abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54898033
Even uit nieuwsgierigheid. Condisending, ik ken het woord niet, waar komt het vandaan?
That's all folks!
  woensdag 28 november 2007 @ 17:42:50 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54898317
Is dat niet 'neerbuigend'?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 28 november 2007 @ 17:43:15 #28
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54898330
Engels daarvoor dan.
Hoogachtend,
Erik.
pi_54899255
Ik heb geen idee, ik vind het niet in de context passen.
That's all folks!
pi_54899834
Geen enkel trio lijkt me erg goed.
pi_54899912
Trio 16 verwacht ik veel van, trio 20 is ook wel aardig.
That's all folks!
pi_54900021
20 vind ik vreselijk . Alleen Ivar is goed . Maar Tiffany kan alleen met een schijtbek zingen (en dan nog komt er weinig goeds uit) en Asnat, ja, daar begin ik maar niet over. 16 is alleen Nikki goed. En zo is het bij elk trio zo'n beetje, of ik ken ze allemaal niet. Er zitten veel te veel vrouwen tussen . Ik luister echt veel liever naar een goeie mannenstem, dus hopelijk wordt de man/vrouw verhouding in de liveshows wel een beetje gelijk.
pi_54901316
Ik verwacht het meest van:

Trio 1
Trio 2
Trio 3
Trio 6
Trio 17
Trio 19
Trio 20
pi_54901347
Net op Boulevard . Nigel's trio klonk echt super, dus heb toch wel een favoriet . Die met Neil erin was echt megaslecht ! Hij was aan het beatboxen .
pi_54901490
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
16 is alleen Nikki goed.
Dan onderschat je de andere twee wel, ik denk dat het wel goed samen zal gaan. Al vertelde Marjolijn dat het bij het instuderen tegenviel om de juiste verhoudingen en dergelijke te vinden.
That's all folks!
pi_54901568
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net op Boulevard . Nigel's trio klonk echt super, dus heb toch wel een favoriet . Die met Neil erin was echt megaslecht ! Hij was aan het beatboxen .
He? Werden er al trio's uitgezonden? Dat mag toch helemaal niet.
pi_54902414
Al stukjes van de uitzending van zaterdag ja. Van Nigel's trio zag je niet het optreden zelf maar gewoon een stukje dat ze samen zongen en dat klonk dus geweldig . Van Neil's trio (wat echt bagger was) en die van Sandy (wel okee, maar niet echt super) zag je wel al een stuk van het 'echte' optreden. En de jury mag weer dmv zo'n rood kruis individueel stemmen zag ik .
pi_54902547
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Al stukjes van de uitzending van zaterdag ja. Van Nigel's trio zag je niet het optreden zelf maar gewoon een stukje dat ze samen zongen en dat klonk dus geweldig . Van Neil's trio (wat echt bagger was) en die van Sandy (wel okee, maar niet echt super) zag je wel al een stuk van het 'echte' optreden. En de jury mag weer dmv zo'n rood kruis individueel stemmen zag ik .
Dat vind ik wel een goede opzet^^. Maar vorig jaar bestond de jury uit 3 personen en nu uit 4. Wat zou er gebeuren als iemand 2 kruizen en 2 krulletjes krijgt?
pi_54902552
En dan bij 2-2 wordt het leuk.
That's all folks!
pi_54902867
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er zitten veel te veel vrouwen tussen . Ik luister echt veel liever naar een goeie mannenstem, dus hopelijk wordt de man/vrouw verhouding in de liveshows wel een beetje gelijk.
Je moet toch toegeven dat er vele malen meer vrouwelijk dan mannelijk talent tussen zit? Bij de vrouwen hebben we Aisha, Jennifer, Charlene, Asnat, Marijn, Marjolijn, Mirjam, Nikki, Naomi, Sandy, Nathalie M. en ga zo maar door. Terwijl bij de mannen alleen Nigel en Bas écht in positieve zin opvallen.
pi_54903030
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Together het volgende:

[..]

Je moet toch toegeven dat er vele malen meer vrouwelijk dan mannelijk talent tussen zit? Bij de vrouwen hebben we Aisha, Jennifer, Charlene, Asnat, Marijn, Marjolijn, Mirjam, Nikki, Naomi, Sandy, Nathalie M. en ga zo maar door. Terwijl bij de mannen alleen Nigel en Bas écht in positieve zin opvallen.
Dat kan je echt nog niet zeggen nu. Afgelopen zaterdag lieten ze hooguit 50% van alle kandidaten zingen.
pi_54903155
Dan noem je net degenen op van de vrouwen die ik goed vind ja (op vier ofzo na). Dus zoveel vrouwelijk talent vind ik er nou ook weer niet tussen zitten. Maarja, wat ik bedoelde is dat ik gewoon liever wat meer mannen in het theater had gezien .
  woensdag 28 november 2007 @ 20:58:55 #43
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54903834
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:50 schreef Together het volgende:
We kunnen eindelijk de volledige uitzending online bekijken, maar wel in lage kwaliteit.
Het kijkt wel okay weg. Kan het tenminste eindelijk zien.
En die eerste chorusline met Everything moet écht oprotten qua uitspraak allemaal
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54903874
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen idee, ik vind het niet in de context passen.
Kijk dan maar eens terug. Dat jonge meisje was uit aan het leggen hoe je het beste naar de cd kon luisteren over de ademhaling enzo. Zie je die mervin ofzo, continue zijn wenkbrauw optrekken en dodelijk grijzen.

Dat is zeker neerbuigend, kleinerend etc.

Ja ik heb al een hekel aan ehm en zijn "meisie"
A little bit hateful
  woensdag 28 november 2007 @ 21:03:36 #45
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54903984
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk dan maar eens terug. Dat jonge meisje was uit aan het leggen hoe je het beste naar de cd kon luisteren over de ademhaling enzo. Zie je die mervin ofzo, continue zijn wenkbrauw optrekken en dodelijk grijzen.
Ja, Jack en Karen jr mogen wel moven wmb..
Hebben sowieso al die trio's niets geleerd van 3 seizoenen Idols? Ik snap dat de crew je best aanzet om even gek te doen voor de camera, maar GEBRUIK die tijd nou om te repeteren zodat je vroeg kan slapen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54905030
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat is zeker neerbuigend, kleinerend etc.

Ja ik heb al een hekel aan ehm en zijn "meisie"
O, je doelde op die beelden, nu snap ik het.
That's all folks!
  woensdag 28 november 2007 @ 22:51:47 #47
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54907664
Trio 2 FTW!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54907775
Wat is er met de op gebeurd
Is wel super vet zo met de chorus lines!

Maar de trio's die echt door zijn zijn nu vermengt met de quartetjes?
A little bit hateful
pi_54907877
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is er met de op gebeurd
Jaaaaaaa, ik dacht, ik zet mooi dat ding van Together er in, dan kunnen mensen direct de filmpjes bekijken, maar toen het erin stond zag ik pas dat Together niet de trio's mooi bij elkaar had, ga 't ff proberen te fixen nu .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 28 november 2007 @ 22:57:41 #50
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54907902
Malle mod.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')