Bedoel je "over overdreven homo's gesproken"?! FTW!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:17 schreef BVO het volgende:
Nu ik Zhenar hier zo zie, wat jammer dat die overdreven homo van Somebody to Love eruit ligt.
Dat was toch die ene die eruit kwam en echt tegen Martijn: Het ging zóóóóóóó goed!!111!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:17 schreef BVO het volgende:
Nu ik Zhenar hier zo zie, wat jammer dat die overdreven homo van Somebody to Love eruit ligt [afbeelding].
Flauw, I knowquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je "over overdreven homo's gesproken"?! FTW!![]()
![]()
Ik houd wel van dat soort flauwquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Flauw, I know.
Die ja, MB. Ik vond hem wel leuk fout en hij zong niet zo heel beroerd.
Wat een leuk liedje trouwens, dat Sweets for my Sweet.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:38 schreef Re het volgende:
alleen al met die kop zal hij wel bij de laatste 18 zitten...
quote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft net zo'n hoofd als jij!
Ftw!quote:
Hij zong wel goed, maar zó overdrevenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Flauw, I know [afbeelding].
Die ja, MB [afbeelding]. Ik vond hem wel leuk fout en hij zong niet zo heel beroerd.
Wat een leuk liedje trouwens, dat Sweets for my Sweet [afbeelding].
why? Zo knap is hijniet hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:38 schreef Re het volgende:
alleen al met die kop zal hij wel bij de laatste 18 zitten...
Échte hetero's hebben inderdaad zo'n stoere nickname als jij!quote:
Ik vind m wel cutequote:
quote:
jaja. Heb er weer zin in vnv.quote:
Dit is zijn eerste keer. So what's your point?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe vaak wil die jongen nog met Idols meedoen?
Olliequote:Op zaterdag 1 december 2007 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
jaja. Heb er weer zin in vnv.
Heb t keidruk nog steeds dus heb de audities n beetje voorbij laten gaan. Maar zit er nu helemaal in.
Hoogtepunt last week: Ollie i/d douche.. zijn er screens?
Echt niet! Ik heb hem zovaak voorbij zien komen bij de vorige Idols, of Popstars the rivals, X factor gedoe... een van die programma's iig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit is zijn eerste keer. So what's your point?
Al gevonden! thnx.quote:
Dan ben je in de war met andere donkere deelnemers. Hij heeft slechts eenmaal meegedaan (X-Factor), waarbij hij de liveshows net misliep door een blunderende Henkjan. Dus eigenlijk sla je hier aardig de plan misquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt niet! Ik heb hem zovaak voorbij zien komen bij de vorige Idols, of Popstars the rivals, X factor gedoe... een van die programma's iig.
Niet helemaal dus, je geeft het nu ook toe, dat ie al eens aan een ander programma heeft meegedaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ben je in de war met andere donkere deelnemers. Hij heeft slechts eenmaal meegedaan (X-Factor), waarbij hij de liveshows net misliep door een blunderende Henkjan. Dus eigenlijk sla je hier aardig de plan mis.
Zoals wel meerderen. Slaat de opmerking "hoe vaak wil hij nou nog mee gaan doen" dus nergens op.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet helemaal dus, je geeft het nu ook toe, dat ie al eens aan een ander programma heeft meegedaan![]()
Maar goed.
Mijn god, wat maak je je druk? Je wilt echt gelijk hebben he... terwijl mijn posts niet negatief bedoeld zijn naar jou toe.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals wel meerderen. Slaat de opmerking "hoe vaak wil hij nou nog mee gaan doen" dus nergens op.
Maar goed.
edit: Jouw "Asnat" viel al drie maal af tijdens de audities van Idols.
Maar goed.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:17 schreef BVO het volgende:
edit: Jouw "Asnat" viel al drie maal af tijdens de audities van Idols.
Maar goed.
Ik maak me niet druk, maar als ik onzin zie staan kan ik het niet laten om het even onderuit te halenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mijn god, wat maak je je druk? Je wilt echt gelijk hebben he... terwijl mijn posts niet negatief bedoeld zijn naar jou toe.
Dan moet ze al helemaal wat meer gewend zijn dan ditquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:28 schreef soylent het volgende:
BVO, laat haar toch, Kinga is okee, ze is eenDGK
poster.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mijn god, wat maak je je druk? Je wilt echt gelijk hebben he... terwijl mijn posts niet negatief bedoeld zijn naar jou toe.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:28 schreef soylent het volgende:
BVO, laat haar toch, Kinga is okee, ze is eenDGK
poster.
Gatver, wie?!quote:
quote:
Ieeeuw! Wat ranzigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |