Als je toch bezig bent. Zet de trio's terug + direct de filmpjes en je kunt mijn SEPO gebruiken om de afvallers met foto's en chorus line te plaatsen.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik dacht, ik zet mooi dat ding van Together er in, dan kunnen mensen direct de filmpjes bekijken, maar toen het erin stond zag ik pas dat Together niet de trio's mooi bij elkaar had, ga 't ff proberen te fixen nu.
Sexy, eigenlijk zouden ze die melvin en nathalie wat minder screentime moeten geven.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:43 schreef Together het volgende:
Stukje uit RTL Boulevard met o.a. een aantal zingende trio's (en een beatboxende Neil).
'Mn moeder heeft me negen maanden gebaard'quote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef Together het volgende:
Thuis bij Michael.
Wat een... interessante familie.
Ik heb liever dat we ook wat sfeerbeelden zien waardoor je de kandidaten wat beter gaat kennen, en ze - net als vorig jaar - gewoon de gehele trio's op idols.nl zetten. Die trio's zetten ze er nu ook op zag je al aan dat poppetje naast de chorusline, maar hoop dat ze nu wel het hele ding doen, en niet weer slechts 16 sec.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:04 schreef C.J. het volgende:
Ik hoop wel dat ze alles laten zien zaterdag. Er komen 20 trio's en er is genoeg tijd om iedereen te laten horen. Ze mogen dat gelul wel schrappen van mij.
hele aparte familie...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef Together het volgende:
Thuis bij Michael.
Wat een... interessante familie.
volgens mij heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:08 schreef Zhenar het volgende:
Vorige week had ik geen internet toen ik Idols keek, maar ik wilde nog vragen...
Vond iemand anders ook dat moment hilarisch, waarop drie meisjes op een bed zaten te oefenen/kletsen, en dat één van hen opeens een stel wortels tevoorschijn haalde en die aan de anderen aanbood? Of lag dat aan mij?![]()
Ferryquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Together het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat er vele malen meer vrouwelijk dan mannelijk talent tussen zit? Bij de vrouwen hebben we Aisha, Jennifer, Charlene, Asnat, Marijn, Marjolijn, Mirjam, Nikki, Naomi, Sandy, Nathalie M. en ga zo maar door. Terwijl bij de mannen alleen Nigel en Bas écht in positieve zin opvallen.
Ban die freak gewoon meteenquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:38 schreef Svensational het volgende:
Zou je alsjeblieft 'egt' als 'echt' willen schrijven?
Waren het niet gewoon bananen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:08 schreef Zhenar het volgende:
Vorige week had ik geen internet toen ik Idols keek, maar ik wilde nog vragen...
Vond iemand anders ook dat moment hilarisch, waarop drie meisjes op een bed zaten te oefenen/kletsen, en dat één van hen opeens een stel wortels tevoorschijn haalde en die aan de anderen aanbood? Of lag dat aan mij?![]()
quote:
Wat grappig, twee banaanvragen achter elkaar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waren het niet gewoon bananen?
Ik nu weer eens wel. Toch toffer dan vanaf videoquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan het niet echt zien vandaag. Dus ik kijk het morgenmiddag wel.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:23 schreef Together het volgende:
[..]
[..]
Wat grappig, twee banaanvragen achter elkaar.
Wat wortels zal je scherpte goed doen vrind.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
Oh ja, het waren banenenNou ja, ik wist dat het iets fallusvormigs was
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:23 schreef Together het volgende:
[..]
[..]
Wat grappig, twee banaanvragen achter elkaar.
94,3 lijkt me dan tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:28 schreef BVO het volgende:
Is die Michael van 104 kilo naar 94 gegaan?! Ook zwaar zeg.
Ja, maar jij bent geen 15quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef soylent het volgende:
Hey, watch it, ik ben 92kg(Van 97kg
Sonja Bakker 4 live!#1)
Gaan we pimpen met afvallenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef soylent het volgende:
Hey, watch it, ik ben 92kg(Van 97kg
Sonja Bakker 4 live!#1)
Daar valt mijn 90 -> 77 wel bij in het nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan we pimpen met afvallen? Van 89 naar 74
.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:51 schreef soylent het volgende:
Klote 80minners, wachten jullie maar, ik ga op je zitten en dan piep je wel anders.
Ik zie er trouwens niet dik uitHet zit alleen in mijn buik, en als ik ga zwemmen houd ik die in.
Haha, dikzakquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan we pimpen met afvallen? Van 89 naar 74
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |