Bedoel je "over overdreven homo's gesproken"?! FTW!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:17 schreef BVO het volgende:
Nu ik Zhenar hier zo zie, wat jammer dat die overdreven homo van Somebody to Love eruit ligt.
Dat was toch die ene die eruit kwam en echt tegen Martijn: Het ging zóóóóóóó goed!!111!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:17 schreef BVO het volgende:
Nu ik Zhenar hier zo zie, wat jammer dat die overdreven homo van Somebody to Love eruit ligt [afbeelding].
Flauw, I knowquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je "over overdreven homo's gesproken"?! FTW!![]()
![]()
Ik houd wel van dat soort flauwquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Flauw, I know.
Die ja, MB. Ik vond hem wel leuk fout en hij zong niet zo heel beroerd.
Wat een leuk liedje trouwens, dat Sweets for my Sweet.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:38 schreef Re het volgende:
alleen al met die kop zal hij wel bij de laatste 18 zitten...
quote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft net zo'n hoofd als jij!
Ftw!quote:
Hij zong wel goed, maar zó overdrevenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Flauw, I know [afbeelding].
Die ja, MB [afbeelding]. Ik vond hem wel leuk fout en hij zong niet zo heel beroerd.
Wat een leuk liedje trouwens, dat Sweets for my Sweet [afbeelding].
why? Zo knap is hijniet hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:38 schreef Re het volgende:
alleen al met die kop zal hij wel bij de laatste 18 zitten...
Échte hetero's hebben inderdaad zo'n stoere nickname als jij!quote:
Ik vind m wel cutequote:
quote:
jaja. Heb er weer zin in vnv.quote:
Dit is zijn eerste keer. So what's your point?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe vaak wil die jongen nog met Idols meedoen?
Olliequote:Op zaterdag 1 december 2007 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
jaja. Heb er weer zin in vnv.
Heb t keidruk nog steeds dus heb de audities n beetje voorbij laten gaan. Maar zit er nu helemaal in.
Hoogtepunt last week: Ollie i/d douche.. zijn er screens?
Echt niet! Ik heb hem zovaak voorbij zien komen bij de vorige Idols, of Popstars the rivals, X factor gedoe... een van die programma's iig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit is zijn eerste keer. So what's your point?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |