Heb ik gehoord van mensen die het kunnen weten, en nee, ik heb die bolus niet gedraaid hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En hoe komt dat, dat jij dat zéker weet?
Truste moppie, slaap lekker en beterschapquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Maar ik ga naar bed, even de griep wegslapen, allemaal nog een fijne avond en een goede nacht!
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:21 schreef beroepslurker het volgende:
Heb ik gehoord van mensen die het kunnen weten.
Dankjewel Lobje, lief van je.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Truste moppie, slaap lekker en beterschap
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ziie je wel! APK heeft het ook gehoord.
Wie niet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Uh, ik begón erover koortshoofd. Dus ik had het ook gehoord. Dus dan zal het wel waar zijn hè.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Toch vreemd. Zodra het hier over SM gaat, kom je uit het niets ineens opdagen om van de daken te roepen hoe dol je daar op bent. Maar geruchten over een BN'er die in precies hetzelfde circuit als jij zit, die ken je niet?quote:
Sorry Gert, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh, ik begón erover koortshoofd. Dus ik had het ook gehoord. Dus dan zal het wel waar zijn hè.
Maar jij gelooft dingen pas als je het met eigen ogen gezien hebt....quote:
Stond ooit in de eerste versie van Vals Licht van Zwagermans en hij heeft het verwijderd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
Uh, ik begón erover koortshoofd. Dus ik had het ook gehoord. Dus dan zal het wel waar zijn hè.
BN'ers boeien mij totaal niet, dus lees ik er ook nooits iets over. Maar hoezo in hetzelfde circuit als ikquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch vreemd. Zodra het hier over SM gaat, kom je uit het niets ineens opdagen om van de daken te roepen hoe dol je daar op bent. Maar geruchten over een BN'er die in precies hetzelfde circuit als jij zit, die ken je niet?
Niet alles, en ook in dit geval bleek dus wel dat mijn gerede twijfel gerechtvaardigd was. Verder vind ik de laatste 15 jaar heel veel journalisten ontzettend onnauwkeurig. Ze nemen klakkeloos dingen over zonder hoor en wederhoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar jij gelooft dingen pas als je het met eigen ogen gezien hebt....
Euh, vertelquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet alles, en ook in dit geval bleek dus wel dat mijn gerede twijfel gerechtvaardigd was.
Die baby/peuter, waarvan Lobasca gehoord dat die ongesteld zou zijn....gisteren. Daar was iets anders mee aan de hand, wel met als oorzaak hormomen overigens...quote:
Zou kunnen hoor! Ik las net het commentaar van een Brandsteder-fan op dit gerucht. Zij weet zéker dat áls Ron al aan poepsex doet, dat dit "beslist niet op vrijwillige basis is."quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alles, en ook in dit geval bleek dus wel dat mijn gerede twijfel gerechtvaardigd was.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor! Ik las net het commentaar van een Brandsteder-fan op dit gerucht. Zij weet zéker dat áls Ron al aan poepsex doet, dat dit "beslist niet op vrijwillige basis is."
Gewoon.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
BN'ers boeien mij totaal niet, dus lees ik er ook nooits iets over. Maar hoezo in hetzelfde circuit als ik
Tering....ik ben een keurige nette vent....quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon.
Van die rans-apen onder elkaar.
Oh, ik dacht dat je aan Brandstedergate refereerde.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die baby/peuter, waarvan Lobasca gehoord dat die ongesteld zou zijn....gisteren. Daar was iets anders mee aan de hand, wel met als oorzaak hormomen overigens...
Nee joh, Lobas refereerde aan een uitspraak van mij gisteren (je was daar nog bij) waarbij ik zei dat ik van nature niet zo snel iets geloof en het eerst zelf wens te zien...quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je aan Brandstedergate refereerde. (8>
Ok, pseudo-menstruatie dan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die baby/peuter, waarvan Lobasca gehoord dat die ongesteld zou zijn....gisteren. Daar was iets anders mee aan de hand, wel met als oorzaak hormomen overigens...
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit lijkt menstrueren, maar heet steenrood. komt vaker voor, en idd, door de hormonen.
goeiemoggel trouwens...![]()
Uhuh, dat zeggen al die mannetjes die zich in obscure kelders anaal laten fisten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering....ik ben een keurige nette vent....
Jammer dat je geen ticket voor het uitzicht terras van het WTC had op 9/11, hè?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee joh, Lobas refereerde aan een uitspraak van mij gisteren (je was daar nog bij) waarbij ik zei dat ik van nature niet zo snel iets geloof en het eerst zelf wens te zien...
Daar ging je bijna, Gertquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, dat zeggen al die mannetjes die zich in obscure kelders anaal laten fisten.
Althans, zo gaat het gerucht.
Ja, eigenlijk wel......zat jij niet aan de beeldbuis gekluisterdquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat je geen ticket voor het uitzicht terras van het WTC had op 9/11, hè?
Dat was allemaal fake man! 0/7quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, eigenlijk wel......zat jij niet aan de beeldbuis gekluisterd
Er gaan ook genoeg geruchten over modjes, zijn die dan ook echt allemaal waar?quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, dat zeggen al die mannetjes die zich in obscure kelders anaal laten fisten.
Althans, zo gaat het gerucht.
Ik heb net een pannenkoek gebakken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er gaan ook genoeg geruchten over modjes, zijn die dan echt allemaal waar?
Mjammie....quote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net een pannenkoek gebakken.
Dat was één van de geruchten.......quote:Op woensdag 28 november 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net een pannenkoek gebakken.
Pavebrother!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:06 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UBFKl4mu1TM
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee, lekker wijfZullen we het over wratten hebben?
Vieze, vuile, smerige gluurder!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee, lekker wijfZullen we het over wratten hebben?
O gelukkig.... dacht even dat je naar een bepaald topic verwees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |