Jij was niet uitgelogdquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Duh
ik ben nog nooit ingelogd geweest op DGK dus het is logisch dat ik dan uitgelogd ben
Winterslaap....quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:14 schreef beroepslurker het volgende:
....hoop dat dat lekkere, slimme paarse beertje nog even langskomt vanavond.....
Hallo PPI, ja dat zou kunnen, heeft zich gisteren zo afgemat, die heeft wel een paar maandjes rust nodigquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:22 schreef beroepslurker het volgende:
HiDiHo, je kunt denk ik nog wel een lekker muziekje neerzetten hier, het is zo stil
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo PPI, ja dat zou kunnen, heeft zich gisteren zo afgemat, die heeft wel een paar maandjes rust nodig
Ik had ook niet verwacht dat een software update van 4 naar 5 de snelheid veel ten goede zou komenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis een vreemde snuiter in ieder geval en Fok! is toch weer ouderwets traag.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=hCfZbEZWAJA
Dat wordt zaterdag wéér afzien denk ik, ga alvast maar iets leuks plannenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat een software update van 4 naar 5 de snelheid veel ten goede zou komen
Dit weekend ben ik zeker wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag wéér afzien denk ik, ga alvast maar iets leuks plannen
Ik had nog willen wedden...quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat een software update van 4 naar 5 de snelheid veel ten goede zou komen
Die Downtime was een uitzondering hoor Beroepslurkertje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag wéér afzien denk ik, ga alvast maar iets leuks plannen
Zeaux,quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Duh
ik ben nog nooit ingelogd geweest op DGK dus het is logisch dat ik dan uitgelogd ben
Nee, als ik dat had ging ik dit weekend niet wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Had je een vooruitziende blik?
En er moet nog gefinetuned worden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Die Downtime was een uitzondering hoor Beroepslurkertje.
Is ie bij jou in de leer geweest?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux,
Jij bent wel echt EXTREEM lollig.
Een zaterdagavond lekker de stad in is ook niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En er moet nog gefinetuned worden.
Desalniettemin heb ik de komende drie zaterdagavonden toch maar wat IRL gepland.
za 1. vrienden op bezoek. za 2. vrienden op bezoek, za 3. Dublin.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Een zaterdagavond lekker de stad in is ook niet verkeerd toch?
Dublin...zo wat leuk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
za 1. vrienden op bezoek. za 2. vrienden op bezoek, za 3. Dublin.
Als ze nou een volgend onderhoud maar niet net op za 4. gaan plannen.
Wauw !quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En er moet nog gefinetuned worden.
Desalniettemin heb ik de komende drie zaterdagavonden toch maar wat IRL gepland.
Hoi Buufquote:
omdat de tekstschrijvers in Hollyood staken?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom is het een herhaling van Deal or Nodeal
WTF!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
@Beroepslurker, kecke PM.
Is allemaal heel goed gegaan.![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
@Beroepslurker, kecke PM.
Is allemaal heel goed gegaan.![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:28 schreef debuurvrouw het volgende:
En we gaan over een half uur weer Down...
zie editquote:
Moet ik jou ook maar even helpen met een plaatje uploaden dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WTF!word ik nou ALWEER buiten een PM clubje gehouden
Nou, dan ga ik toch gewoon tussen 9 en half 10 een leven zoeken? Wordt hier zo vaak aangeradenquote:
Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik wel, vandaag al twee keer.
EEN BEREKNUFFEL!quote:
Ik dacht al: het begint vast met een B.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
EEN BEREKNUFFEL!![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk, net wat ik lekker vindquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
EEN BEREKNUFFEL!![]()
[ afbeelding ]
Aha, denk dat jij wat anders bedoelde Gert...quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht al: het begint vast met een B.
Is het nu helemaal voor elkaar Lobasca met de computer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:19 schreef Lobasca het volgende:
Z0 dan!
Hee, als jij meer van berenknuffels houdt, prima.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Aha, denk dat jij wat anders bedoelde Gert...
Dát zeg ik niet Gert, vind beiden lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, als jij meer van berenknuffels houdt, prima.
nee, maar zodra het wel zo is, hoor je het als eerste..quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is het nu helemaal voor elkaar Lobasca met de computer?
waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dát zeg ik niet Gert, vind beiden lekker
Met een B.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Over lekkere dingen Lobasca
Kan me niks boeien.quote:
Daar hadden jullie het een tijdje geleden overquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef beroepslurker het volgende:
Die klote-afkortingen altijd hier, wat is BMSD nu weer?
bdsm....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar hadden jullie het een tijdje geleden over![]()
![]()
Ben het vergeten, waarschijnlijk mijn korte-termijn geheugenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar hadden jullie het een tijdje geleden over![]()
![]()
Geen flauw idee. Bullshit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef beroepslurker het volgende:
Die klote-afkortingen altijd hier, wat is BMSD nu weer?
Brandsteder Ron, ook niet lekker met een Bquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Bullshit.
(nee, niet "lekker met een B")
Ach ja, gaat niet om de letters, 't gaat om de actie....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dát bedoel ik!
gelukkig begint het wel met een b
En wat houdt die actie in dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, gaat niet om de letters, 't gaat om de actie....
Het staat mij toch echt bij dat dat toen uitgebreid aan de orde is geweest en dat jij daar bij was tochquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En wat houdt die actie in dan?
Ben het echt vergeten, komt misschien omdat ik een beetje ziek ben, grieperig.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het staat mij toch echt bij dat dat toen uitgebreid aan de orde is geweest en dat jij daar bij was toch
Info is hier te vindenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:14 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben het echt vergeten, komt misschien omdat ik een beetje ziek ben, grieperig.
Bramdsteder schijnt van grote Bah te houden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brandsteder Ron, ook niet lekker met een B
http://nl.wikipedia.org/wiki/BDSMquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:14 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben het echt vergeten, komt misschien omdat ik een beetje ziek ben, grieperig.
Ja, ik weet het weerquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Info is hier te vinden
Ja, dat klopt écht, weet ik zékerquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Bramdsteder schijnt van grote Bah te houden.
Boefjequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Bramdsteder schijnt van grote Bah te houden.
En hoe komt dat, dat jij dat zéker weet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat klopt écht, weet ik zéker
Heb ik gehoord van mensen die het kunnen weten, en nee, ik heb die bolus niet gedraaid hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En hoe komt dat, dat jij dat zéker weet?
Truste moppie, slaap lekker en beterschapquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Maar ik ga naar bed, even de griep wegslapen, allemaal nog een fijne avond en een goede nacht!
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef beroepslurker het volgende:
Heb ik gehoord van mensen die het kunnen weten.
Dankjewel Lobje, lief van je.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Truste moppie, slaap lekker en beterschap
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ziie je wel! APK heeft het ook gehoord.
Wie niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Uh, ik begón erover koortshoofd. Dus ik had het ook gehoord. Dus dan zal het wel waar zijn hè.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Toch vreemd. Zodra het hier over SM gaat, kom je uit het niets ineens opdagen om van de daken te roepen hoe dol je daar op bent. Maar geruchten over een BN'er die in precies hetzelfde circuit als jij zit, die ken je niet?quote:
Sorry Gert, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh, ik begón erover koortshoofd. Dus ik had het ook gehoord. Dus dan zal het wel waar zijn hè.
Maar jij gelooft dingen pas als je het met eigen ogen gezien hebt....quote:
Stond ooit in de eerste versie van Vals Licht van Zwagermans en hij heeft het verwijderd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
Uh, ik begón erover koortshoofd. Dus ik had het ook gehoord. Dus dan zal het wel waar zijn hè.
BN'ers boeien mij totaal niet, dus lees ik er ook nooits iets over. Maar hoezo in hetzelfde circuit als ikquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch vreemd. Zodra het hier over SM gaat, kom je uit het niets ineens opdagen om van de daken te roepen hoe dol je daar op bent. Maar geruchten over een BN'er die in precies hetzelfde circuit als jij zit, die ken je niet?
Niet alles, en ook in dit geval bleek dus wel dat mijn gerede twijfel gerechtvaardigd was. Verder vind ik de laatste 15 jaar heel veel journalisten ontzettend onnauwkeurig. Ze nemen klakkeloos dingen over zonder hoor en wederhoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar jij gelooft dingen pas als je het met eigen ogen gezien hebt....
Euh, vertelquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet alles, en ook in dit geval bleek dus wel dat mijn gerede twijfel gerechtvaardigd was.
Die baby/peuter, waarvan Lobasca gehoord dat die ongesteld zou zijn....gisteren. Daar was iets anders mee aan de hand, wel met als oorzaak hormomen overigens...quote:
Zou kunnen hoor! Ik las net het commentaar van een Brandsteder-fan op dit gerucht. Zij weet zéker dat áls Ron al aan poepsex doet, dat dit "beslist niet op vrijwillige basis is."quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alles, en ook in dit geval bleek dus wel dat mijn gerede twijfel gerechtvaardigd was.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor! Ik las net het commentaar van een Brandsteder-fan op dit gerucht. Zij weet zéker dat áls Ron al aan poepsex doet, dat dit "beslist niet op vrijwillige basis is."
Gewoon.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
BN'ers boeien mij totaal niet, dus lees ik er ook nooits iets over. Maar hoezo in hetzelfde circuit als ik
Tering....ik ben een keurige nette vent....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon.
Van die rans-apen onder elkaar.
Oh, ik dacht dat je aan Brandstedergate refereerde.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die baby/peuter, waarvan Lobasca gehoord dat die ongesteld zou zijn....gisteren. Daar was iets anders mee aan de hand, wel met als oorzaak hormomen overigens...
Nee joh, Lobas refereerde aan een uitspraak van mij gisteren (je was daar nog bij) waarbij ik zei dat ik van nature niet zo snel iets geloof en het eerst zelf wens te zien...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je aan Brandstedergate refereerde. (8>
Ok, pseudo-menstruatie dan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die baby/peuter, waarvan Lobasca gehoord dat die ongesteld zou zijn....gisteren. Daar was iets anders mee aan de hand, wel met als oorzaak hormomen overigens...
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit lijkt menstrueren, maar heet steenrood. komt vaker voor, en idd, door de hormonen.
goeiemoggel trouwens...![]()
Uhuh, dat zeggen al die mannetjes die zich in obscure kelders anaal laten fisten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering....ik ben een keurige nette vent....
Jammer dat je geen ticket voor het uitzicht terras van het WTC had op 9/11, hè?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee joh, Lobas refereerde aan een uitspraak van mij gisteren (je was daar nog bij) waarbij ik zei dat ik van nature niet zo snel iets geloof en het eerst zelf wens te zien...
Daar ging je bijna, Gertquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, dat zeggen al die mannetjes die zich in obscure kelders anaal laten fisten.
Althans, zo gaat het gerucht.
Ja, eigenlijk wel......zat jij niet aan de beeldbuis gekluisterdquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat je geen ticket voor het uitzicht terras van het WTC had op 9/11, hè?
Dat was allemaal fake man! 0/7quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, eigenlijk wel......zat jij niet aan de beeldbuis gekluisterd
Er gaan ook genoeg geruchten over modjes, zijn die dan ook echt allemaal waar?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, dat zeggen al die mannetjes die zich in obscure kelders anaal laten fisten.
Althans, zo gaat het gerucht.
Ik heb net een pannenkoek gebakken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er gaan ook genoeg geruchten over modjes, zijn die dan echt allemaal waar?
Mjammie....quote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net een pannenkoek gebakken.
Dat was één van de geruchten.......quote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net een pannenkoek gebakken.
Pavebrother!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:06 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UBFKl4mu1TM
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee, lekker wijfZullen we het over wratten hebben?
Vieze, vuile, smerige gluurder!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee, lekker wijfZullen we het over wratten hebben?
O gelukkig.... dacht even dat je naar een bepaald topic verwees.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vieze, vuile, smerige gluurder!!!![]()
mmmm iets gemistquote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig.... dacht even dat je naar een bepaald topic verwees.
ok first talk then kissquote:Op woensdag 28 november 2007 00:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stijltangen dan?Ik wil alleen maar met je praten
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Na man, vooruit. Hang 'em er maar in.
Gatver, dat is smerig!!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
Hebben jullien nu ook altijd zo'n pluisje in je navel ?
ik wel echt leuk eigenlijk, soort van wuzzie
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
4 op een rij !
Niet over streams beginnenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
saai, zijn de streams leuk op het moment ?
wat ! is gewoon een pluisje van katoen of wol hoor, ik vind ze wel lief. Heb een schone buuk hoor !quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet over streams beginnen![]()
Het lukt me niet om ze te zien
das geyl, als je met zo'n oorwatje er ff in kan rammen en zo'n gele klodder uit haalquote:
Ik kijk geen streams, maar aan de COS te lezen, wordt het script steeds hilarischer!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Pavement het volgende:
saai, zijn de streams leuk op het moment ?
zeker ff gesolliciteerd bij de gemeente, moet ik dalijk nog in pak ookquote:
ik hoor de voice over al in mn hoofd over een paar dagen op tvquote:Op woensdag 28 november 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams, maar aan de COS te lezen, wordt het script steeds hilarischer!
Nu zou Nadia een miskraam hebben gehad, afkomstig van Dennis: "Brooke".
Uiteraard weer één en al streamlocks erdoor heen, om de suggestie te wekken dat het echt is.
owww, Luilekkerlandquote:Op woensdag 28 november 2007 00:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeker ff gesolliciteerd bij de gemeente, moet ik dalijk nog in pak ookstropdas
We zijn nog maar enkele hoofstukken verwijderd van de komst van een ware exorcistquote:Op woensdag 28 november 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams, maar aan de COS te lezen, wordt het script steeds hilarischer!
Nu zou Nadia een miskraam hebben gehad, afkomstig van Dennis: "Brooke".
Uiteraard weer één en al streamlocks erdoor heen, om de suggestie te wekken dat het echt is.
zekel luilekkerlandquote:Op woensdag 28 november 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
owww, Luilekkerland![]()
Wat voor functie?
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
Navond dames en heren.
oh te gek. Gemeente Rotterdam?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
zekel luilekkerlandvoor een functie bij Werk en Inkomen (o.a. uitvoering Wet Werk en Bijstand)
quote:
Als ik zeg waar dan wordt ik gelijk afgewezen met die wezenloze hierquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
Navond dames en heren.
ok, "leuk"quote:Op woensdag 28 november 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als ik zeg waar dan wordt ik gelijk afgewezen met die wezenloze hier![]()
maaru het houdt in dat ik onderzoek moet doen en instaties moet ondersteunen met beslissingen etc
nopequote:
I didquote:Op woensdag 28 november 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VnCS25z18pI&feature=related
hoop dat jullie het fatsoen hebben om ff te klikken
Ik hette nog een filmtip voor je:quote:Op woensdag 28 november 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VnCS25z18pI&feature=related
hoop dat jullie het fatsoen hebben om ff te klikken
http://www.youtube.com/watch?v=z_E4Lg_R5VE deze ?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hette nog een filmtip voor je:
Jigureul jikyeora (Save the Green Planet)
Geinig, ziek en behoorlijk science-fiction. Eerste half uurtje is even inkomen, maar daarna wordt het knallen.
vet !quote:Op woensdag 28 november 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=z_E4Lg_R5VE deze ?
Juist, diequote:Op woensdag 28 november 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=z_E4Lg_R5VE deze ?
De overheid biedt dan uitkomstquote:Op woensdag 28 november 2007 00:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
nope
maar ben wel bekend hoor met recht wet etc, ben op het moment parttime aan t werk in een keuken, maar heb weer zin in fulltime en fulltime stressen zie ik niet zitten
nog niet, ga m snel kijken ik hou wel van dat soort filmsquote:
ik weet niet meer wie wie is...quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie wie is...![]()
Ik ga ook klonen...nu ben ik het zat!!!!
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik herken je al.... mmmmmmmmmmmmmmmmhhhhmm
Ja eigenlijk wel !quote:Op woensdag 28 november 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
Niet weer die klonen.
Lui hebben jullie niks beters te doen ofzo?
Bellybuttonfluff.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
Daar zit Bill Gates achterquote:Op woensdag 28 november 2007 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Bellybuttonfluff.![]()
Waarom is het altijd lichtblauw
Ik ben in een heeeeele goede bui!quote:
Oeps betraptquote:Op woensdag 28 november 2007 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij 'ns ff gauw terug naar de COS!
Je bent in een goede bui?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij 'ns ff gauw terug naar de COS!
Nee, blijf, muizemop!!quote:Op woensdag 28 november 2007 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps betrapt![]()
Ga ik weer met me rugzak
Lekker is datquote:Op woensdag 28 november 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, blijf, muizemop!!![]()
ik heb je rugzak geplundert
Is het al vrijdag?quote:Op woensdag 28 november 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
Niet helemaal....![]()
Ga je me opvrolijken?
Mijn IQquote:
Dit meen je ook nog!quote:
Kan mij voorstellen dat Lobasca dat wilde jatten.quote:
Hmmmmz.quote:Op woensdag 28 november 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
Was het afgelopen vrijdag eigenlijk wel leuk?
Ik kan me er bijna niets meer van herinneren....quote:
Je had de batterij leeggeluld.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan me er bijna niets meer van herinneren....![]()
En opeens was je weg...
Niehiet!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Je had de batterij leeggeluld.![]()
En daarna flikkerde je met de laptop van de trap.
Hallo truste !!!quote:
Eej. Slaap fijn. En ik ben mijn wachtwoord zoek, en ik krijg geen nieuwe van je.quote:
Denk niet dat Gert aan jou een pannenkoekje afstaat....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb wel trek in een spekpannenkoek...![]()
zou Gert nog wat over hebben?
Natuurlijk wel.....zo istie vast wel...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Denk niet dat Gert aan jou een pannenkoekje afstaat....
Was jij ook een van die saaie kutklonen?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej. Slaap fijn. En ik ben mijn wachtwoord zoek, en ik krijg geen nieuwe van je.
quote:Op woensdag 28 november 2007 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij ook een van die saaie kutklonen?
En super slimquote:
Momenteel weet ik alleen muziekjes die al 100 x hier voorbij zijn gekomen..quote:
Wat zat er nu in die rugtas van Soury....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of begrijp ik het weer anders dan jij het bedoeld?
Denk dat APK het begreepquote:Op woensdag 28 november 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of begrijp ik het weer anders dan jij het bedoeld?
I don't care!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Momenteel weet ik alleen muziekjes die al 100 x hier voorbij zijn gekomen..
Stukjes kaas, dat IQ van 0,000000000000001 was er al bij VOL uitgejat...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zat er nu in die rugtas van Soury....
quote:
Voor een ongeletterde welquote:Op woensdag 28 november 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Soms zegt een smiley meer dan een letter.
Superschijt!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
Sorry.....
http://www.youtube.com/watch?v=OVmqG5SkXHs
http://www.youtube.com/watch?v=ebUIYjDeC-Q&feature=relatedquote:Op woensdag 28 november 2007 02:27 schreef APK het volgende:
Oeh, het is ook nog de Peter Maffay medley.![]()
Oh nee.![]()
Hmmmmmzzzz.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ebUIYjDeC-Q&feature=related
Deze dan maar?
Yooohh die is wel leuk .. Dit is dan ook weer Amsterdan . Kwam voor mijn raam langsquote:Op woensdag 28 november 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van het thuisfront van muis....
http://nl.youtube.com/watch?v=ydjeuzhpk9M
Die staat nu in Lelystad dacht ik.....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Yooohh die is wel leuk .. Dit is dan ook weer Amsterdan . Kwam voor mijn raam langs[ afbeelding ]
Ja, ik zei "Ik denk dat....", hoezo?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:40 schreef APK het volgende:
NMNS, jij wilde toch een profiel maken met jouw eigen naam en foto?
Ben vandaag bij de tandarts geweest en ze was voor het eerst in 8 jaar aardig tegen mij.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Als jij maar gelukkig bent!!
Gewoon benieuwd of ik in de tussentijd iets gemist had.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, ik zei "Ik denk dat....", hoezo?
Ach, jij kent m'n naam.......iedereen hier op dit moment trouwens.....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd of ik in de tussentijd iets gemist had.
Volgens mij ben jij een beetje bang voor je tandarts...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ben vandaag bij de tandarts geweest en ze was voor het eerst in 8 jaar aardig tegen mij.
The Miskleun....maar dan met een paar letters er tussenuit?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, jij kent m'n naam.......iedereen hier op dit moment trouwens.....
Ik ben waarschijlijk de laatste die jouw naam niet kent.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach, jij kent m'n naam.......iedereen hier op dit moment trouwens.....
Daar kom je er niet mee.....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
The Miskleun....maar dan met een paar letters er tussenuit?
Echt? Heb ik mijn PM niet ondertekend met mijn echte naam?quote:Op woensdag 28 november 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben waarschijlijk de laatste die jouw naam niet kent.
[ afbeelding ]
Deze heb ik een tijdje gebruikt als avatar, maar ik vind Beckham knapper.
Wel dus.....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt? Heb ik mijn PM niet ondertekend met mijn echte naam?
Ik moest er zelf heel hard om lachen....quote:Op woensdag 28 november 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kom je er niet mee.....
Nee, totaal niet, maar het was altijd zo'n Nederlandse bitch die mij het liefst terug naar Amsterdam zou beamen en vandaag was ze aardig.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje bang voor je tandarts...
Ik lag ook dubbel......quote:Op woensdag 28 november 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik moest er zelf heel hard om lachen....
Welke PMquote:Op woensdag 28 november 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt? Heb ik mijn PM niet ondertekend met mijn echte naam?
misogynistquote:Op woensdag 28 november 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus Christ, je vroeg mij op 20-11 wat in de SC, daarop heb ik je twee PM's gestuurd....
Mooi!quote:Op woensdag 28 november 2007 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar het was altijd zo'n Nederlandse bitch die mij het liefst terug naar Amsterdam zou beamen en vandaag was ze aardig.![]()
Ik mis wat glazuur op een paar tanden en dat gaat ze fixen.
glazuur is doorzichtig...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat voor kleur zou ze nemen..... >:)
Dan krijg je waarschijnlijk schildjes...quote:Op woensdag 28 november 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Echt
Anyways, in februari niet meer.
Tis datquote:Op woensdag 28 november 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
Dan krijg je waarschijnlijk schildjes...
Slijpen ze een stukje van je tand af en lijmen daar een schildje op, zoadat je gebit er weer een beetje toonbaar uitziet..quote:
COS.quote:Vanaf de 1e sec. dacht ik al, dat Nadia geen vrouw was.
Geen probleem hoor, maar kom er gewoon voor uit.
Of willen zij dit als primeur houden, zoals ik al vaker zeg. Nederland zou Nederland niet zijn als wij niet de eerste zijn met een dusdanig plot in een programma.
Volgens mij gaat ze met vullingmateriaal aan de gang.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
Slijpen ze een stukje van je tand af en lijmen daar een schildje op, zoadat je gebit er weer een beetje toonbaar uitziet..
Ik heb van alles een beetje verstand...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze met vullingmateriaal aan de gang.
Heb jij er verstand van
Ze is een leergierig en slim kind....quote:Op woensdag 28 november 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze met vullingmateriaal aan de gang.
Heb jij er verstand van
Behalve van beeldschermen van laptops.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb van alles een beetje verstand...
Dat is mijn rol...quote:Op woensdag 28 november 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is een leergierig en slim kind....
Jammer dat ze dat zo weinig laat merken......
Waarquote:Op woensdag 28 november 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier overigens straks verder.....http://forum.fok.nl/topic/1099685/1/25#54883737
En jij wilt me niet wijzer maken..quote:Op woensdag 28 november 2007 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve van beeldschermen van laptops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |