipv zeggen. Ik vind je een arrogante lul, moet het via marvin of zijn meisje en het liefst met de camera erbij.
Dat is achterbaks.
Heeft niet echt zin om ruzie te gaan maken met je eigen groepje he... komt de performace niet ten goedequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |